Er zijn genoeg afzetters hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:34 schreef devvertje het volgende:
Ligt ook een beetje aan de locatie en de voorzieningen he'....
En de rest?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:01 schreef koen_pijl het volgende:
Het is incl.
Oh, dan moet je 'm zeker nemen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:01 schreef koen_pijl het volgende:
Het is incl.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:08 schreef koen_pijl het volgende:
Het is dus ongeveer 18m aan de Adriaan van Zwietenstraat in Utrecht.
Als je door fietst ben je binnen 10min in het centrum.
Dat voor 350 incl.
Is dat veel?
Het is niet goedkoop.. duur is een tweede.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:08 schreef koen_pijl het volgende:
Het is dus ongeveer 18m aan de Adriaan van Zwietenstraat in Utrecht.
Als je door fietst ben je binnen 10min in het centrum.
Dat voor 350 incl.
Is dat veel?
Hoezo? Zitten er vele hoeren in de buurt?quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]als je hoertjuhs als achterburen wil hebben niet
en verder valt het nog wel mee denk ik..
Ik heb jarenlang in een straat gewoond met meerdere sexclubs. Nooit geen problemen mee gehad, alleen in de weekenden stond de straat vol met auto's en dergelijke.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hier rijden ze continu voorbij, veelal gaat dat wel rustig, maar op een of andere manier, moet dat volk, vooral 's nachts met de muziek hard aan voorbij rijden.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:47 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in een straat gewoond met meerdere sexclubs. Nooit geen problemen mee gehad, alleen in de weekenden stond de straat vol met auto's en dergelijke.
Zoek je straat eens op @ google maps.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:50 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Hoezo? Zitten er vele hoeren in de buurt?
Je zit relatief dichtbij winkelcentrum overvecht, ik loop het in 5 minuten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:31 schreef koen_pijl het volgende:
Hahaha ik heb het gehoord van verschillende mensen.
Maarja hoeren zijn niet zo erg. Vind het erger dat het vlakbij Overvecht is. Maar er zit nog een kanaal tussen
.
@ Eer-ik: Heb je geen kamer over voor die prijs.
Is de wijk wat het is Adriaan Zwiebenstraat 17. Is het huis iets dat jij weet?
Oh, en je kan mijn kamer over een maand of 3 wel overnemenquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:51 schreef koen_pijl het volgende:
Klinkt goed!
Nee, ik tyf hier over een tijdje op.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:19 schreef koen_pijl het volgende:
ORLY??
Tijdelijk? Want ik ken nog wel iemand die al heel lang een kamer zoekt en misschien ik zelf als deze kamer niks is.
Hey is het goed als ik je op msn toevoegd als ik weer thuis ben vanmiddag?quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, ik tyf hier over een tijdje op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |