Aha! QFT... vrouwen zijn dus luie flirters!quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:43 schreef Lips het volgende:
Ik heb 't geprobeerd maar het is gewoon niet interessant genoeg geschreven om te blijven hangen... Ik heb 't zo'n beetje opgegeven rond dat vrouwen meer moeite moeten doen.
Ik ben tenslotte een vrouw en doe dus die moeite niet
Luie vrouwquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:43 schreef Lips het volgende:
Ik heb 't geprobeerd maar het is gewoon niet interessant genoeg geschreven om te blijven hangen... Ik heb 't zo'n beetje opgegeven rond dat vrouwen meer moeite moeten doen.
Ik ben tenslotte een vrouw en doe dus die moeite niet
Nee dat interpreteer je foutquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:55 schreef Doodkapje het volgende:
Aha! QFT... vrouwen zijn dus luie flirters!
Ik ga niet mijn best doen dit te ontkennenquote:
Nee... jij schrijft lekker...quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:32 schreef Vector_SLD het volgende:
Je hebt een kutschijfstijl.
In het slechtste geval zijn de meningen verdeeld. In het beste geval lijdt herr Vector naast chronische r-loosheid ook aan waanvoorstellingen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:32 schreef Vector_SLD het volgende:
Je hebt een kutschijfstijl.
Oh nee hoor! Het past perfect in een syllogisme:quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:51 schreef Lips het volgende:
[..]
Nee dat interpreteer je fout![]()
Wij flirten wel (lees ik, want ik mag niet voor anderen praten) maar worden uiteindelijk graag versierd.
[..]
Ik ga niet mijn best doen dit te ontkennen
Vrouwen doen geen moeite om te flirten (lees: lui)quote:Ik ben tenslotte een vrouw en doe dus die moeite niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |