hij heerscht meer ga ik er niet over zeggen!!quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:49 schreef solidslayer het volgende:
Ik ben iets van DMC 4 aan het downloaden van 650 mb....uit de jappenstore!! Dit moet toch bijna wel de demo zijn?
edit: Oh tis al bevestigd
Er staat:quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:55 schreef Slappy het volgende:
http://stores.ebay.nl/Biz-com2-Game-Store weet iemand welke regio games ze daar verkopen.Ik zit namelijk niet op Chineese games te wachten :s
Dus denk dat het gewoon een HK versie is, anders moet je die verkoper even mailen.quote:Objectlocatie: Hong Kong, Hongkong
driehoekje drukkenquote:Op donderdag 24 januari 2008 18:37 schreef Apekoek het volgende:
Hoe laad je fotos en mp3s vanaf je sd kaart? de kaart staat ingeplugd maar weergeeft niets, ik heb gehoord dat je op alles weergeven kunt drukken, maar kan het nergens vinden.
edit wel gevonden maar vind niks op de SD micro, deze heb ik in de PS3 dmv SD adapter.
Gedaan, maar vind dus helemaal niets, de kaart is toch echt gevuld met media, of pakt de PS3 niet micro sd's? wel raar want ik gebruik een normale sd adapter.quote:
en dan verder: game is sowieso niet regio gecodeerd, en zal waarschijnlijk ook gewoon in het engels zijnquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:15 schreef nlboy het volgende:
[..]
Er staat:
[..]
Dus denk dat het gewoon een HK versie is, anders moet je die verkoper even mailen.
Vraag het ook maar even ter bevestiging. Iemand?quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:35 schreef Tabbbert het volgende:
Als je bij 3busymen met Paypal betaald, kan het dan rechtstreeks van mijn Rabobankrekening worden afgeschreven in plaats van eerst geld op Paypal te zetten?
Dat kan inderdaad . Eerst moet je je rekening bevestigen bij Paypal . Dat doen ze door een cent of 20 te storten en dan moet je dat bij Paypal bevestigen daar daar gaan een paar dagen overheen. Dan kun je Paypal gebruiken. Paypal betaalt dan even vooruit , en een dag of 2 later wordt het d.m.v. automatische incasso van je rekening gehaald.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vraag het ook maar even ter bevestiging. Iemand?
In een review las ik PS3, betere controls en betere framerate en snellere loading times omdat je het spel installeert.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:26 schreef Gamedemon het volgende:
Is het eigenlijk al bekend op welke console Devil May Cry 4 beter gaat draaien?
De xbox of de PS3 versie?
Stiekem hoop ik de PS3 versie, dan heb ik alle delen op 1 console.
Ah dat bevestigen wordt direct bij het aanmelden gevraagd meen ik. In dat geval heb ik dat al gedaan.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:59 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad . Eerst moet je je rekening bevestigen bij Paypal . Dat doen ze door een cent of 20 te storten en dan moet je dat bij Paypal bevestigen daar daar gaan een paar dagen overheen. Dan kun je Paypal gebruiken. Paypal betaalt dan even vooruit , en een dag of 2 later wordt het d.m.v. automatische incasso van je rekening gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |