abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56274938
quote:
Wel stond het nummer van de actrice onder een sneltoets geprogrammeerd in zijn telefoon, waardoor de huishoudster haar als eerste belde om advies te vragen toen ze nog dacht dat de acteur bewusteloos was.
Da's nog veel erger!
pi_56274957
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 13:06 schreef ivetje het volgende:

[..]

http://www.trouw.nl/laats(...)ger_bezat_geen_drugs
Geen drugs dus waarschijnlijk. Gewoon een overdosis slaappillen...blijft alleen de vraag hoe hij daar een overdosis van heeft kunnen nemen
Verschillende medicijnen door elkaar gebruiken kan funest zijn.
pi_56276384
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 23:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Onze grote vrienden van de Westboro Baptist Church zullen aanwezig zijn bij zijn begravenis.
[..]
http://i26.tinypic.com/i3w3s7.jpg
"God hates fags blabla.. " Says who? God heeft toch iedereen lief? Dus.. ook homos! En bovendien is.. was heath niet eens homo. Maar speelde ie een homo. Ook wel door velen 'acteruen' genoemd. En tis 2008! Some people are gay. En dat zijn ze al zo lang de aarde rond is en draait om zijn as. So GET OVER IT!

Damn... sukkels

sorry, ff wat frustratie...
just give a second thought
what if we don't get caught...
  donderdag 24 januari 2008 @ 15:25:19 #179
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_56276669
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 14:08 schreef Toeps het volgende:

[..]

Verschillende medicijnen door elkaar gebruiken kan funest zijn.
Dat lijkt mij dan idd ook hetgeen wat er gebeurt is. En denk dan niet dat het zelfmoord is geweest maar eerder een "ongelukje" helaas.
To infinity…and beyond!
  donderdag 24 januari 2008 @ 17:00:23 #180
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_56278645
Er gaan nu weer geruchten dat hij zichzelf heeft opgehangen, een reporter zou dat gezegd hebben dat toen hij blijkbaar niet wist dat de microfoon open stond oid. Daarom werd er ook een ladder naar binnen gebracht.

Iig: http://www.rememberheathledger.com/
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 24 januari 2008 @ 17:05:50 #181
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_56278769
he wat een treurnis allemaal. Hoe hij is overleden maakt voor mij eigenlijk niet zo veel uit. Voor de nabestaanden moet dit verschrikkelijk zijn, al deze 'dirt'. De ouders die zich vastklampen aan het 'ongeluk'verhaal.. Ik vind het echt verdrietig..
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_56279252
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 15:11 schreef Apotheose het volgende:

[..]

"God hates fags blabla.. " Says who? God heeft toch iedereen lief? Dus.. ook homos! En bovendien is.. was heath niet eens homo. Maar speelde ie een homo. Ook wel door velen 'acteruen' genoemd. En tis 2008! Some people are gay. En dat zijn ze al zo lang de aarde rond is en draait om zijn as. So GET OVER IT!

Damn... sukkels

sorry, ff wat frustratie...
geeft niet, my thoughts exactly.....
I had a signature once. It was awful.
pi_56280557
quote:
'Heath Ledger had onrustige kerstdagen'

De Australische acteur Heath Ledger, die dinsdag dood werd gevonden in zijn appartement in New York, was in de kerstvakantie prikkelbaar en onrustig.

Hij was onder meer geïrriteerd over het feit dat hij tijdens de kerst niet bij zijn dochter Matilda kon zijn. Dat heeft het model Sophie Ward, een goede vriend van Ledger, verteld aan Australische media.

"Hij gebruikte echter geen drugs of drank", nuanceerde Ward haar uitlatingen meteen. De autopsie op het lichaam van de acteur, onder meer bekend van de film Brokeback Mountain, heeft geen duidelijk uitsluitsel gegeven over de oorzaak van zijn dood.

Paniekaanvallen

Woensdag werd bekend dat de acteur in het bezit was van zes verschillende soorten voorgeschreven medicijnen. Zo gebruikte hij onder meer pillen om paniekaanvallen te onderdrukken en een slaapmiddel.

Het medisch onderzoeksteam verwacht pas over twee weken met zekerheid te kunnen zeggen hoe de Hollywood-ster is gestorven.

Mary-Kate Olsen

De geruchten dat Ledger overleed in het appartement van Mary-Kate Olsen zijn inmiddels in de kiem gesmoord. Wel stond het nummer van de actrice onder een sneltoets geprogrammeerd in zijn telefoon, waardoor de huishoudster haar als eerste belde om advies te vragen toen ze nog dacht dat de acteur bewusteloos was.
http://www.nu.nl/news/140(...)e_kerstdagen%27.html
  donderdag 24 januari 2008 @ 21:23:46 #184
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56284798
Geen drugs

Ik wist het wel .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_56288410
quote:
Uitvaartdienst Heath Ledger vrijdag in New York

De uitvaartdienst voor de acteur Heath Ledger vindt vrijdag plaats in New York. De familie van de Australische acteur, die dinsdag dood werd gevonden in zijn appartement in New York, is op weg naar de Big Apple. Dat meldde het showbizzblad People donderdag.

Dat meldde het showbizzblad People donderdag.

De meeste familieleden van Ledger komen uit de Australische stad Perth. Een oom die in Californië woont, vertelde aan People dat hij via de pers op de hoogte kwam van de dood van zijn neef. „Ik belde zijn moeder op om te vragen wat er was gebeurd, maar zelfs zij wist van niets. Ook zijn vader hoorde het via de media. Een verschrikkelijk manier om zoiets te weten te komen.”

Een manager van de kapel waar de dienst plaatsvindt, liet weten dat de familie heeft gevraagd geen informatie over de rouwplechtigheid naar buiten te brengen.

De productie van Ledger's laatste film, The Imaginarium of Doctor Parnassus, is uitgesteld. De acteur was vlak voor zijn dood aan deze film bezig in Londen. De producers weten nog niet of zij een nieuwe acteur voor Ledger's rol gaan zoeken of dat zij de film volledig schrappen.

Er heerst nog grote onduidelijkheid over Ledger's dood. Het medisch onderzoeksteam verwacht pas over twee weken met zekerheid te kunnen zeggen hoe de Hollywood-ster is gestorven. Een oom van de acteur veegde in een uitzending van The Early Show (CBS) alle geruchten over zelfmoord van tafel. „Hij genoot van het leven. Een familiebijeenkomst of feest kwam pas op gang als hij er was.”

De oom voegde daaraan toe dat het vaderschap alles voor Ledger betekende. De acteur had een 2-jarige dochter uit zijn relatie met de actrice Michelle Williams. Zij arriveerde woensdag al in New York.
Morgen al?
  donderdag 24 januari 2008 @ 23:17:52 #186
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_56288688
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 23:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Onze grote vrienden van de Westboro Baptist Church zullen aanwezig zijn bij zijn begravenis.
[..]
Tacky bucket of slime seasoned with vomit.....

Dat soort puberaal taalgebruik geeft al duidelijk aan dat je die mensen niet serieus moet nemen. Helaas verstoren ze wel zaken die rustig en privé moeten blijven. Al vraag ik me af hoeveel privé er zal zijn met al die camera's, maar goed.

Respectloos, puberaal.... en bolgens mij tegen alles wat God wil ingaand.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_56288740
quote:
Sophie Ward is een actrice van in de 40, Gemma Ward een (australisch) model. Wie van de twee zullen ze bedoelen?
pi_56289990
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 23:19 schreef Toeps het volgende:

[..]

Sophie Ward is een actrice van in de 40, Gemma Ward een (australisch) model. Wie van de twee zullen ze bedoelen?
quote:
Australian model Sophie Ward, whose sister Gemma was dating Ledger, said he was "edgy", adding: "He said he was going to London but was upset because he could not see his daughter as much as he would like to."
zo duidelijker misschien
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_56294948

Aaah gossie
quote:
Mary-Kate Olsen & Heath Ledger Were Dating

Mary-Kate Olsen and Heath Ledger were dating for three months before Heath’s death, reports People.

Ledger, 28, and Mary-Kate, 21, first met summer 2006, when he was living at Hollywood’s Chateau Marmont.

“Mary-Kate and Heath were casually dating for three months before Heath’s death,” a source reveals. “They were hooking up, but neither were particularly interested in making it exclusive… They had a bond that was based on partying, and they had the same tastes in partying … like, in terms of where they liked to hang out in New York, what time they would want to go out. They just had the same sensibility.”

Earlier this week, New York Post and Daily News reported that the two were dating.

pi_56297078
Wie zijn die mensen die in die auto zitten?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 12:36:39 #191
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_56297316
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:26 schreef Maddy_K het volgende:
Wie zijn die mensen die in die auto zitten?
Michelle en dochtertje denk ik
pi_56297455
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:36 schreef Smash-it het volgende:

[..]

En op die mannen moet je niet letten
pi_56298758
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 12:36 schreef Smash-it het volgende:

[..]

O, oké. Ik herkende ze niet. Bedankt
  vrijdag 25 januari 2008 @ 16:49:23 #194
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_56302459
Opvallend dat hij een film wilde maken over Nick Drake, die stierf op zijn 26ste aan een overdosis pillen
De Narcis van Gabon
pi_56307465
The Sun en Telegraaf weer hoor:

Neemt Johnny Depp rol Heath Ledger over?
door onze redactie
AMSTERDAM - Heath´s rol in de film 'The Imaginarium of Doctor Parnassus' was nog niet afgerond toen hij stierf. Regisseur Terry Gilliam hoopt dat Johhny de rol wil overnemen.

Een bron op de set van de fantasyfilm vertelt: "Er is een moment in de film waar Heath door een magische spiegel valt. Hij zou daarna best in een ander personage kunnen veranderen, en dat is waar Johnny zijn entree zal maken. Het is een maffe fantasyfilm met tijdreizen en alles, dus het kán."

Johnny Depp is vrij op dit moment, dus iedereen die meewerkt aan de film hoopt vurig dat hij mee wil doen. Anders kan Heath´s laatste film niet worden afgemaakt...

Dit meldt The Sun.

Lijkt mij stug dat zo'n regisseur dat na vier dagen al helemaal bedacht heeft. Dit is gewoon een idee van een van die journalisten. Zucht...
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:16:40 #196
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56310911
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 16:49 schreef PogueMahone het volgende:
Opvallend dat hij een film wilde maken over Nick Drake, die stierf op zijn 26ste aan een overdosis pillen
Right.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 09:33:30 #197
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_56315305
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 11:06 schreef Esraa het volgende:
[ afbeelding ]

Aaah gossie
[..]
Sorry maar als je het echt 'aah gossie' vindt, zou je die foto niet plaatsen. Smakeloos zeg.
pi_56331254
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 09:33 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Sorry maar als je het echt 'aah gossie' vindt, zou je die foto niet plaatsen. Smakeloos zeg.
Stel je niet aan. Dit is 'n Nederlands forum, lekker belangrijk. Dat kwetst niemand hoor
pi_56331387
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 09:33 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Oh en het filmpje waarin Heath Ledger in een lijkenzak naar buiten wordt gereden is zeker niet smakeloos?

Maak er niet zo'n drama van joh.
pi_56331416
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 23:55 schreef Taurus het volgende:

[..]

Stel je niet aan. Dit is 'n Nederlands forum, lekker belangrijk. Dat kwetst niemand hoor
Dat staat er ook niet, maar ze heeft het over de tegenstelling om het wel te posten en daarbij te zetten dat het zielig is, terwijl het eigenlijk smakeloos is tegenover de gefotografeerden (of ze het hier nu zien of niet). Ik snap wel wat ze bedoelt, je vindt het aan de ene kant zielig maar je post het wel op dit forum. Nou ja, kan het niet zo goed uitleggen maar ik vind het ook smakeloos.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')