Want het is toch bijna een M5quote:Op maandag 21 januari 2008 14:57 schreef Catch22- het volgende:
Net als een BMW M5, bijna niemand koopt 'em, maar het is wel goed voor de verkopen van de standaard versies.
Toch bespaar je 78000 euroquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:16 schreef Devlinsect het volgende:
Beamert heeft niet de volledige kwaliteit en helderheid t.a.v. lcd of plasma tv IMHO.
leuke (matige) grap op een rommelmarktquote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:32 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Haha als dat een klassieker is dat is het wel erg lame![]()
Ik blijf lekker
Sorry maar daar verlies je toch enig perspectief uit het oog.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:16 schreef Devlinsect het volgende:
Beamert heeft niet de volledige kwaliteit en helderheid t.a.v. lcd of plasma tv IMHO.
maar dat is voor david beckham geen probleem, want die verdient 93800 euro per dag..quote:Op maandag 21 januari 2008 14:37 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
je bent meer dan 80000 euro kwijt hoor voordat je dat ding in je huiskamer hebt staan
ja want david beckham kom wekelijk in nl om te shoppenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:20 schreef Falex het volgende:
[..]
maar dat is voor david beckham geen probleem, want die verdient 93800 euro per dag..
koopje, toch?
Misschien de volgende keer even bedenken dat bedrijfsgeheim openbaren grond is voor ontslag op staande voet. Lekker handig ook dat je meteen je vestiging er bij zet.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:33 schreef arnold-d het volgende:
[..]
keertje nachecke, maar dacht rond de 50k... of minder![]()
Maar bij elkaar wel goedkoper en groter dan dat gedrocht van 80.000 euro.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:38 schreef Devlinsect het volgende:
^dat zijn 4 schermen
Dat zijn 4 van die schermen die 80000 kostenquote:Op woensdag 23 januari 2008 15:08 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maar bij elkaar wel goedkoper en groter dan dat gedrocht van 80.000 euro.
Dat zijn het wel degelijk. Filialen onderling verschillen ook qua prijzen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, want ik hoor net dat de prijzen per filiaal verschillen omdat het allemaal aparte ondernemingen zijn bla bla
Was er gister nog, kep m daar niet zien staan. Viel zeker niet op.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:04 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Mediamarkt en Saturn vallen onder hetzelfde concern, maar goed.
En zoals Sebagger al zei, in Groningen staat hij ook.
Hij staat achterin bij de hificorner. Je had beter gisteren kunnen gaan, want toen kon je fotomodel op de foto zetten en kreeg je een gesigneerde foto mee.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Was er gister nog, kep m daar niet zien staan. Viel zeker niet op.
misschien ivm witwaspraktijken van een vette crimineel.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:26 schreef kreischer2000 het volgende:
In de week voor kerst is hij verkocht bij MM Arena, hoe ik dat weet. Ik ga de dag erna een demonstratie en toen zag ik hem staan. Ik, ja dat ding verkoop je toch nooit? Nou dat zou ik niet zeggen, toevallig hebben we gisteren de 1e (en enige) in Nederland tot nu toe verkocht. Er zijn dus echt mensen die het kopen
Bij de Arena zou het ook zo een ajaxied kunnen zijnquote:Op zondag 27 januari 2008 17:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
misschien ivm witwaspraktijken van een vette crimineel.
Ze verkopen em voor 2,5x zoveelquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:15 schreef arnold-d het volgende:
Dubbel gecheckt.. 29.000 euroinkoopsprijs
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:28 schreef Sjibble het volgende:
Ik vond een betere en goedkopere laptop voor mn moeder op internet (ja nieuw en was geen aanbieding). Nog met de 19% BTW korting was hij nog goedkoper
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |