Ik zou best willen, maar ik heb weer eens een tekort aan die 2 dingen die ik altijd tekort heb.........quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:19 schreef peaceman het volgende:
Zijn er hier nog meer die naar London gaan?
[nieuwsgierigaagjemodus aan]En dat zijn? [/nieuwsgierigaagjemodus uit].. zou wel gezellig/leuk zijn als je meeging trouwens.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zou best willen, maar ik heb weer eens een tekort aan die 2 dingen die ik altijd tekort heb.........
Sex en drank Geld en tijdquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[nieuwsgierigaagjemodus aan]En dat zijn? [/nieuwsgierigaagjemodus uit]..
Jij bent toch nog niet net vader? Alleen jonge vaders hebben gebrek aan sex en drank, las ik gisteren in de Metroquote:
Mwah, ligt eraan wat je onder "jonge" vaders verstaat, maar ik denk dat ik niet meer net vader benquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij bent toch nog niet net vader? Alleen jonge vaders hebben gebrek aan sex en drank, las ik gisteren in de Metro
Okay, jammer....... enne: tijd kun/moet je maken hè![]()
![]()
Wel jammer hoor... was wel leuk geweest als er nog wat bekenden warenquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan wat je onder "jonge" vaders verstaat, maar ik denk dat ik niet meer net vader ben
Ja, ik weet het, maar aan het maken van tijd zit ook een grens.....
Smoesjesquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan wat je onder "jonge" vaders verstaat, maar ik denk dat ik niet meer net vader ben
Ja, ik weet het, maar aan het maken van tijd zit ook een grens.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |