abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 januari 2008 @ 18:59:56 #151
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_56256576
Wat een vreselijk bericht dit Dit had ik van hem écht niet verwacht

van tmz:
quote:
TMZ has confirmed with NYPD sources in the Heath Ledger investigation that cops found a $20 bill rolled up "in a certain way" with a powdered substance on it. Our sources say they don't know what the nature of the powder is, but it's being tested at the police lab.

CBS 2 in NYC is reporting cops found drug packets along with the $20 bill in Ledger's apartment.

Our sources say the manner in which the bill was rolled made them "suspicious."
pi_56256891
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 07:06 schreef Marble het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet aan het woord slaappillen?

Hij was gewoon oververmoeid en heeft per ongeluk te veel ingenomen.
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 18:26 schreef KinkyGiraf het volgende:
His death may not have been a suicide, but drugs - not just sleeping pills - more likely than not also played a part in the untimely passing of Heath Ledger.

WCBS in New York is reporting that drug packets were found inside the actor's SoHo Apartment, as well as a $20 bill with narcotic residue.

Several drug packets containing an unknown substance were found listed on the official police report from the scene.

It is possible that these items didn't belong to Ledger or that he didn't ingest them on the day of his death, but several reports have stated that Heath had been battling sobriety recently.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 23 januari 2008 @ 19:31:51 #153
163650 Greys
pi_56257489
Zou hij ook niet een afscheidsbrief hebben achtergelaten aan zijn familie en zeker aan zijn dochtertje, als het opzettelijk was?
Nou ja, je kunt nooit in iemands hoofd kijken ofzo, maar dat lijkt me waarschijnlijk, dat hij dat wel gedaan zou hebben. Echt heel erg zonde
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56258578
Hoop gespeculeer en onwaarheden... Ik wacht wel even op het officiele verhaal.
pi_56259353
Jeetje zeg, ik was verrast toen ik het las. Ik heb me nooit zo met hem beziggehouden, maar 28 jaar en laat een 2-jarig dochtertje achter. Zo jong nog, allebei...
pi_56259915
pfffff
Geswitched van Heidi- naar Marjooow.
Ik heette nl. helemaal geen Heidi.
Doh.
pi_56262607
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 19:31 schreef Greys het volgende:
Zou hij ook niet een afscheidsbrief hebben achtergelaten aan zijn familie en zeker aan zijn dochtertje, als het opzettelijk was?
Nou ja, je kunt nooit in iemands hoofd kijken ofzo, maar dat lijkt me waarschijnlijk, dat hij dat wel gedaan zou hebben. Echt heel erg zonde
Het kan natuurlijk zijn dat het 'verkeerd spul' was waardoor hij uiteindelijk is gestorven... in dat geval zal er geen briefje zijn...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:29:28 #158
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_56264536
Onze grote vrienden van de Westboro Baptist Church zullen aanwezig zijn bij zijn begravenis.
quote:
Phelps protesteert bij begrafenis

Woensdag werd bekend dat de Westboro Baptist Church (WBC) van de homofobe kerkleider Fred Phelps van plan is om te gaan protesteren bij de begrafenis van de afgelopen nacht overleden acteur Heath Ledger. Dat werd bekend gemaakt via een flyer die op de website van de kerk gepost werd.

De WBC is een uitermate homofobe kerk die regelmatig protesteert bij begrafenissen van in Irak omgekomen soldaten. Leden van de kerk geloven dat God Amerikaanse soldaten doet omkomen in oorlogsgebieden omdat Amerika niet hard genoeg optreedt tegen homoseksuelen. De kerk krijgt daarvoor wereldwijd veel kritiek, wat hen echter niet tegen hield om onderstaande mededeling te verspreiden (klikken leidt naar pdf op website).

In een speciale verklaring heeft de familie van Ledger vandaag gezegd dat ze denken dat het overlijden van de acteur een ongeluk was, omdat hij normaal altijd heel rustig en bedeesd was. Ze vroegen de pers ook om hen verder de rust te gunnen om het verdriet te verwerken.
pi_56264605
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 23:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Onze grote vrienden van de Westboro Baptist Church zullen aanwezig zijn bij zijn begravenis.
[..]
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:34:15 #160
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_56264680
Omg
Wat triest en respectloos
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_56264708
quote:
[..]
Die mensen moeten eens goed met beide benen op aarde worden gezet. Wat snappen ze niet aan het woord 'acteur'? Ik wil geen doodsverwensingen doen of zo, maar ik wens die lui niks dan slechts toe iig.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:35:07 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56264709
Maffe fundi's,
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:40:03 #163
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_56264865
Zoiets doe je toch gewoon niet?

Wat kansloos
Huilen dan.
pi_56264906
quote:
[..]

"Heath Ledger is now in hell blablabla"
Wat respectloos zeg
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:45:00 #165
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_56265001
Vraag me trouwens wel af waar die incest-rednecks het geld vandaan halen om hun 80 koppige familie naar Australië te vliegen.
  donderdag 24 januari 2008 @ 00:02:17 #166
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_56265442
Tres sad.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 24 januari 2008 @ 00:48:44 #167
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_56266176
quote:
[..]

Niet dat 't wat toevoegt hier.. Maar:

Sicko's met hun "Heath is now in hell" etc.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_56267721
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 23:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vraag me trouwens wel af waar die incest-rednecks het geld vandaan halen om hun 80 koppige familie naar Australië te vliegen.
pfff. idd..

ik vind het nog steeds erg dat ie dood is!
mijn vriend vond dat ik me aanstelde, t was niet alsof hij de nobelprijs voor de vrede ooit heeft gewonnen volgens vriendlief!

gelukkig heb ik vriendinnen die ook allen zeiden: niet onze Heath!
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
pi_56268000
quote:
[..]
te erg, de keerzijde van freedom of speech, of juist het voordeel ervan, zo weet je tenminste wat er om gaat in die mensen hun gestoorde bolletje... kun je er van weg blijven tenminste.

wat ik eigenlijk minstens zo erg vond, zag ik gisteren op DWDD, is die journalist die nadat de ouders van Heath een statement voor de camera gemaakt hadden, vroeg "who are you?"...........
en dan die moeder nog rustig reagerend en wijzend naar haar man, haarzelf, haar dochter "father, mother, sister..."

omfg.. hoe pijnlijk...
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_56269289
A Knights Tale

Een van de knapste en meest getalenteerde acteurs! Wat zielig zeg.
pi_56269986
Wat een mongolen lopen er rond op deze aardkloot.
  donderdag 24 januari 2008 @ 11:27:57 #172
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_56271278
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 07:57 schreef milagro het volgende:
omfg.. hoe pijnlijk...
Ik heb het niet eens gezien, maar de tranen springen me bijna in de ogen als ik het alleen al lees te erg voor woorden dat soort 'journalisten'
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_56271654
Ik zag net op CNN dat ze hem het appartement uitreden in een lijkzak, toen kreeg ik ook wel even de rillingen Het is echt verschrikkelijk
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_56273219
Voor wie die kerk/familie wat nader wilt bekijken:

klik
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 24 januari 2008 @ 13:06:12 #175
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_56273528
quote:
Heath Ledger bezat geen drugs
(Novum/Ap) - In het appartement van Heath Ledger zijn geen drugs aangetroffen, zoals eerder werd gemeld. Ook in het opgerolde bankbiljet dat de politie vond bij de overleden acteur zaten geen sporen van cocaïne of andere illegale substanties, die veelal met een bankbiljet worden opgesnoven.

Wel was de acteur in het bezit van zes verschillende soorten voorgeschreven medicijnen, waarvan er drie uit Europa afkomstig waren. Zo gebruikte hij onder meer pillen om paniekaanvallen te onderdrukken en een slaapmiddel. De Europese middelen vergaarde Ledger vermoedelijk in Londen, waar hij onlangs was voor filmopnamen.

Het levenloze lichaam van de 28-jarige Ledger werd dinsdag in zijn appartement in New York aangetroffen door zijn huishoudster en masseuse. Volgens de politie is de kans groot dat de acteur is bezweken aan een overdosis pillen.

De geruchten dat Ledger overleed in het appartement van Mary-Kate Olsen zijn inmiddels in de kiem gesmoord. Wel stond het nummer van de actrice onder een sneltoets geprogrammeerd in zijn telefoon, waardoor de huishoudster haar als eerste belde om advies te vragen toen ze nog dacht dat de acteur bewusteloos was.

Olsen zei dat ze haar beveiligingspersoneel zou sturen, maar luttele minuten later realiseerde de huishoudster zich dat hij mogelijk dood was, waarna ze opnieuw Olsen belde, en vervolgens het alarmnummer. Wat de precieze relatie tussen Ledger en Olsen was, is nog onduidelijk.

Ledger werd vorig jaar genomineerd voor een Oscar voor zijn rol in 'Brokeback mountain', waarin hij een homoseksuele cowboy speelde. Tijdens de opnamen ontmoette hij actrice Michelle Williams, met wie hij een relatie kreeg en zich verloofde. Vorig jaar ging het stel uit elkaar. Ze hebben een dochter, de 2-jarige Matilda Rose.
http://www.trouw.nl/laats(...)ger_bezat_geen_drugs
Geen drugs dus waarschijnlijk. Gewoon een overdosis slaappillen...blijft alleen de vraag hoe hij daar een overdosis van heeft kunnen nemen

[ Bericht 85% gewijzigd door ivetje op 24-01-2008 13:23:53 ]
To infinity…and beyond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')