Jij ziet er ook wel onschuldig uit met je je beugel, hoewel, pubers kun je natuurlijk nooit vertrouwen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:34 schreef freecell het volgende:
Elkaar opstoken? Dat klinkt nog steeds alsof wij er uitzagen als winkeldieven
We zijn echt beiden heel onschuldigEn van mezelf kan ik het niet beoordelen, maar hij ziet er ook wel redelijk onschuldig uit
Zometeen lekker douchen en daarna eens een ochtendje hard werken aan mijn verslag. Kijken of ik het af kan krijgen
Nee hoor. Eerder cliché.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat is meer een persoonlijke issue, denk ik.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:48 schreef maok het volgende:
[..]
Jij ziet er ook wel onschuldig uit met je je beugel, hoewel, pubers kun je natuurlijk nooit vertrouwen.
Nou, die is ook al zo oud als de weg naar Rome hè.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Alle wegen leiden naar Rome.
-alvast succesquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga mijn tentamen van vanmiddag zo enorm halen hè..
- Dank je.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:51 schreef Tangarine het volgende:
[..]
-alvast succes
-om welk tentamen gaat het?
Toch succesquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:04 schreef Grulez het volgende:
Oja ik ga em niet halenBeleidsontwerp voor de liefhebbers.. en dat ben ik niet.
Door de stad? pfff, plantsoen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:06 schreef Dangel het volgende:
Zelf ik loop soms hard tegenwoordig
Midden in de nacht,op onherbergzaamterreinDatheeftten minste romatiek.. Moet er nietaandenken om door de stad te rennen
tsja de onderzoekskant vind ik helemaal niksquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:09 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Toch succes
Had je maar niet b&c moeten gaan doen, kutmaster
dit was niet bepaald een klein buitje of zoquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:24 schreef freecell het volgende:
Ik ga ook gewoon rennen als het regent hoorAls ik 1 smoesje laat gelden, ren ik binnen de kortste keren helemaa niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |