Wsl wel ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:54 schreef Zwansen het volgende:
Wedstrijd om des keizers baard.
Na woensdag is het al bekend wie er kampioen wordt. Maar ik hoop op een stuntje van Feyenoord.
Die goal van Dani in die wedstrijdquote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:58 schreef Longmen het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=pmdMCaykgLw
Eén punt voorsprong geeft geen zekerheid op een kampioenschap van ons hoorquote:
Jij had 0-0 gezegd in de poule, vlegelquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:05 schreef WeebI het volgende:
5-3.
Dat was voor het seizoenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jij had 0-0 gezegd in de poule, vlegel
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Net de dvd [ afbeelding ]
gekeken, en natuurlijk ajax-feyenoord 1-2 gekeken
Ik heb vertrouwen voor zondag
quote:Het grootste spandoek?
Volgens een website uit Noord Holland is het vak 410 druk bezig om spandoeken te maken voor de wedstrijd van a.s. zondag. De wedstrijd van vanavond tegen PSV is dan wel een topwedstrijd maar deze wedstrijd laat vak 410 aan zich voorbij gaan. Het sfeerteam uit het Noorden is maar met één wedstrijd bezig, die van zondag. Die moet gewonnen worden. ajax-PSV is leuk, maar er is maar één Klassieker.
Wat er zondag staat te gebeuren geven zij niet prijs, maar wel dat voorafgaand aan de wedstrijd onder meer het grootste doek ooit zal worden ontvouwd.
Buiten dat ze het grootste stadion willen gaan bouwen willen zij nu ook het grootste doek in Noord Holland gaan vertonen, wat zijn het toch een strebers. Wij kijken uit naar de zondag en zijn benieuwd wat wij daar te zien gaan krijgen. In één uiting geven wij hen gelijk, er is inderdaad maar één Klassieker.
Bron: FSV
quote:
Heb je 20 delige collectie van alle andere klassiekers ook al gezien? Dan zou ik thuisblijven zondag als ik jou was..quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Net de dvd [ afbeelding ]
gekeken, en natuurlijk ajax-feyenoord 1-2 gekeken
Ik heb vertrouwen voor zondag
Ik blijf ook thuis , voor het eerst in 6 edities.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heb je 20 delige collectie van alle andere klassiekers ook al gezien? Dan zou ik thuisblijven zondag als ik jou was..
quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik blijf ook thuis , voor het eerst in 6 edities.
Ja, geen vlag bij de aankomst deze keerquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Een Klassieker zonder jorientje...is toch geen echte Klassieker.
Dan verliezen jullie zekerquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik blijf ook thuis , voor het eerst in 6 edities.
het is wachten op OMG arrogante joodquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:53 schreef BonJovi het volgende:
4-0 Ajax
meer op aandacht te kort...quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:04 schreef BonJovi het volgende:
[..]
het is wachten op OMG arrogante jood,maar ik denk dat het gewoon ouderwets 4-0 word.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
meer op aandacht te kort...
je zelf quote
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |