Het leven is niet altijd zo makkelijk...quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:50 schreef Tweek het volgende:
Jammer was een prima acteur, maar als het zelfmoord is kan ik er weinig respect voor opbrengen, zeker met zo'n jong dochtertje. Het is niet alsof hij niet de middelen had om hulp te zoeken.
Allemachtigquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:26 schreef PDOA het volgende:
Bizar dit. Als het nou Britney of Amy Whinehouse was, dan had ik het niet zo erg gevonden...
Nee. Deze acteur droeg tenminste nog wat bij aan de maatschappij. Dat kan ik van Britney en Amy niet zeggen.quote:
Weet je hoeveel platen Britney en Amy verkocht hebben? Maar ach... dat stelt niets voor natuurlijk. Nee, dom van me. Als die dood gaan is het helemaal niet ergquote:Op woensdag 23 januari 2008 01:30 schreef PDOA het volgende:
[..]
Nee. Deze acteur droeg tenminste nog wat bij aan de maatschappij. Dat kan ik van Britney en Amy niet zeggen.
Dat zijn juist de mensen die echte problemen hebben. Britney en Amy zijn een stel aandachtsgeile hoeren.quote:Op woensdag 23 januari 2008 07:06 schreef Kogando het volgende:
Ah, shit zeg.. vond het echt een goeie acteur.
En dan zo'n kerel waar je normaal nooit iets van hoort.
Inderdaad, blijft een gek idee dat zo iemand met zulke gedachten thuis op bed ligt terwijl wij, en de hele wereld, allemaal andere dingen aan het doen is. Drugs maakt een mens uiteindelijk ook maar depressief.quote:Op woensdag 23 januari 2008 07:08 schreef starla het volgende:
Dat zijn juist de mensen die echte problemen hebben. Britney en Amy zijn een stel aandachtsgeile hoeren.
Húúú. Ik krijg er een beetje de rillingen van.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:58 schreef jmac het volgende:
Filmpje van lichaam dat opgehaald wordt en andere: http://www.tmz.com/
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:00 schreef soylent het volgende:
Zijn carriere was nog maar net begonnen denk ik, nooit van gehoord?
RYP iig.
Zo'n Britney is ten onder gegaan aan haar eigen roem. Vind je het gek dat ze doordraait als elke stap die ze zet gefilmd wordt? Ik zou het overlijden van Britney minstens even triest vinden als het overlijden van Heath.quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:30 schreef PDOA het volgende:
[..]
Nee. Deze acteur droeg tenminste nog wat bij aan de maatschappij. Dat kan ik van Britney en Amy niet zeggen.
quote:Heath's Family: He Did Not Kill Himself
TMZ has been contacted by a rep from Heath's family. The cops told the family Heath's death was accidental and there is no evidence to support the buzz that he may have committed suicide.
They are particularly distraught over media reports that he may have taken his own life. The family says he was not that kind of person.
As we just reported, Heath was ill with pneumonia when he died.
ja.. idd... Zonde. Sinds brokeback ben ik wel fan , zeg maar, van m gewordenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |