Binck Trader (live koersen). Maar de index berekent ie niet meer.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bron?
Misschien loopt mijne iets achter.
http://koersen.beurs.nl/koersen/quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Waar actuele standen te zien trouwens?
owh, dan hebben ze geluk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:14 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Maar stelt dus niets voor tov de rest van de wereld.
Handel wordt pas stilgelegd bij -1350 op de Dow.
Ook daar gaat het toch wel flink omlaag, daarnet nog -600.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:19 schreef ItaloDancer het volgende:
Opening call Dow: -740 punten.
Wou dat ik er al uit gestapt was.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:28 schreef Scorpie het volgende:
Tering, hoe lang gaan we dit nog meemaken, wanneer zal de tijd rijp zijn om in te stappen
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:29 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Wou dat ik er al uit gestapt was. [afbeelding]
Daar zullen we inderdaad op moeten wachten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:33 schreef Drugshond het volgende:
400 lijkt toch wel een beschermde ondergrens. Er zit herstel in. Maar goed als die Amerikaanse leeuw straks gaat huilen/brullen weten we pas echt waar we staan.
Tsjah dat is natuurlijk het risico van je geld in deze gebakken lucht te 'investeren'quote:
Ik ben er accuut uitgestapt toen de euribor omhoogschoot. Als de banken elkaar zo wantrouwen, dan is de basis onder het financiele stelsel te wankel om je geld in aandelen te hebben.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:35 schreef Gunner het volgende:
[..]
Tsjah dat is natuurlijk het risico van je geld in deze gebakken lucht te 'investeren'
Dat wist je toen je er aan begon.
Ja idd... eigenlijk ben je weer net te laatquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:41 schreef Scorpie het volgende:
Kopen Kopen Kopen Kopen!!!!
Dan moet je met kortlopende turbo`s enzo gaan werken, daghandel.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd... eigenlijk ben je weer net te laat![]()
hij is nu nog maar -2.51%
De dag is nog niet voorbij.....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd... eigenlijk ben je weer net te laat![]()
hij is nu nog maar -2.51%
Zou mooi zijn. Nog een paar goeie klappen a 6, 7% naar beneden en dan zijn het leuke instapmomenten denk ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:49 schreef DJKoster het volgende:
[..]
De dag is nog niet voorbij.....
Gok: -3,5% als Wall Street opengaan, en daarna lekker snel naar beneden tot -7,0%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |