abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56228971
Bij deze bied ik mijn 2 VIP kaartjes voor het uitverkochte X-Qlusive Showtek in de Heineken Music Hall op zaterdag 26-1-08 a.s. aan.

Ik verkoop ze om dat ik een heel druk weekend voor de boeg heb en maandag moet beginnen bij mijn nieuwe baas. Om daar niet meteen een slechte indruk achter te laten lijkt het mij verstandiger om niet te gaan.

De kaartjes zijn besteld bij ticketonline.nl. Eventueel heb ik als bewijs nog een bevestigingsmail van ticketonline die ik door kan sturen.
Ik heb er in totaal ¤103,50 voor betaald incl. verzendkosten en dit wil ik er ook graag weer voor terug hebben.
Bieden mag, maar omdat het nogal kortdag is lijkt het me niet verstandig. Kom niet met onzin biedingen, want daar reageer ik niet op.
Xbox 360 Gamertag: Buffeltjuh
pi_56229018
Filter ingesteld.
ijs_beer fan!
pi_56229021
En misschien is het handig om erbij te zeggen dat we morgen toevallig in Diemen en in Eindhoven zijn.
Dus mocht je het niet via de post willen doen, is morgen dus ook een optie om het 'op te halen'.

(Omgeving Noord-Limburg/Nijmegen kan ook natuurlijk, daar wonen we immers.)
pi_56243959
*schop*

Nu dus helaas niet meer af te halen in Diemen of Eindhoven, want daar gaan we >nu< naartoe.
pi_56257595
Vijf minuten geleden een advertentie geplaatst op marktplaats. Twee minuten geleden belt er iemand op die ze zelfs voor 110 euro wil kopen.

Verkocht dus. Mag dicht.
pi_56258250
Dicht .
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')