even een ander voorfrontje? Dit is toch niet een kwestie van even losschroeven (toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 09:34 schreef Herr.Flick het volgende:
Valt allemaal nog wel mee, en anders even een ander voorfrontje erin.
ff zomaar een vraag? Wonen jullie allemaal in dorpen e.d.want dit soort huizen zie ik niet in de randstad. Kortom zijn jullie allemaal boeren/paupers?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:37 schreef CoolyBoy het volgende:
Praat me er alsjeblieft niet van, deze week is een kutweek wat betreft schade.
Mijn auto afgelopen maandag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet ook nog niet wat ik ga doen, repareren kost ronde 550/600 euro, beetje veel voor een auto die dat bedrag misschien net nog waard is.
Het was altijd wel een fijne auto..was....
de fotos in de post die je quote lijken inderdaad op een wat meer afgelegen plek te zijn genomen. Ik zelf ben puur stadsmens en woon in Utrechtquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:14 schreef tgs. het volgende:
[..]
ff zomaar een vraag? Wonen jullie allemaal in dorpen e.d.want dit soort huizen zie ik niet in de randstad. Kortom zijn jullie allemaal boeren/paupers?![]()
Ach, we wonen liever langs bertha de koe ipv de moskee van allah!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:14 schreef tgs. het volgende:
[..]
ff zomaar een vraag? Wonen jullie allemaal in dorpen e.d.want dit soort huizen zie ik niet in de randstad. Kortom zijn jullie allemaal boeren/paupers?![]()
dat klopt: Wederom schade..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:54 schreef gateway het volgende:
doe maar maar buitenaf of in een dorp!
Ontopic: de voorbumper en grill enzo kan meestal gewoon losgeschroefd worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |