We moeten jou ook alles uitleggen hè...quote:
Je zat wel bij de goede danseres, die zonder hars in het haar?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga wel even spieken.
Edit: Ze heeft de cap wrs verwijderd, ze mag in het hokje hyven, jammer.
quote:Op maandag 21 januari 2008 15:38 schreef noekje het volgende:
Een medewerker van de sociale werkplaats uit Oldenzaal.
Ik begreep dat het screenshot op de site van Zeur staat/stond, heb ik het mis?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:40 schreef noekje het volgende:
Je zat wel bij de goede danseres, die zonder hars in het haar?
Bron: VV.quote:Sabrina heeft een vriendin meegenomen, maar Selène’s blikken maken al duidelijk dat er nog iets uitgesproken moet worden. “Waarom heb je een printscreen van ons op je hyves gezet?”, wil de Tilburgse weten. “Wat?”, vraagt het meisje ongelovig. “Ik heb niks op mijn hyves gezet!”, roept ze uit. “Kom op”, reageert Selène. “Die foto… Van ons gesprek?”, lijkt het meisje zich dan toch te herinneren. “Maar als ik je niet aardig vond, dan zou ik buiten de Kooi toch niet met je praten?”, vraagt ze. “Toen wilde ik het uitpraten”, vervolgt ze. “Ieder zijn mening”, zegt Selène en daarmee is het klaar. Hoewel, klaar?
Hmmm, wat zal dat lekker bouten.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:42 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Nou wat is die RAT eerlijk,die hoort in het riool Thuis.
Toch jammer dat Huub de rest van het verhaaltje lijkt te zijn vergeten.....quote:Op maandag 21 januari 2008 15:44 schreef Marieke_B het volgende:
Huub:
Lieke was assepoester..ze was schoonmaakter en werd prinses.
Maar nu is het 12 uur en komt de pompoentoets en wordt ze weer assepoester..
[ afbeelding ]
Da's dan duidelijkquote:15:40 - Girlfight!
Sabrina heeft een vriendin meegenomen, maar Selène’s blikken maken al duidelijk dat er nog iets uitgesproken moet worden. “Waarom heb je een printscreen van ons op je hyves gezet?”, wil de Tilburgse weten. “Wat?”, vraagt het meisje ongelovig. “Ik heb niks op mijn hyves gezet!”, roept ze uit. “Kom op”, reageert Selène. “Die foto… Van ons gesprek?”, lijkt het meisje zich dan toch te herinneren. “Maar als ik je niet aardig vond, dan zou ik buiten de Kooi toch niet met je praten?”, vraagt ze. “Toen wilde ik het uitpraten”, vervolgt ze. “Ieder zijn mening”, zegt Selène en daarmee is het klaar. Hoewel, klaar?
Kettingrokers trekken altijd naar elkaar toe.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:44 schreef Marieke_B het volgende:
Huub:
Maar nu is het 12 uur en komt de pompoenkoets en wordt ze weer assepoester..
[ afbeelding ]
Verdomd... Chufi had dat gisteren al voorspeldquote:Op maandag 21 januari 2008 15:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toch jammer dat Huub de rest van het verhaaltje lijkt te zijn vergeten.....
Maar misschien wordt ie na DGK wel schoenverkoper ipv telefoonverkoper
quote:
Jaa! Ze hebben naar me geluisterd! Claire heeft een pony! Veel beter al zeg ik het zelf!quote:Op maandag 21 januari 2008 15:44 schreef Marieke_B het volgende:
Huub:
Maar nu is het 12 uur en komt de pompoenkoets en wordt ze weer assepoester..
[ afbeelding ]
Thnx dear, en graag gedaanquote:Op maandag 21 januari 2008 15:51 schreef Prospera het volgende:
Sodeju, met deze OP ben ik in 1 keer bijgelezen sinds vannacht
Mijn dank is groot![]()
Heerlijke foto's met leuke teksten erbij, alle caps met verwijzing naar de capper,
mooier is een OP niet te maken
Ik kan me niet voorstellen dat Zeur een cap van haar eigen muts op haar eigen site zet ...... Of snap ik het niet ?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begreep dat het screenshot op de site van Zeur staat/stond, heb ik het mis?
.......
Het is wat verwarrend. Ik dacht dat dansmarieke de cap op de Hyves van Zeur had gezet maar het gaat om een andere cap op de site van dansmarieke.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Zeur een cap van haar eigen muts op haar eigen site zet ...... Of snap ik het niet ?
Dat mag je best posten hoor, het zijn hamsterweken voor Lieke.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:23 schreef milk-shake het volgende:
knip...
en een onverwachte streamlock op de kapsalonquote:Op maandag 21 januari 2008 16:23 schreef milk-shake het volgende:
knip...
jij zei eerder presies hetzelfde...........daaromquote:Op maandag 21 januari 2008 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat mag je best posten hoor, het zijn hamsterweken voor Lieke.![]()
[ afbeelding ]
geen idee.....lieke is alweer in de keuken , soep maken voor bijna iedereen, na 3 x vragen.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:30 schreef jassy het volgende:
Waarom SL op stream 1 en 2 ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |