Laatste donderdag van de maand, 31 januari dus.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:37 schreef milk-shake het volgende:
wanneer zijn de ontslagronde's eigenlijk..........het lijkt zo lang geleden!!!
Ja leuk die reakties he!!quote:Op maandag 21 januari 2008 16:43 schreef Disana het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)mes_aan_de_paal.html
Uit een reactie: en die amanda maar rondjes om die paal heen lopen...
oke...ff wachten nogquote:Op maandag 21 januari 2008 16:45 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Laatste donderdag van de maand, 31 januari dus.
Wat is het?quote:Op maandag 21 januari 2008 16:49 schreef petraa het volgende:
L: nou ze vinden het nu wel mooi. Amanda was er heel enthousiast over.
quote:
De nieuwe pluisextentions van Lieke. Top product Great Lenghts.quote:
Hey Hey, dat hoort hoorquote:Op maandag 21 januari 2008 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
De nieuwe pluisextentions van Lieke. Top product Great Lenghts.
[ afbeelding ]
back to the 70'squote:Op maandag 21 januari 2008 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
De nieuwe pluisextentions van Lieke. Top product Great Lenghts.
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op maandag 21 januari 2008 16:52 schreef petraa het volgende:
Ik heb al edit gedaan, maar het gaat over haar extensions
Is dat zo? Ik vind het verschrikkelijk en daar komt bij, het haar van Mandy ziet er echt niet zo uit, vreemd.quote:
Haar is per defentie toch dood ?quote:Op maandag 21 januari 2008 17:05 schreef petraa het volgende:
Is eigenlijk ook niet normaal, dat je in haar dat dood is of afgebroken gewoon weer nieuwe extensions gaat zetten, of wel ?
Amanda is het levende voorbeeld , ik snap dat dus ook niet.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:05 schreef petraa het volgende:
Is eigenlijk ook niet normaal, dat je in haar dat dood is of afgebroken gewoon weer nieuwe extensions gaat zetten, of wel ?
Zat ik me net ook af te vragen, waarom knipt ze ze niet in een leuk model en laat ze het weer gezond worden?quote:Op maandag 21 januari 2008 17:05 schreef petraa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |