Zucht, word je er zelf nooit eens moe van om altijd maar dezelfde mening te hebben als Spees_Eend?quote:Op zondag 27 januari 2008 00:07 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Dat staat er ook niet, maar ze heeft het over de tegenstelling om het wel te posten en daarbij te zetten dat het zielig is, terwijl het eigenlijk smakeloos is tegenover de gefotografeerden (of ze het hier nu zien of niet). Ik snap wel wat ze bedoelt, je vindt het aan de ene kant zielig maar je post het wel op dit forum. Nou ja, kan het niet zo goed uitleggen maar ik vind het ook smakeloos.
Hij kon niet slapen en werd vervolgens wakker?quote:Op zondag 27 januari 2008 10:28 schreef Vivi het volgende:
he wasn't able to sleep, and the investigators think he woke up
Dat filmpje heb ik niet gezien en hoef ik niet te zien, en het gaat erom dat je een foto plaatst van een rouwende vrouw en het dochtertje van een overleden man en dan wel ach gossie zegt. Als je het echt zielig zou vinden dan zou je geen foto neerzetten van nabestaanden die worden belaagd door de paparazzi. DAT bedoel ik, los van de foto die inderdaad ook smakeloos is.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:44 schreef Esraa het volgende:
[..]
Zucht, word je er zelf nooit eens moe van om altijd maar dezelfde mening te hebben als Spees_Eend?
Ik vraag me trouwens wel af waarom jullie over deze foto vallen (en mijn reactie) en niet over dat ene filmpje? Dat is dan toch ook smakeloos tegenover Heath Ledger?
Naar mijn mening is dat filmpje honderdmaal smakelozer dan deze foto.
Wat dan weer verdacht is want op ongeveer 4 van de 5 biljetten is bijv. cocaine te vinden.quote:Op zondag 27 januari 2008 11:43 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had gehoord dat er geen drugs op dat biljet zat.
quote:Op zondag 27 januari 2008 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij kon niet slapen en werd vervolgens wakker?
Juistem.
Maar coke en heroïne verklaren wellicht wel dat opgerolde dollarbiljet dat zou zijn gevonden. Ik kan me geen andere reden voorstellen om een geldbiljet op te rollen.
Ik ben er keimoe van.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:44 schreef Esraa het volgende:
[..]
Zucht, word je er zelf nooit eens moe van om altijd maar dezelfde mening te hebben als Spees_Eend?
Tsja, in het Beroemd&Zwanger topic zijn jullie ook al zo'n kliekjequote:
quote:'Heath stierf natuurlijke dood'
Bronnen rondom het onderzoek naar Heath Ledger´s doodsoorzaak beweren dat hij niet is overleden aan een overdosis, maar dat een hartaanval de oorzaak is.
De speculaties over het overlijden van de jonge acteur zijn niet van de lucht. Eerder werd gezegd dat zijn dood is te wijten aan een overdosis, maar zolang er nog geen definitieve uitslag is van alle testen blijft het gissen. Nu vertellen bronnen rondom het onderzoek dat hij een natuurlijke dood stierf, omdat er weinig giftige stoffen in zijn bloed zouden zijn gevonden.
Zij denken aan een hartaanval, meldt TMZ. Want ook al was Heath pas 28 jaar, het zal niet de eerste keer zijn dat het hart van een jong iemand het zomaar begeeft. Wordt vervolgd...
http://www.thesun.co.uk/s(...)re/article744835.ecequote:Ledger's tragic no to rehab
HEATH LEDGER’s girlfriend tried to get the tragic Brokeback Mountain star into rehab for drug abuse, it was reported last night.
Actress MICHELLE WILLIAMS - mum of Ledger’s daughter Matilda, two - drove him to a clinic to be treated for heroin, cocaine and alcohol abuse.
But the Aussie actor refused and claimed he could beat his demons alone, sources said.
Ledger, 28, was found dead in his New York apartment last week, surrounded by packets of prescription pills. The cause of death has yet to be established.
Michelle, 27, split from Ledger last year after he broke his vow to clean up. But friends told a US mag that Ledger had recently seen counsellors.
One pal said: “A week before he died, he admitted he needed help. We were thrilled.”
quote:Ex Heath Ledger: 'Mijn hart is gebroken'
De ex van Heath Ledger, actrice Michelle Williams heeft zich uitgesproken over zijn dood.
Michelle (27) heeft een statement uitgebracht waarin staat: “Laat ons alstublieft in stilte rouwen. Mijn hart is gebroken. Ik ben de moeder van het meest groothartige, positieve en mooiste meisje dat precies op haar vader lijkt. Het enige dat ik kan doen is me vasthouden aan zijn aanwezigheid die in haar voorleeft, en zich elke dag aan ons openbaart. Zijn familie en ik kijken naar Matilda terwijl ze fluistert tegen bomen, knuffelt met dieren en twee stappen tegelijkertijd neemt, en weten dat hij nog steeds bij ons is. Ze zal opgroeien met de mooiste herinneringen aan haar vader."
Dit meldt US Magazine.
quote:In a statement released through Ledger's publicist, the actor's father, Kim, said Wednesday: "While no medications were taken in excess, we learned today the combination of doctor-prescribed drugs proved lethal for our boy. Heath's accidental death serves as a caution to the hidden dangers of combining prescription medication, even at low dosage.
quote:After weeks of mourning, family and friends of Heath Ledger, including former girlfriend Michelle Williams, ran into the water off Perth's Cottesloe Beach, one of Heath's favorite oceanside spots.
quote:Ex probeerde Heath Ledger te redden.
Actrice Michelle Williams heeft geprobeerd haar ex Heath Ledger er toe te bewegen naar een afkickkliniek te gaan. Zij was in de laatste dagen voor zijn dood in januari bij hem.
Dit meldt de showbizzwebsite TMZ. Tot nu toe werd aangenomen dat Ledger alleen was in de dagen voordat hij stierf.
De acteur was er in de dagen voor zijn dood mentaal slecht aan toe. Williams wilde dat Ledger naar een kliniek ging voor zijn drugsverslaving.
Ledger en Williams hadden samen een dochter van twee, Matilda. Dit meisje en haar moeder stonden niet in het testament van de acteur, zo werd deze maand bekend gemaakt.
De familie van de overleden Ledger heeft echter aangegeven dat de twee niets tekort zal komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |