ja denk ik ook ja... Vaak zo na iemands dood... Triest maar waarquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:00 schreef Professional het volgende:
Lijkt een beetje op het River Phoenix verhaal, ook te vroeg gestorven.
Klinkt beetje cru, maar The Dark Night zal nu wel een nog groter succes krijgen. Helaas maakt hij dit niet mee.
quote:
maar toch..quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:41 schreef Evil_Jur het volgende:
Stel jullie aan zeg, nooit echt een dierbare verloren ofzo?
Goddammit.... ik moet echt stoppen met lezen in dit soort topics. Je moeder zat trots zijn op wat voor waanzinnig walgelijke teksten jij uit je toetsenbord weet te toveren. Gatverdamme. Ik heb al veel gelezen, maar deze post nomineer ik bij deze als de meest walgelijke, mensonwaardige post sinds jaren. Kots kots kotsquote:Op donderdag 24 januari 2008 00:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
maar toch..
Ik had liever die aandachts slet van een brittney zien gaan
Je kunt ook overdrijven en je kunt ook weer ontopic gaan.quote:Op donderdag 24 januari 2008 03:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Goddammit.... ik moet echt stoppen met lezen in dit soort topics. Je moeder zat trots zijn op wat voor waanzinnig walgelijke teksten jij uit je toetsenbord weet te toveren. Gatverdamme. Ik heb al veel gelezen, maar deze post nomineer ik bij deze als de meest walgelijke, mensonwaardige post sinds jaren. Kots kots kots
Dat had je ook kunnen schrijven over die opmerking over Britney, maar jij schrijft het als reactie op mij....quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven en je kunt ook weer ontopic gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |