abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209298
Nou, wie gaat er uit?
Kijk je naar mij?
Kijk je naar mij?
Ja?
Mooi, ik kan wel wat belangstelling gebruiken.

pi_209299
Wedden dat het Bart is die er uitgaat!

Aaaaaah wat lief!!!!!!

In een leeg hoofd kan veel verstand
  woensdag 27 oktober 1999 @ 20:42:00 #3
374 beelzebub
master of disaster
pi_209300
Moon of Bianc, vooral op die manier zoals V haar neerzet. Volgewns mij willen ze van lastposten af.
pi_209301
Ik denk Bianka,
ik hoop Ruud,
maar Bartje gaat er (inderdaad) uit. ( )
Kijk je naar mij?
Kijk je naar mij?
Ja?
Mooi, ik kan wel wat belangstelling gebruiken.

pi_209302
Bart gaat er voorlopig niet uit. Hij schijnt namelijk op 1 been achteruitlopend te kunnen koorddansen, al jonglerend, het Huzarenlied zingend en daarnaast ook nog postcodes citeren! Wat een Klasbak. Een Klasbart zogezegd.

BiJank gaat eruit. Maar was zij er ooit wel in? Volgens mij lopen de universa van haar en de overige bewoners namelijk niet helemaal synchroon.

pi_209303
Ik denk dat het zal gaan om Bianca of Bart. Als Bart doorgaat met het dwarsliggen en chaggerijnig wezen, acht ik de kans groot dat hij kan wieberen.

Doei

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  woensdag 27 oktober 1999 @ 20:52:00 #7
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_209304
Willem maakt volgens mij ook wel een kansje. Hoe verder ze komen, hoe meer ze gaan denken aan die 250.000 gulden. En Willem is natuurlijk een grote concurrent....
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_209305
Willem weet toevallig wel hoe je het wangetje ("Een delicatesse") uit een zalm moet snijden. Onmisbare kennis die hem nog ver zal brengen in BB land.
  woensdag 27 oktober 1999 @ 21:10:00 #9
374 beelzebub
master of disaster
pi_209306
Willem kan koken, die moet je dus zeker tot de laatste 3 meenemen. Ruud kan goede massages geven, en Bart kan elke weekopdracht met 2 vingers in z'n neus volbrengen, die moet je ook meenemen. Wie gaan er dus uit
pi_209307
zeker weten dat het een close finish wordt tussen Bianca en Bart.
Het lijkt wel of Bart wil dat ze hem nomineren hij doetalsof hij er eigenlijk geen zin meer in heeft en laat nu ook al zo'n hopeloos robinson C. baardje groeien.(lullig voor Maurice trouwens he, nu al drie kerels die wel gezichtshaar hebben)
Bianca begint steeds meer vreemde trekjes te vertonen vindt ik.
Ze komt op mij meer en meer over als een soort schooljuffrouw(was die opmerking in de dagboekkamer gewoon een hint dat ze zich niet meer zo op hun kop moesten laten zitten door Bianca!!!).
En nu zo ook onder het mom van een geintje met voodoo poppetjes gaat beginnen.....
Ik weet het niet, maar als jullie een tijdje niets meer van me horen dan heeft bianca vast iedereen die iets negatiefs over haar heeft geschreven verbannen naar een andere dimensie of zo. (als ze er maar wel internet hebben dan)
Blijft voor mij duidelijk, BIANCA of BART vliegen er uit (kunnen ze niet tegelijk?)
pi_209308
ik denk dat bianca er uit gaat.
want ze denkt dat ze alles te vertellen heeft.
en ze kan het ook al niet met bart dus er zijn er twee ?
maar dan nog is het bianca

wie niet ..... wie niet ........

GR 11

[Dit bericht is gewijzigd door blue (Datum 27 Oktober 1999).]

BB
pi_209309
Bart moet absoluut blijven! Hij is gewoon een schatje! Maar ik denk dat Karin, bianc en Maurice 'm eruit stemmen. Maurice heeft trouwens geen enkele waarde voor het verdere verloop van BB. Gooi 'm eruit!
Willem mag blijven, hij komt uit Leek, (bij het mooie Groningen) en natuurlijk moeten we kunnen blijven genieten van zijn oudhollandse gerechten.
Ruud is een twijfelgeval. Meer zeg ik er niet over (in het geval van Ruud bedoel ik).
Mona is eigenlijk best wel ok. Ze heeft het zwaar nu haar hartsvriendin Sabine weg is.. Misschien is een relatie tussen Bart en Mona een idee.
Karin is gewoon een oude Bitch, die iedereen tegen elkaar wil opzetten. misschien wel leuk voor de spanning enzo, maar van mij mag ze d'r uit. Bianc ook.

Conclusie: Bianc, Maurice en karin gaan er alle 3 uit (jaja, in 1 X! )

pi_209310
quote:
op 10-27-1999 om 08:51 PM schreef ruby het volgende:
Ik denk dat het zal gaan om Bianca of Bart. Als Bart doorgaat met het dwarsliggen en chaggerijnig wezen, acht ik de kans groot dat hij kan wieberen.

Doei

Hmmmmmm nee Bart is er niet veel vrolijker op geworden nu dat zijn "Lovedoll" pleite is...
Hop, Hop......till you drop....

donderdag 28 oktober 1999 @ 00:16:00 #14
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_209311

Denk dat de kippen er een voor een uitgaan ..
Vier mannen onder mekaar is een stuk makkelijker leven, dan met een paar kippen d'rbij, waar je uit fatsoen nix mee kan doen .. slecht voor de hormonen ..

pi_209312
ik zie Bianca eruitgaan, die kan nominaties verwachten van willem, maurice en bart. voor iedereen die me voor gek verklaart met betrekking tot maurice; let even op hoe fijn maurice het vind om aandacht te krijgen van bart. tenzij mona het heel erg maakt in de komende 4 dagen zie ik haar niet genoeg nominaties krijgen om in de verkiezing te zitten. elk van de anderen heeft tegenover bianca een kans van 100% om in het huis te blijven. (in mijn niet zo bescheiden mening)
Op zich vind ik dat wel jammer, mijn grote vrees is dat de laatste maand bestaat uit Ruud, Willem en Bart die OH-en over de derde klasse zaterdagmiddagamateurs.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 06:06:00 #16
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_209313
Rare gewoonte dus, om mensen weg te stemmen die je het meeste irriteren. Zakt heel BB als een plumpudding in elkaar tot nietszeggend mannen geOH. Wie zei ook al weer dat vrouwen het zwakke geslacht waren?
YOU WERE WRONG! But then again, you knew that already.

Voo zal waarschijnlijk wel een stokje steken tegen de dreigende saaiheid, als alle pepertjes weggestemd worden... de kippen heel ongunstig in beeld brengen bv.

KUTKIP! hij blijft leuk.

Groowwwl!

donderdag 28 oktober 1999 @ 09:28:00 #17
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_209314
Ik denk, dat Bart wel weer genomineerd wordt, maar niet door de heren. Mona, Bianca en Maurice zullen ook wat nominaties tegen het lijf lopen. Wellicht ontstaat er dit keer weer een gedeelde plaats, zodat de keuze zal gaan tussen 3 of 4 deelnemers. Helaas zal Ruud ook deze nominatieronde wel weer overleven. Wat mij betreft: Mona eruit, Bart tot het einde. Bart is tenminste de enige die zich niet laat meeslepen in die suff harmoniteit, en dat mag ik wel, vandaar.
Life is what you make it.
pi_209315
Ik gok Karin. Als ze niet ophoudt met het steeds weer 'gezellig' houden van het geheel, zal ze binnen de kortste keren uitgekotst worden.

Dat zou wel zielig zijn, ons tweede liefdespaar opgebroken. Blijven enkel Willem en Ruud als liefdespaar over. Als dat maar goed gaat.

quote:
Dat het koud en rood is wil nog niet zeggen dat het aarbeienijs is.....

Bron: Jaarlijkse Algemeen Dagblad IJstest
  donderdag 28 oktober 1999 @ 09:46:00 #19
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_209316
Vanmij mag Barf eruit. Wat een kl**tzakje is dat zeg, hij heeft de taak van zijn Sabbeltje overgenomen.
Echt een sjagrijnig, dwarsliggerig puberaal vervelend mannetje.

Hij is steeds als enige tegen alles wat wordt voorgesteld. Maarja, als mensen het leuk vinden dat er zo'n stoorzender rondloopt...

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_209317
Iedereen mag eruit behalve Ruud, Willen en Bart.

Ruud en Willem hebben bij ons al heel lang op het win lijstje gestaan, Bart wwilden we er de eerste week al uit gooien maar Bart is zich gaan gedragen en heeft zich goed laten zien door normaal te zijn.

Bianca/Maurice mag de eerste keer eruit

Daarna de rest.

Karin moet eruit, ze niets serieus in het BB huis. Verdwijnen met haar.

pi_209318
Als er plaats vindt, wat vele in deze topic wensen zal de groep snel verworden tot een niet aan te kijken groepje onbenullen. Na het vertrek van Sabine is het zo wie zo al niet zo interessant meer. In iedere soap hoort ruzie, sex, nou ja kijk eens naar GTST. In deze soap worden de noodzakelijke ingredienten langzaam weggestemd. Het maakt niet uit door wie dat gebeurt, het is de formule.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 10:09:00 #22
637 dalecooper
Special agent FBI
pi_209319
Logisch redeneren:

Het clubje karin stemt allemaal weer op Bart dus dat zijn drie stemmen, moon stemt niet op bart, ruud en willem waarschijnlijk ook niet. Willem nomineert waarschijnlijk twee 'wijven' (bianca en karin of mona). Ruud zal het wel weer moeilijk krijgen, maar ik denk dat hij dezelfde redenatie als willem volgt. Ook mona zal waarschijnlijk twee stemmen uit de groep karin kiezen.

Conclusie is dat Bianca waarchijnlijk de meeste kans op nominatie maakt met op de tweede plaats bart? of mona?

The truth is out there.....
pi_209320
als het dan spannender moet worden: gooi dan willem eruit. dan wordt het eten klaarmaken moeilijker en dus stof voor ruzies. bovendien gaan ze zich dan élke dag afvragen wat het eten precies is!

overigens heeft willem nu zo'n vies baardje omdat de mannen hebben afgesproken zich een week niet te scheren. waardoor het survival-effect trouwens overtuigender wordt! ze zien er niet uit! (behalve maurice natuurlijk)

en wat vreselijk dat die wijven steeds de weekopdracht verpesten! dank voor het verkloten van het image van De Vrouw hoor!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')