Ik ben nergens lid van, dus met algemeen bedoel ik ticketservice ofzo.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:07 schreef xTomer het volgende:
[..]
Woensdag denk ik, op http://remtickets.sandbag.uk.com/index.html
quote:PERSBERICHT
MOJO Concerts, Delft, 11 februari 2008
R.E.M. LIVE AT WESTERPARK
Op woensdag 2 juli geeft R.E.M. een openluchtconcert in het Westerpark in Amsterdam. Het openluchtconcert maakt onderdeel uit van de serie concerten die Mojo Concerts deze zomer voor de tweede keer organiseert in Cultuurpark Westergasfabriek onder de naam Live at Westerpark. De kaartverkoop voor dit concert start aanstaande zaterdag om 10.00 uur.
Het concert is de aftrap van hun Europese tour ter ondersteuning van het nieuwe studio album ‘Accelerate’ dat 28 maart in Nederland in de winkels ligt. Vorige week verscheen hiervan de eerste single ‘Supernatural Superserious’. ‘Accelerate’ is het eerste studio album van R.E.M. sinds 2004 en het 14e van de band uit Athens. Het is opgenomen in Dublin, Vancouver en Athens met Grammy Award winnaar Jacknife Lee als producent.
Speciaal voor R.E.M. fans die een kaartje kopen is er de mogelijkheid om dit album met korting te bestellen en het op 28 maart thuis gestuurd te krijgen. Meer info over deze actie op www.remmusic.nl
R.E.M. speelde voor het laatst in Nederland in 2005 tijdens Rockin’ Park in Nijmegen.
R.E.M.
Woensdag 2 juli 2008
Cultuurpark Westergasfabriek - Amsterdam
Entree: ¤ 47,50 (excl. servicekosten)
Aanvang: 20:00 uur.
Kaartverkoop start aanstaande zaterdag om 10.00 uur via Ticket Service bij: www.livenation.nl/r.e.w., de grotere postkantoren, VVV's en GWK's, 0900-3001250 (45 ct.p.m), www.ticketservice.nl en de bekende voorverkoopadressen.
Bekijk het gat tussen 2 juli en het volgende concert op 9 juli... tel daar bij op dat er nog namen bekend moeten worden en dat Werchter op de route tussen die twee concerten ligt... Ik denk dat de kans op REM @ Werchter erg groot isquote:Op maandag 11 februari 2008 12:36 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm 1 juli naar Radiohead, 3 t/m 6 juli naar Werchter... pfff en dan 2 juli naar R.E.M.? Ik weet niet of ik dat ga trekken.. moet ook nog fulltime werken die weken. Maar eens overleggen met Peaceman.
PMquote:Op maandag 11 februari 2008 12:36 schreef _dirkjan_ het volgende:
Ik ga morgen kaartjes bestellen voor Westerpark... Mensen die kaartjes willen via mij moeten maar even een privebericht sturen...
Royal Albert Hall is trouwens ook niet duur, ik kan voor 50 euro incl. een retourvlucht vinden met Ryanair vanuit Weeze (over de grens bij Nijmegen)...
Die kans is idd erg groot.... maar in Westerpark lijkt me ook erg leuk....quote:Op maandag 11 februari 2008 12:38 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Bekijk het gat tussen 2 juli en het volgende concert op 9 juli... tel daar bij op dat er nog namen bekend moeten worden en dat Werchter op de route tussen die twee concerten ligt... Ik denk dat de kans op REM @ Werchter erg groot is
Al iets bekend over het voorprogramma trouwens?
Dit betekent dat iedereen die zich opgegeven heeft voor de mailinglist, ook van de pre-sale gebruik kan maken!quote:European Tour tickets for SELECT shows will go on sale to eligible Fan Club members at 9:00AM (GMT) on Tuesday, February 12th (tomorrow). The exclusive Fan Club pre-sale ends on Wednesday, February 13th, at 9:00AM (GMT). After this time, the ticket shop will still be accessible to Fanclub Members in addition to the Online Fan Community.
The general public ticket sale for shows included in the pre-sale will begin on Friday, February 15th.
Tis idd een beroerde planning... damn... ben bang dat we ze dan enkel op Werchter gaan zien.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:36 schreef Diaan73 het volgende:
Hmmm 1 juli naar Radiohead, 3 t/m 6 juli naar Werchter... pfff en dan 2 juli naar R.E.M.? Ik weet niet of ik dat ga trekken.. moet ook nog fulltime werken die weken. Maar eens overleggen met Peaceman.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:09 schreef xTomer het volgende:
Ik ben erbij in Amsterdam.
Ik zou best willen, maar ik heb weer eens een tekort aan die 2 dingen die ik altijd tekort heb.........quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:19 schreef peaceman het volgende:
Zijn er hier nog meer die naar London gaan?
[nieuwsgierigaagjemodus aan]En dat zijn? [/nieuwsgierigaagjemodus uit].. zou wel gezellig/leuk zijn als je meeging trouwens.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zou best willen, maar ik heb weer eens een tekort aan die 2 dingen die ik altijd tekort heb.........
Sex en drank Geld en tijdquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[nieuwsgierigaagjemodus aan]En dat zijn? [/nieuwsgierigaagjemodus uit]..
Jij bent toch nog niet net vader? Alleen jonge vaders hebben gebrek aan sex en drank, las ik gisteren in de Metroquote:
Mwah, ligt eraan wat je onder "jonge" vaders verstaat, maar ik denk dat ik niet meer net vader benquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij bent toch nog niet net vader? Alleen jonge vaders hebben gebrek aan sex en drank, las ik gisteren in de Metro
Okay, jammer....... enne: tijd kun/moet je maken hè![]()
![]()
Wel jammer hoor... was wel leuk geweest als er nog wat bekenden warenquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan wat je onder "jonge" vaders verstaat, maar ik denk dat ik niet meer net vader ben
Ja, ik weet het, maar aan het maken van tijd zit ook een grens.....
Smoesjesquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Mwah, ligt eraan wat je onder "jonge" vaders verstaat, maar ik denk dat ik niet meer net vader ben
Ja, ik weet het, maar aan het maken van tijd zit ook een grens.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |