de keren hiervoor was het niet mijn schuldquote:Op maandag 21 januari 2008 21:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
Maar mooi dat je alleen wat hoofdpijn hebt (zag ik in het andere topic). Voor de zekerheid misschien wel even telefonisch melden bij de huisarts(assistente)? Dan hebben ze het nu vast geregistreerd mocht je later nog last krijgen van hoofdpijn/ vermoeidheid/ concentratie... Weet niet hoe hard de klap was maar je weet maar nooit.
Sterkte iig. Schade is altijd kut, zeker als je zelf moet dokken!
linkerlamp is nog helemaal heel, en de rechterlamp was al gebarsten (alleen nu is het glas er ook uitquote:Op maandag 21 januari 2008 22:44 schreef boegschroef het volgende:
Ik heb helaas wel wat ervaring met total loss rijden. (ik lag afgelopen vrijdag nacht op de kop in de sloot met mijn nog geen 2 jaar oude passat). Maar de seat is niet total loss.
Even op de sloop winkelen en je bent voor een 300 a 400 euro al een heel eind.
Nieuwe bumper en radiateur. (ik zie niet of de linker lamp stuk is maar ook dat zijn de kosten niet.)
denk dat de dagwaarde iets boven de 2000 euro zit, 2300 2500 zoietsquote:Op maandag 21 januari 2008 22:49 schreef Kanjer het volgende:
Economisch is ie natuurlijk loss.
Zelf maken met sloopdelen is dan een optie, goed kijken wat er vervangen moet worden en dan eens op de onderdelenlijn gooien , weet je in ieder geval wat je kwijt bent.
hoe was het om in de sloot te liggen? hoe ervaar je dat, en hoe reageerde je erop?quote:Op maandag 21 januari 2008 22:44 schreef boegschroef het volgende:
Ik heb helaas wel wat ervaring met total loss rijden. (ik lag afgelopen vrijdag nacht op de kop in de sloot met mijn nog geen 2 jaar oude passat). Maar de seat is niet total loss.
Nieuwe bumper en radiateur. (ik zie niet of de linker lamp stuk is maar ook dat zijn de kosten niet.)
Ouch!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:44 schreef boegschroef het volgende:
Nou, bij die rode auto zou ik nog wel even achter mijn oren krabben hoor.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:20 schreef Dingest het volgende:
Altijd vervelend, een ongelukOp een ander forum had iemand z'n Opel C Kadett gecrasht.
Maar volgens mij zijn de twee auto's in dit topic beide toch nog prima te herstellen? Als je 500 of 600 euro aan kwijt bent maar je auto is verder nog in orde, dan is dat toch prima te doen? Het is kut als je dit soort dingen hebt, maar de auto's zijn zeker nog niet afgeschreven. Zelfs niet de Starlet, als die nog goed reed.
VDL korting?quote:Op maandag 21 januari 2008 22:52 schreef Turquaz52 het volgende:
Naar heuts gaan en imitatie onderdelen bestellen.. Vraag na de VDL korting![]()
krijg je echt veel korting.. of Gilde korting.. (mijn school)
de hele voorkant zit met schroefjes vast, het in- en uitbouwen zal het probleem niet zo zijn.. Het vinden van de juiste kleur onderdelen en de zooi erachter zo terugbuigen dat het past daarintegen..quote:Op maandag 21 januari 2008 23:00 schreef Kanjer het volgende:
Complete bumper in kleur 150 euro
Grille in kleur 50 euro
Koplamp L 35 euro
Front 50 euro?
Radiateur 75 euro?
Nieuwe NL plaat 20 euro
380 zeg 400 euro op de sloop met een beetje mazzel in de goede kleur.
Nieuwe delen moet je ook weer spuiten.
Weet het niet meer zeker , maar volgens mij zit dat voorfront met boutjes vast en kun je dat relatief makkelijk vervangen.
Jha.. mijn vader werkt @ VDL.. (welke zustergroep zeg ik lekker niet hahaquote:
Nou ja, hij zei zelf 500 à 600 euro, ik nietquote:Op maandag 21 januari 2008 23:26 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nou, bij die rode auto zou ik nog wel even achter mijn oren krabben hoor.
Gelast front, chassisbalk geraakt? (twijfel)
Motorkap 2x schermen, 2 x koplampen, grille, bumper, front, radiateur?
Veel werk, veel onderdelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |