5 euro per nacht?! Daar zou ik m'n bed niet voor uitkomen.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:19 schreef hestria het volgende:
link nibud
staat alles in wat je wilt weten
overigens krijgt onze oppas, 21 jaar, 3,50 per uur, vanaf 24:00 uur 4 euro, en slapen krijgt ze 5 euro per nacht.
de andere oppassen, 13 en 15, die komen samen, krijgen 2 euro pp, per uur. die passen ook niet op als we later als 12 uur thuiskomen.
quote:Op maandag 21 januari 2008 10:23 schreef hestria het volgende:
zoals je in de link daar boven staat is, 6 euro per nacht normaal. Wij hebben afspraken met onze oppas, wij blij, zij blij.
Dus heel eerlijk gezegt kan het me niks schelen dat jij voor 5 euro je bed niet uit komt.
Misschien zou je meer zakgeld kunnen overwegen als je vindt dat ze teveel werkt?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:14 schreef Miek4Josh het volgende:
Ik wil jullie bedanken voor de reacties, het is niet alleen dat ik me zorgen maak om de tarieven,maar ook dat ze 3 baantjes en school heeft,ze werkt 2 keer in de week in de supermarkt en 1 keer in de week in een restaurant,daarnaast zit ze elke dag op school en kan zich niet meer concentreren op haar studie,ze rent vaak na haar werk,naar de oppas en brengt daar de nacht door,ik vind dit te zwaar en denk dat het appas werk naast al haar andere werkzaamheden te zwaar is voor haar.
Zoals ik het met kinderen ervaar,je werkt lichaamelijk en geestelijk en de nachten slaap je anders alsdat je die verantwoording niet hebt.
Krent!quote:Op maandag 21 januari 2008 10:23 schreef hestria het volgende:
zoals je in de link daar boven staat is, 6 euro per nacht normaal. Wij hebben afspraken met onze oppas, wij blij, zij blij.
Dus heel eerlijk gezegt kan het me niks schelen dat jij voor 5 euro je bed niet uit komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |