Jullie vergeten Nadia.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan gaan ze er dus vanuit dat Lieke een deal met achter gesloten heeft
Daar zeg je wat, dat zou je zomaar vergeten.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:48 schreef Margo37 het volgende:
Voor Nadia kan er dan ook nog een ander komen, die ging ook via de 24-uurs weg.
Volgens mij is dat ook verandert en kán een miljonair vervangen worden als zij/hij er nog geen jaar inzit.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kan er dus geen ander komen... het eerste jaar is immers voorbij.
En als Lieke zonder toestemming gewoon de poort uitloopt?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan gaan ze er dus vanuit dat Lieke een deal met achter gesloten heeft waarbij ze wel vervangen kan worden.. dat komt ook mooi overeen met de verwachting die Jaap heeft dat Huub een klap kan verwachten.
Het zou me niet eens verbazen als dat de deal is waar Lieke het zo moeilijk mee heeft... dat ze dus met beloning kan vertrekken als ze zichzelf door fysiek geweld de villa uit laat zetten, en dat achter bedacht heeft dat het uithalen naar Huub het meest logische script daarvoor is...
Ik denk dat Lieke niet zo van het fysieke geweld is (ze blijft in discussies ook tot in den treure netjes en zal niet eens met de vuist op tafel slaan) en dat ze het dus echt een probleem vindt om Huub een hoek te verkopen.
Met het risiko dat Lieke er een knietje van maakt ........ (Hoewel het mij nog steeds onwaarschijnlijk voorkomt, geweld past niet zo bij Lieke)quote:Op maandag 21 januari 2008 14:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub heeft ook tegen Lieke gezegd dat ze hem een knal voor zijn hoofd mag geven.
Het gaat om je jaar verblijf in dat hok, niet de looptijd van DGK.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan kan er dus geen ander komen... het eerste jaar is immers voorbij.
Nope, af en toe moet er iemand kunnen vertrekken zonder diskwalificatie, en Nadia is die ene "af en toe" waar ze dus geen vervanging voor kunnen laten komen.quote:
Ze antwoordde toen ook met: "Jaaaaa, that's not me"quote:Op maandag 21 januari 2008 14:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Met het risiko dat Lieke er een knietje van maakt ........ (Hoewel het mij nog steeds onwaarschijnlijk voorkomt, geweld past niet zo bij Lieke)
Maar vertrekken met een 24-uur is volgens de huidige regels niet voorzien. Alleen bij exit door geweld.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar zeg je wat, dat zou je zomaar vergeten.
Ehm.... Nadia was vervanging van iemand die binnen z'n jaar vertrokken was..... als ze kunnen blijven vervangen na het eerste jaar van het programma dan is dat wel een enorme naaistreek naar degenen die er het eerst inzaten.... volgens mij kan er na het eerste jaar alleen maar vervangen worden als er een gedwongen exit plaatsvindt.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat om je jaar verblijf in dat hok, niet de looptijd van DGK.
Of bij een onreglementaire exitquote:Op maandag 21 januari 2008 14:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar vertreekken met een 24-uur is volgens de huidige regels niet voorzien. Alleen bij exit door geweld.
Zie http://nl.youtube.com/watch?v=igPCyA2keEs (met dank aan akvoer voor het zoeken)
Brian had het daar vrijdag of zaterdag nog over. Zij liep al kotsend door the chill en dat triggerde hem.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:31 schreef riri het volgende:
[..]
Amanda wordt helemaal wild als iemand haar zo vastpakt als Brian deed...geef haar eens ongelijk...geen enkele man hoort zo aan een vrouw te zitten...hoe dronken ze ook is
Leuk!!quote:Op maandag 21 januari 2008 14:52 schreef Marieke_B het volgende:
Claire bijna met pony:
[ afbeelding ]
Daar lijkt ze sprekend op mijn schoonzus.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:52 schreef beequeen het volgende:
Ik vond dit toch heel wat leuker. Zie ook het verschil, hier had ze een behoorlijk bolle toet.
[ afbeelding ]
De regel is altijd geweest : Na 23 september niet meer vervangen.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm.... Nadia was vervanging van iemand die binnen z'n jaar vertrokken was..... als ze kunnen blijven vervangen na het eerste jaar van het programma dan is dat wel een enorme naaistreek naar degenen die er het eerst inzaten.... volgens mij kan er na het eerste jaar alleen maar vervangen worden als er een gedwongen exit plaatsvindt.
Klopt, daar balen Huub en Jaap ook ontzettend van. Kan ik me heel goed voorstellen maar regels veranderen met de dag in dat hok.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:57 schreef Leandra het volgende:
Ehm.... Nadia was vervanging van iemand die binnen z'n jaar vertrokken was..... als ze kunnen blijven vervangen na het eerste jaar van het programma dan is dat wel een enorme naaistreek naar degenen die er het eerst inzaten.... volgens mij kan er na het eerste jaar alleen maar vervangen worden als er een gedwongen exit plaatsvindt.
19 januari , zaterdag 18:25quote:Op maandag 21 januari 2008 14:51 schreef mazaru het volgende:
Huub heeft ook tegen Lieke gezegd
dat ze hem een knal voor zijn hoofd mag geven.
En het vreemde is dat Huub gisteren met Claire over dit deel van de regels sprak. En hij zei dat hij juist de aanpassingen van de regels (zie filmpje) heel goed vind. (Omdat op die manier de villa gevuld blijft en ze dus de twee jaar kunnen halen)quote:Op maandag 21 januari 2008 15:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, daar balen Huub en Jaap ook ontzettend van. Kan ik me heel goed voorstellen maar regels veranderen met de dag in dat hok.
quote:Op maandag 21 januari 2008 15:08 schreef Jewscky1 het volgende:
Kom RAT TV maken, Zeggen dat Mike moet werken,timmeren ,en die siliconesnol,dan moet je niet je geld vergokken
Kom RAT je hebt het nog niet over alleen staande moeders gehad,dat vinden wij zo spannend als je het daar
over hebt. FEBO ik moet van kotsen net zo als die snol vanmorgen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar gaan we weer. Als die regel echt verkeerd in het regelboek staat, denk je dan niet dat ze dat die regel inmiddels zouden hebben aangepast? DGK_REDACTIE leest hier regelmatig mee, dat moet ze toch ook opgevallen zijn?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De regel is altijd geweest : Na 23 september niet meer vervangen.
Het verhaal dat dat geldt per persoon 1 jaar in de villa is later ontstaan en BQ verdedigd die stelling op basis van iets wat op de website staat. Die website (RoekiPoeki) kan makkelijk een verkeerde samenvatting van de regels bevatten.
wat heeft huub er mee te maken of leike wel of niet over der extensions zeikt ?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mevr. Politiek Correct heeft alleen maar lopen zeiken over die extentions. Heel goed van Huub dat hij dat zegt, ik word met de dag beroerder van Lieke, eeuwig en altijd dat gelieg en gedraai, bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |