Hmm als je van bushcraft houd wel ja maar deze show is puur entertainment, Bear zn tips volgen is niet zo verstandigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 15:15 schreef Asgard het volgende:
Ray Mears is toffer
OMGquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:27 schreef Jnk18 het volgende:
Haha idd, in 501 ook weer, komt hij een rotte boomstam tegen, "AAH!!! foooooood"![]()
![]()
Het maakt hem echt niks uit wat voor insecten het zijn, hij eet ze allemaal, en natuurlijk een scheutje eigen pis is ook niet mis
Ook niet slim van hem om in 501 een bijennest aan te vallen, dat gezicht van hem erna helemaal opgezet..![]()
![]()
Alles voor een beetje entertainment, heerlijk
Ik vind bij Ray Mears die ellenlange verhalen zo storendquote:
Pfff, hebben die mensen niks beters te doen dan het programma bloedserieus te nemen en er een speciale wiki over te beginnen? Hoeveel mensen die het programma bekijken zullen ooit in zo'n situatie terechtkomen. En als ze het wel doen; hoeveel zouden er onthouden wat er in het programma gezegd werd?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:47 schreef teirnon het volgende:
Het is op zich wel een leuk programma maar het kan ook potentieel gevaarlijk zijn. Een persoon die dit programma heeft gezien en die verdwaald raakt in de wildernis kan zijn adviezen gaan opvolgen, terwijl sommige adviezen ronduit fout zijn en iemand het leven kunnen kosten. Zie ook hier: http://www.daughtersoftiresias.org/bearwiki/Main_Page
Ik weet door Bear dat insecten meer proteïne bevatten dan welk ander voedsel ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:50 schreef BB-boy het volgende:
Ik vind het wel mooi dat hij voordat hij iets gaat eten altijd zegt dat het goed eetbaar is, maar dat hij het meestal na 1 hap alweer voor gezien houdt. Vandaag ook weer met een zeekomkommer.
[..]
En als ze het wel doen; hoeveel zouden er onthouden wat er in het programma gezegd werd?
Mensen moeten altijd wat te zeiken hebben, maakt niet uit over wat voor programma, everything is fake ya knowquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:50 schreef BB-boy het volgende:
Ik vind het wel mooi dat hij voordat hij iets gaat eten altijd zegt dat het goed eetbaar is, maar dat hij het meestal na 1 hap alweer voor gezien houdt. Vandaag ook weer met een zeekomkommer.
[..]
Pfff, hebben die mensen niks beters te doen dan het programma bloedserieus te nemen en er een speciale wiki over te beginnen? Hoeveel mensen die het programma bekijken zullen ooit in zo'n situatie terechtkomen. En als ze het wel doen; hoeveel zouden er onthouden wat er in het programma gezegd werd?
pff een super klein insect krijg ik nieteens door me keel, laat staan zon vies groot ding met vieze pus erin, gadverquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:08 schreef J.Herrer het volgende:
Het kan dan wel nep zijn, maar wie van jullie eet gewoon ff een rauwe slang of 1 andere vage vis?
Bear
hij is vaker ziek geweest hoor, vind je het gek, lolquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 20:54 schreef Darklight het volgende:
laatst had die diarree, nadat die een beest had opgegeten
Die zit ik nu weer ff te kijken, maar ik vind hem maar een irritante bolle padvinder eigenlijk met zn saaie verhalenquote:
Ray Mears vergt natuurlijk ook wat meer van je denkvermogen dan het snelle entertainment van Bear Grylls, ik kan me voorstellen dat je daar moeite mee hebt.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:31 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Die zit ik nu weer ff te kijken, maar ik vind hem maar een irritante bolle padvinder eigenlijk met zn saaie verhalen![]()
En als Bear Grylls fake is, is Mears dat al helemaal. Met zijn supermarkt bacon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |