quote:Op maandag 21 januari 2008 14:24 schreef riri het volgende:
[..]
Precies....goed dat hij het een keer snapt...hij had eerder zijn ogen open moeten doen...hij heeft zich zelf alleen maar weer voor lul gezet de afgelopen dagen..die beelden halen namelijk wel de tv en daar komt Huub niet al te positief in uit...zelfs als heel agressief en ordinair...denk dat het hem veel stemmen gaat kosten
Ze laten dat toch niet 3 1/2 maand verkeerd in het regelboek staan?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:09 schreef beequeen het volgende:
Als die regel echt verkeerd in het regelboek staat,
denk je dan niet dat ze dat die regel inmiddels zouden hebben aangepast?
DGK_REDACTIE leest hier regelmatig mee, dat moet ze toch ook opgevallen zijn?
Ja hoor, niet vaak. Maar zo af en toe komt die nog even langsquote:Op maandag 21 januari 2008 15:12 schreef F04 het volgende:
DGK_REDACTIE mag hier wel meelezen, maar schrijft nooit.
Klopt, dat was de hele reden dat ze allemaal zo blij waren met 23 september. Je zou dan iemand als de regels dat toe zouden laten de poort uit kunnen pesten zonder vervanging terug te krijgen. Alleen bij diskwalificatie geld nog vervanging. Dus dan zou Lieke een Nixje moeten doen.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De regel is altijd geweest : Na 23 september niet meer vervangen.
Nee, want zodra ze hier 1 letter posten dan worden ze weer aangevallen door een voorraad users die denken dat ze het recht hebben om antwoord op al hun vragen te eisen van een andere user...quote:Op maandag 21 januari 2008 15:12 schreef F04 het volgende:
Ze schreven voorheen wel mee maar door de reacties die ze af en toe kregen, haakten ze af. Heel jammer want die interactie was wel leuk. Heel gezellig zelfs, kan me nog een stagiaire herinneren die ging blozen omdat ik het een leukje vond.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:12 schreef F04 het volgende:
We gaan niet weer, maar jij ziet een website met een samenvatting als 'Het Regelboek'. En dat is het issue. Jij en ik weten gewoon niet wat in het echte boek staat, want dat hebben we nooit gezien. De bewoners zelf zeggen dat 23 september de datum was (voor iedereen) - Zij hebben het echte boek wel gelezen.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar gaan we weer. Als die regel echt verkeerd in het regelboek staat, denk je dan niet dat ze dat die regel inmiddels zouden hebben aangepast? DGK_REDACTIE leest hier regelmatig mee, dat moet ze toch ook opgevallen zijn?
er is maar 1 regel en dat is zoveel mogelijk tv kijkers scorenquote:Op maandag 21 januari 2008 15:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De regel is altijd geweest : Na 23 september niet meer vervangen.
Het verhaal dat dat geldt per persoon 1 jaar in de villa is later ontstaan en BQ verdedigd die stelling op basis van iets wat op de website staat. Die website (RoekiPoeki) kan makkelijk een verkeerde samenvatting van de regels bevatten.
Dat gaat wrs over de cap van haar punani, die is van BSOL.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:21 schreef noekje het volgende:
En Selene heeft ruzie met een danseres over een screenshot op Hyves.
grappig he die taarten club van nowlive die al hun spaarcentjes er doorheen sms'nquote:Op maandag 21 januari 2008 15:12 schreef diedirk het volgende:
[..]
AL snijd hij lieke de keel door en verkracht hij de hond dan nog zullen mensen op hem stemmen omdat hij het "spel" speelt.....Spel is dat Huub achter info krijgt en dat in zijn voordeel draait.
net ook ; alsof huub niet allang weet dat Claire iets met met moet beginnen en daar dan toch de credits voor trekken...tirest
Ik heb geen hyves. Heb je mijn cap daar gezien ? (Of kan iemand daar even kijken ?) Het zou wel brullen zijn als mijn cap daar staat !quote:Op maandag 21 januari 2008 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gaat wrs over de cap van haar punani, die is van BSOL.
Denk eerder dat iemand haar er donderdag in moet houden en dat ze dan heel boos vertrekt..disqualificatie.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:20 schreef RSie het volgende:
kleine voorspelling.
huub heeft vandaag of morgen sex (echt of gespeeld) met Claire, Lieke reageerd dan heel boos en verontwaardigd en geeft Huub een knal in zijn gezicht!
Lieke exit,.. vervanger komt binnen, trekt naar B&A, daarna met zijn allen uitzitten tot het einde, aangezien Brian dan als langste in de villa heeft gezeten wordt hij uitgeroepen tot winnaar
Ik ga wel even spieken.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik heb geen hyves. Heb je mijn cap daar gezien ? (Of kan iemand daar even kijken ?) Het zou wel brullen zijn als mijn cap daar staat !
Wie is Met?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:12 schreef diedirk het volgende:
alsof huub niet allang weet dat Claire iets met met moet beginnen en daar dan toch de credits voor trekken...tirest
Bedankt.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga wel even spieken.
Edit: Ze heeft de cap wrs verwijderd, ze mag in het hokje hyven, jammer.
Overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 21 januari 2008 15:12 schreef diedirk het volgende:
[..]
AL snijd hij lieke de keel door en verkracht hij de hond dan nog zullen mensen op hem stemmen omdat hij het "spel" speelt.....Spel is dat Huub achter info krijgt en dat in zijn voordeel draait.
net ook ; alsof huub niet allang weet dat Claire iets met met moet beginnen en daar dan toch de credits voor trekken...tirest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |