Hilarisch toch weer die Jose, die moet ook weer eens een nieuw script krijgen, ze valt in herhalingenquote:Op maandag 21 januari 2008 13:36 schreef beequeen het volgende:
Lieke heeft een boodschappenlijst volgeschreven met make-up spullen.
José: Hallo Lieke, het zijn de hamsterweken niet.
quote:Ik zit echt niet te wachten op een Claire/Huub verhaallijn....
Kan alleen zeggen dat ik bijna zeker weet dat het bij Huub niet echt is...
Dat is eigenlijk meteen een bevestiging op mijn theorie.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub springt op : "OK, dat was 't. We kunnen het" ......
Kortom, seintje van de regie dat ze voldoende beeldmateriaal hebben ........
quote:Op maandag 21 januari 2008 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
In een goede soap gaat er zo nu en dan ook iemand dood, scriptschrijvers...
Oh wacht, die verhaallijn hebben we ook al gehad. Met de marmot van Amanda.
De raderen zijn in werking gesteld. Script Huub in love nummertje 354 is ready for broadcasting.quote:13:22 - "Jullie gaan gewoon seks hebben, klaar!"
“Vanochtend liep ik samen met Claire naar de paardenbak en toen gaf zij toe dat er eigenlijk wel gevoelens aan het opspelen waren”, verklapt Luc nadat hij samen met Huub de Chill Room is ingedoken. “Ik zei tegen Claire, ik kan er niks aan doen maar ik voel me enorm tot je aangetrokken”, grinnikt de Oldenzaler naar de rapper. “Jullie zitten allebei op dat punt van geen relatie in de Villa en het liefst geen seks want dat maakt de teambuilding erg moeilijk”, redeneert Luc. “Maar de conclusie is dat jullie er al te ver in zitten. Jullie gaan gewoon seks hebben, klaar!”, vervolgt hij. Huub kan een kleine glimlach niet onderdrukken. “Ik heb nog nooit zo mijn best hoeven doen om iemand niet te kussen”, barst de Oldenzaler uit. “Ik wilde vriendjes met haar worden om haar bij Lieke weg te trekken maar eigenlijk is zij een heel leuk persoon”, eindigt hij. Het zal vast niet lang duren voordat de twee Miljonairs zullen toegeven aan elkaar…
Top OP!quote:Op maandag 21 januari 2008 13:44 schreef Leandra het volgende:
Zo... weer een halve meter OP erbij... dan kan ik nu ff gaan bijlezen
Hmz ik wacht op een ander script. Kunnen we deze niet overslaan ?quote:Op maandag 21 januari 2008 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
De raderen zijn in werking gesteld. Script Huub in love nummertje 354 is ready for broadcasting.
Nogmaalsquote:Op maandag 21 januari 2008 13:50 schreef beequeen het volgende:
José roept Mike naar binnen, het is goed, zegt ze.
Holy shit, dit ligt er ook al zo dik bovenop. Mike moest de hond uitlaten in zijn nieuwe overall.....ff wat leuke shots.
En Mike gaat meteen z'n overall uittrekken ...... Het is duidelijk clipjes-dag vandaag ........quote:Op maandag 21 januari 2008 13:50 schreef beequeen het volgende:
José roept Mike naar binnen, het is goed, zegt ze.
Holy shit, dit ligt er ook al zo dik bovenop. Mike moest de hond uitlaten in zijn nieuwe overall.....ff wat leuke shots.
Weer een mooie OP Leandra... ben weer helemaal bij...quote:Op maandag 21 januari 2008 13:44 schreef Leandra het volgende:
Zo... weer een halve meter OP erbij... dan kan ik nu ff gaan bijlezen
Die kan nou echt nooit met een ja of nee antwoord geven hequote:Op maandag 21 januari 2008 14:05 schreef noekje het volgende:
Zo dan, Huub zet Lieke even voor het blok.
Huub: Great lengths was niet goed. Vraag maar aan Lieke. Die heb ik alleen maar horen klagen. Waardeloos spul, het valt alleen maar uit.
Amanda: oooh!
Huub: spreek ik de waarheid of niet?
Amanda: *zucht*
Huub: Dus!
Lieke: nou, ik heb net ook wel gezegd dat ik er niet zo blij mee ben.
Je vraagt je ook af waar Palma die brutaliteit vandaan haalt...laat ze het werk doen waar ze voor in is gehuurd...je zal miljonair zijn en zo'n huishouster in dienst hebben die haar werkgever en zijn gezin een beetje staat uit te schelden.....quote:Op maandag 21 januari 2008 13:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Hilarisch toch weer die Jose, die moet ook weer eens een nieuw script krijgen, ze valt in herhalingen
Mevr. Politiek Correct heeft alleen maar lopen zeiken over die extentions. Heel goed van Huub dat hij dat zegt, ik word met de dag beroerder van Lieke, eeuwig en altijd dat gelieg en gedraai, bah.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:05 schreef noekje het volgende:
Zo dan, Huub zet Lieke even voor het blok.
Huub: Great lengths was niet goed. Vraag maar aan Lieke. Die heb ik alleen maar horen klagen. Waardeloos spul, het valt alleen maar uit.
Amanda: oooh!
Huub: spreek ik de waarheid of niet?
Amanda: *zucht*
Huub: Dus!
Lieke: nou, ik heb net ook wel gezegd dat ik er niet zo blij mee ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |