BiJank gaat eruit. Maar was zij er ooit wel in? Volgens mij lopen de universa van haar en de overige bewoners namelijk niet helemaal synchroon.
Doei
wie niet ..... wie niet ........
GR 11
[Dit bericht is gewijzigd door blue (Datum 27 Oktober 1999).]
Conclusie: Bianc, Maurice en karin gaan er alle 3 uit (jaja, in 1 X! )
quote:
op 10-27-1999 om 08:51 PM schreef ruby het volgende:
Ik denk dat het zal gaan om Bianca of Bart. Als Bart doorgaat met het dwarsliggen en chaggerijnig wezen, acht ik de kans groot dat hij kan wieberen.Doei
Voo zal waarschijnlijk wel een stokje steken tegen de dreigende saaiheid, als alle pepertjes weggestemd worden... de kippen heel ongunstig in beeld brengen bv.
KUTKIP! hij blijft leuk.
Dat zou wel zielig zijn, ons tweede liefdespaar opgebroken. Blijven enkel Willem en Ruud als liefdespaar over. Als dat maar goed gaat.
quote:
Dat het koud en rood is wil nog niet zeggen dat het aarbeienijs is.....
Hij is steeds als enige tegen alles wat wordt voorgesteld. Maarja, als mensen het leuk vinden dat er zo'n stoorzender rondloopt...
Ruud en Willem hebben bij ons al heel lang op het win lijstje gestaan, Bart wwilden we er de eerste week al uit gooien maar Bart is zich gaan gedragen en heeft zich goed laten zien door normaal te zijn.
Bianca/Maurice mag de eerste keer eruit
Daarna de rest.
Het clubje karin stemt allemaal weer op Bart dus dat zijn drie stemmen, moon stemt niet op bart, ruud en willem waarschijnlijk ook niet. Willem nomineert waarschijnlijk twee 'wijven' (bianca en karin of mona). Ruud zal het wel weer moeilijk krijgen, maar ik denk dat hij dezelfde redenatie als willem volgt. Ook mona zal waarschijnlijk twee stemmen uit de groep karin kiezen.
Conclusie is dat Bianca waarchijnlijk de meeste kans op nominatie maakt met op de tweede plaats bart? of mona?
overigens heeft willem nu zo'n vies baardje omdat de mannen hebben afgesproken zich een week niet te scheren. waardoor het survival-effect trouwens overtuigender wordt! ze zien er niet uit! (behalve maurice natuurlijk)
en wat vreselijk dat die wijven steeds de weekopdracht verpesten! dank voor het verkloten van het image van De Vrouw hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |