abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209253
Ze weten de val van Mona wel tot cliffhanger van de week te maken, zeg
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_209254
God bestaat! en Hij heeft geluisterd. Ze gaan bijtijds naar bed!!! Geen nachtelijke gesprekken meer: ik kan eindelijk weer eens werken.
Here we are now, entertain us.
pi_209255
Bianca is een meeloper en erg vervelend Bah!!
Er moet wel meer actie komen, het is dat ik echt verslaafd ben anders keek ik niet meer
In een leeg hoofd kan veel verstand
  woensdag 27 oktober 1999 @ 20:20:00 #4
1236 python
For the time being
pi_209256
Vandaag in de uitzending: Karin moet in de Dagboekkamer komen en verantwoording afleggen
over waarom er zo weinig gebeurt tegenwoordig. De stem vindt dat ze maar eens creatief
moeten zijn en wat moeten verzinnen.
Wat een onzin! Als de BBers geen zin hebben om wat te doen is dat hun recht! VOO moet
maar eens z'n best doen om de bewoners te helpen met wat leuke dingen. Nu wil VOO ook
nog de bewoners voor haar karretje spannen om leuke tv te krijgen. Goedkoper dan Call-tv
lijkt me! Wat een uitzuigers!
Maar ja, Karin en de rest trappen erin en gaan braaf bedenken wat ze nu weer eens kunnen
gaan doen.
pi_209257
Opa Ruud en opa Willem vertellen over vroeger...
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_209258
Duidelijk was dat Bart kotst van Bianca, zo'n spelletje is nog weleens verhelderend.
War had Willem het over toen hij het over een "Voodo-poppethe" had. Dit heb ik gemist, weet iemand mischien waar dit over gaat>?
  woensdag 27 oktober 1999 @ 20:45:00 #7
374 beelzebub
master of disaster
pi_209259
Hmm ik dus dus niks gemist. Ik hoef niet te kijken want ik FOK! en 1x pw op zondag en ik ben volledig bij.
pi_209260
Nee, ik heb dat ook eventjes moeten missen. Er zat namelijk iemand door heen te beppen.
Het is inderdaad duidelijk dat Bart en Bianca elkaar niet liggen. Misschien dat dit nog eens uitloopt tot een ruzietje. Nou ja, dat betekent eindelijk actie, niet waar? Bart begint ook wordt ook steeds dwarser te worden. Hij doet niet echt veel moeite om bij de groep te horen. Ergens ook wel begrijpelijk als een groot gedeelte je wegstemt, maar ja je moet er toch nog wat van maken lijkt me, want anders kun je beter je biezen pakken.
Wat betreft de weddenschap over wie er uit gaat: het zal om Bart of Bianca gaan. Wie het precies zal worden, weet ik nog niet, Bart moet nu wel uitkijken denk ik. Mona ligt, ondanks dat ze de weekopdracht waarschijnlijk niet kan volbrengen, vrij goed in de groep volgens mij, dus zij blijft er vast wel in.

Bart: ben je bang dat je in een rolstoel het huis moet verlaten ofzo? (zo ongeveer dan).

Karin tijdens kaartspel, het woord eeuwig tegen Mona: je stem is voor eeuwig vastgelegd.

Trouwens erg handig van Moontje om spierwitte kleding te dragen om daar lekker mee te koorddansen.

Groetjes
------------------
ruby

[Dit bericht is gewijzigd door ruby (Datum 27 Oktober 1999).]

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_209261
Heerlijk in een deuk gelegen. nee, dit keer niet van Mona, wel sneu want ze probeert het tenminste. Dit keer was de meesterlijke stem van de dagboekkamer aan de beurt. "Jullie lijken wel een stel kleine kinderen"!
*** I have this condition ***
  woensdag 27 oktober 1999 @ 21:05:00 #10
1087 Merisse
broddeltante
pi_209262
Ben ook heel benieuwd wat gedoe over dat voodoo-poppetje inhield. Het enige wat ik kon verstaan was dat Bianca zei 'dat was als een grapje bedoeld' of zoiets.
Bianca zou dus voor de grap een Voodoo-poppetje gemaakt hebben voor iemand??? Weer behoorlijk stemmingmaken van Veronica zonder dat je nou echt weet waar het over gaat toch iemand zwart maken.

Verder vond ik dat Karin deze keer echt positief naar voren kwam. Bart negatief, begint zich behoorlijk asociaal op te stellen vind ik.

You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_209263
Voor mij draaide alles om de dagboekstem (ik heb het eerste gedeelte gemist en begrijp hier dat er ook een stuk met Karin in de dagboekkamer is geweest): "Jullie zijn net kleine kinderen zo nu en dan". Ruud ervoer dit als een regelrechte aanval. Terwijl ze natuurlijk in wezen kleine kinderen zijn: Ze zijn compleet afhankelijk van dit dubieuze koordje met de buitenwereld.
Wat was de metaboodschap achter dit verbale geweld? Irriteren? Inpeperen dat ze compleet afhankelijk zijn? Mag die vent Ruud gewoon niet? Uw mening is van harte welkom.
pi_209264
Dat Ruud uitgemaakt werd voor klein kind heeft er vooral mee te maken, denk ik, dat als er iets stuk gaat of niet meteen opgelost kan worden ze meteen naar de Dagboekkamer hobbelen om hulp te vragen. Er wordt toch vrij weinig initiatief getoond om dingen zelf op te lossen of dingen zelf te doen. Voor VOO betekent dit voornamelijk hele saaie televisie, dus weinig kijkcijfers. Door Ruud eens even flink op zijn pik te trappen worden er mischien mensen wakker en toont er, buiten Karin, mischien ook nog iemand anders eens een leuk plan.
  woensdag 27 oktober 1999 @ 21:15:00 #13
1201 tina
Fok!Member
pi_209265
De eind cliffhanger was dat Bart met vragende ogen zei: O.K. wedje maken, zullen we een wedje maken... Wie Gaat er uit?? Volgens mij wil hij alleen maar van de andere horen of ze weer allemaal op hem gaan stemmen dan kan hij zich alvast mentaal gaan voorbereiden op het stoppen met roken (hij zei zondag dat hij nog maar voor 1,5 week tabak had). Van mij mag hij blijven, maar zou hij kunnen stoppen met roken?
Greetz Tina

pi_209266
Aangezien ik een toch wel graag een sigaret lust, lijkt het mij dat als Bart echt moet stoppen de ruzies wel zullen komen. Als ik mezelf na ga wordt ik toch na een uurtje of twee al aardig zenuwachtig en na een dag toch gewoon wel ontzettend irritant en sjacherijnig en gewoon niet meer om mee te leven en zo, het lijkt met dus zeker spannend om Bart nog een weekje of vier in huis te houden, mischien slaat hij Bianca wel de hersens in om vervolgens haar sigaretten te jatten, lijkt me een aardig scenario.
pi_209267
Sorry, twee keer op het knopje gedruk

[Dit bericht is gewijzigd door yon (Datum 27 Oktober 1999).]

woensdag 27 oktober 1999 @ 21:23:00 #16
572 Sniper
Gull Catcher
pi_209268
Ten behoeve van Leuke (?) TV wordt wel meer gedaan.

Er is bijvoorbeeld een BIJL aanwezig, en er zijn kippen. De combinatie is nog niet gelegd en de Bijl is weliswaar geketend, maar dat moet voor muscle boys Moories of Bart geen bezwaar zijn.

Het koordkluun apparaat is van inferieure (made in Tadzjikistan) kwaliteit. Hiermee is reeds gescoord: Mona 'Au Au' was victim nummer 1.

Meestal zijn de opdrachten te moeilijk voor de gezamelijke geestelijke/fysieke vermogens van de bewoners. Doel : budget moet naar 0.00. Kunnen die kippen eindelijk geslacht worden. Willem zal wel een lesje organiseren. "Kijk, zo hak je de kop af en zo ruk je de darmen eruit".

En inderdaad : kleineren van de bewoners in de Dagboekkamer. Heeft toch zeker 5 tot 10 minuten TV opgeleverd.

woensdag 27 oktober 1999 @ 21:31:00 #17
374 beelzebub
master of disaster
pi_209269
Ik vond die dagboekkamer vanaf het begin al een beetje gekunsteld. Kunnen ze de groeten doe, en ze krijgen nog post ook. Als je een echte bikkel bent kan je wel 100 dagen zonder. Laat ze alles toch lekker zelf uitzoeken. Wat is er trouwens met de 'vrouwelijk'stem gebeurd, was ze te aardig ofzo?
pi_209270
Bart is voor mij de Held Van De Dag. Super hoe hij Bianca voor de groep afzeikt: "Soms zijn onze botsingen leuk. Vaak niet.", "Jij hebt snel je buik vol van dingen."

De kleine dingen in het leven zullen je het meeste geven.
  woensdag 27 oktober 1999 @ 21:55:00 #19
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_209271
Wel jammer datze niet iedereen aan de beurt lieten komen alleen de strijd met bianca en bart werd getoont. Niet gezien wat voor kaart mona bij iemand neerlegde, weer heel selectief allemaal
pi_209272
quote:
op 10-27-1999 om 09:05 PM schreef Snuis Snuiskip het volgende:
Voor mij draaide alles om de dagboekstem (ik heb het eerste gedeelte gemist en begrijp hier dat er ook een stuk met Karin in de dagboekkamer is geweest): "Jullie zijn net kleine kinderen zo nu en dan". Ruud ervoer dit als een regelrechte aanval. Terwijl ze natuurlijk in wezen kleine kinderen zijn: Ze zijn compleet afhankelijk van dit dubieuze koordje met de buitenwereld.
Wat was de metaboodschap achter dit verbale geweld? Irriteren? Inpeperen dat ze compleet afhankelijk zijn? Mag die vent Ruud gewoon niet? Uw mening is van harte welkom.

Als verslaafde aan meta-boodschappen zag ik het volgende:
- Van tijd tot tijd moet elke indoctrinator zijn macht zelf duidelijk benoemen, om bij het slachtoffer de band tussen onbewust geleid en bewust gehoorzamend in stand te houden: dat gebeurde hier door kleinering
- het feit dat niemand opspringt en die dagboek-camera ff een ram geeft, geeft aan dat het proces prima vordert...
- hoezo trouwens "privacy van psycho-talk in DBK ??? We kregen het allemaal op TV ? Dat zou toch "nooit uitgezonden worden", die psych-talks ??? Contractbreuk dus, de zoveelste
- negatieve profilering: begin deze (nominatie-)week hadden we: Bianca en Mona, daarna Maurice, vandaag Ruud en Willem. Bart echter wordt NIET negatief gefilmd, wel juist de opstandigheid van Bianca tegen zijn Veto over katten (was alleen maar stangen, hoor, hij heeeft absoluut niks tegen katten!)
- Bart zelf kan er ook wat van: in de cliffhanger is hij vlgs. mij Mona aan 't bewerken om in ieder geval niet op HEM te stemmen. Dat kan hij met Ruud ook zonder moeite. Voor wie twijfelt: zie Voer voor Astrologen-topic.
- bottom-line van vandaag: Bart en Karin zijn de boodschappers van VOO en dienen dus (nog) niet deze ronde genomineerd te worden.

pffff, ik wordt er zelf een beetje meta van...

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 27 Oktober 1999).]

† In Memoriam † woensdag 27 oktober 1999 @ 21:58:00 #21
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_209273
Volgens mij stamt dat voodoo popje van de eerste dag, ze pakken uit, Bianca legt ergens in de huiskamer een popje neer dat ze heeft meegenomen. Iemand vraagt wat dat is en bianca zegt een voodoo doll.
The future is after you
pi_209274
Dat Ruud dat kleineren ook maar gewoon pikte zeg....come on.
Er is net iemand behoorlijk lelijk ten val gekomen en dan zegt die DBK-gast eigenlijk 'dat je een klein kind bent' terwijl je gewoon komt vragen wat er moet gebeuren.

Eerst moeten ze ja en amen zeggen tegen de stem van BB en nu zijn ze ineens kleine kinderen omdat ze voor alles naar de DBK rennen.

Erg weird wel. Lijkt erop dat V. niet meer weet wat ze moeten doen nu om de kijkers vooral vast te houden.

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_209275
Die Bart deed weer lekker tegendraads vandaag, ik ben blij dat hij nog in het huis zit. De rest van de bewoners durft nooit de confrontatie aan. Bart probeert de boel lekker een beetje te stoken, dat zorgt voor leuke uitzendingen. Vooral dat laatstje zinnetje: wedje maken? wie gaat er uit het huis? was erg cool.
Ik hoop op een vette ruzie tussen Bianca en Bart, waarna de bewoners een keuze moeten maken wie het huis moet verlaten
(En bart kan nooit stoppen met )
٩๏̯͡๏)۶
pi_209276
Er is al meer over geschreven in dit topic, maar uiteraard wil ik ook (weer? ) een duit in het zakje doen.

De "jullie zijn net kleine kinderen" scene. Moor had er een treffende theorie over, die mij als leek overtuigt. De wijze waarop Ruud er vervolgens als een klein kind op reageerde vond ik des te opvallender. Hij zat nog net niet te huilen op het bankje bij Willem (ik doel hier dus niet op het moment dat Willem dacht dat Ruud zat te huilen ).

Later, ook zo treffend, bij het 'spelletje' kaarten: "Ruud, deze is voor jou, omdat je de confrontatie mijd". Hij beaamde het volmondig. Ik geloof dat't Bianca was, maar 't kan ook Karin geweest zijn.

Ruud is een soort Labrador: enorme aaibaarheidsfactor. Ik mag 'm wel!

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
  woensdag 27 oktober 1999 @ 22:22:00 #25
1315 Pooh
Think, think, think
pi_209277
Van mij mag Bianca echt weg. Dat hoofd alleen al van dat mens als ze weer eens filosofisch wil doen.....bah
Als alles meezit hoeven we daar vanaf volgende week niet meer naar te kijken.. dat houdt in, als Bart/Mona/Ruud/Willem op haar stemmen natuurlijk. En daar hoop ik op...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')