Als je in juni gaat valt dat nog enigszins mee!quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:27 schreef ploppie het volgende:
Probeer op Zakynthos wel de steden met veel Engelsen te mijden, o.a. Laganas (als ik het me goed herinner). Bij vakantiereiswijzer of zoover kun je a.d.h.v. beoordelingen zien of bepaalde groepen lawaaiige / vervelende mensen (over-)vertegenwoordigd zijn
Wellicht maak je het moeilijker voor jezelf. Het handigste is om eerst te kijken welke van de eilanden je het minst aanstaat.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:55 schreef rosey het volgende:
We hebben besloten om uit deze 3 eilanden te gaan kiezen, omdat we anders helemaal niet meer kunnen kiezen! Dit leken ons 3 leuke/mooie eilanden dus vandaar. We zijn vorig jaar op Corfu geweest, maar door omstandigheden hebben we er niet zoveel kunnen zien. Evengoed willen we toch graag naar een ander eiland. Ik zal toch is gaan kijken naar Kreta en Kefalonia, wie weetof maak ik het ons daar nog moeilijker mee misschien?!
Als je op Malta al tevreden was, dan moet je op de meeste Griekse eilanden dubbel tevreden worden! Athans, dat is mijn mening!quote:
En DevilsAndDust: Wij hebben ook dat probleem. Wij zijn 2 jaar terug op Malta geweest, maar voor ons gevoel gaat alles in vergelijking met malta tegenvallen. Erg he
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:03 schreef MM-Luna het volgende:
Ik ben op Zakynthos geweest, weinig tot geen cultuur ivm grote aardbeving ergens rond 1950. Vond dat er weinig te zien viel, maar wel mooie stranden (we zaten in kalamaki, geen aanrader). Veels te veel engelsen overal en alles is daar ook op gericht. Dus schreeuwerige karaoke bars, overal voetbal gedoe. Ook nergens leuke winkeltjes, allemaal souvernirprut. Nee, dan Kefalonia.. wauw wat een prachtig eiland. Genoeg te zien, te doen, natuur en niet veel toerisme. Je betaald iets meer voor je vakantie, maar dat is het zoooo ontzettend waard.
Ja.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zijn er ook mensen met ervaring met Samos?
Sorry als het hier niet past...!
Ja, ben ook op Malta geweest.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:06 schreef rosey het volgende:
En OA ben je zelf ook op Malta geweest? Wij vonden het er echt geweldig hoor met duiken, de Azure Window, Blue grotto enzovoorts..
Lesbos kan ik je niets over vertellen. Heb alleen het vliegveld daar gezien, voor een tussenlanding...quote:Ook ik ben nu benieuwd naar Samos, heb er gisteren nog wat over opgezocht en ben er verder ook benieuwd naar. Eigenlijk zijn de 3 eilanden waar we uit willen kiezen nu Samos, Lesbos en Karpathos. En zo blijven we bezig haha
Ik weet bijna zeker dat je er geen spijt van krijgt!quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
OA, dank je wel! Geen zandstranden vinden we geen bezwaar, dat had Lesbos ook overwegend niet. En de ene keer dát we naar een zandstrand gingen hebben we zo'n beetje onze voetzolen verbrand.. Dan denk ik dat vriendlief en ik er wel zo ongeveer uit zijn voor wat betreft de zomer van 2008.
.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:06 schreef King_of_Kool het volgende:
geef mij maar een paar lesbos
Leuk!quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben geboekt voor Samos!
Ik heb zowel in Rhodes als Malta een maand gezeten voor mijn werk en ik heb me nergens meer de tyfus verveeld als op die 2 eilanden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:12 schreef Pikkebaas het volgende:
Wat denk je van Rhodos ??
Vorig jaar duurde het van: "Hey, zullen we op vakantie?" tot het hebben geboekt een euh, uurtje of 2. Ik vond het dit jaar al enorm lang duren dus.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:22 schreef rosey het volgende:
haha nou jullie zijn er snel uit DevilsAndDust! Wij zijn nu op het punt gekomen dat we gaan kiezen tussen Samos en Karpathos!![]()
Dus nog meer informatie gewenst mensen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |