quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Misschien naïef van me maar hij leek me nou net één van de weinigen in Hollywood die lekker down to in the earth is gebleven... kut drugs![]()
Ik ken het verhaal van Parnassus niet, maar als het Batman-verhaal ongeveer zo loopt als in de eerste Batmanfilm, zal met de dood van The Joker ook Ledger sterven (symbolisch gezien zal dat dus zijn afscheidsfilm zijn, gok ik).quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:18 schreef Cairon het volgende:
of niet... denk aan The Crow die kreeg er juist cult status door
het is of Batman die cult-status krijgt of Parnassus... afhankelijk hoe ze er mee om zullen gaan.
Dat zal met al zijn films wel gebeuren... echt bizar dit... zeker omdat alles hem mee leek te zitten... succes is dus echt niet zaligmakendquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:21 schreef Merkie het volgende:
RIP. Ik zal The Dark Knight toch wel met een raar gevoel bekijken nu.
Brandon Lee werd natuurlijk wel tijdens de opnames gedood.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:18 schreef Cairon het volgende:
of niet... denk aan The Crow die kreeg er juist cult status door
het is of Batman die cult-status krijgt of Parnassus... afhankelijk hoe ze er mee om zullen gaan.
Dan weet je zeker dat het waar isquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:54 schreef Jordy-B het volgende:
Volgens z'n wiki is 'ie dood.
Van Brad Renfro was min of meer wel bekend dat ie flink aan de drugs zat... in dit geval viel mijn bek echt open toen ik het hoorde...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:29 schreef roze-meisje het volgende:
laatst brad renfro en nu heath ledger
The Joker is zijn laatste grote rol.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:32 schreef 7eVeNL het volgende:
Ongelofelijk... ik dacht dat het een hoax was.... maar helaas
heb van de week voor het eerst brokeback gekeken, en vond heath zo sterk daarin, ik begon hem echt steeds meer te waarderen als acteur en dan nu dit bericht, en ik keek erg uit naar zijn rol in the joker...
echt diep treurig nieuws....![]()
RIP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |