abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 januari 2008 @ 21:15:16 #1
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56187466
volgt
Vervolg op [COS #3201] Aanvragen, intrekken, aanvragen, intrekken

Lieke werd aan tafel weer eens aangevallen door Huub en de rest van de roedel wolven huilde braaf mee.
Ze trok het niet meer en vloog de MasterBedroom in.

In tranen vertelde ze daar aan Jaap dat ze graag weg wil maar dat de Febo haar niet wil laten vertrekken en dat de deal die ze met haar gemaakt hebben om met behoud van borg te vertrekken zo goed als onhaalbaar is.

Inmiddels is Lieke naar achter, ze kwam nog even terug om haar jas op te halen, en ligt de rest TV te kijken.

Hier nog wat capjes van het voorafgaande :

Huub zeikt Lieke weer eens af

Aan tafel als Huub de rest om een pre-stemming vraagt:

Lieke in tranen in de MB

Cap: Marieke_B

Jaap bij Lieke in de MB

Huub in overleg metJaap

Jaap voelt Selene dr Came-toe

Groeps gesprek aan tafel over een bewering van Lieke

Cap: Py

Daarna is er een film opgezet en ligt iedereen in de actieve houding niks te doen

Cap: Mazaru

Alhoewel niets doen relatief lijkt voor het nieuwe koppel Huub & Claire

Het enige vaste stel in da House lacht zich een paardestal om de grappige film.

[ Bericht 99% gewijzigd door chufi op 20-01-2008 21:49:19 ]
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 20 januari 2008 @ 21:16:12 #2
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56187492
Tnx chufi... mooie TT
  zondag 20 januari 2008 @ 21:22:21 #4
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56187642

Huub en zn nieuwe vlam Claire ! Alles voor het maken van TV maar n*uken gaat ie haar niet
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 20 januari 2008 @ 21:22:26 #5
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_56187643
Lieke is eigenlijk gevangen door zichzelf............toch?

Ze had zich niet moeten laten overhalen door Anita, Flens en consorten.........gewoon gaan en de geur voor het hokje!

Lieke maakt zelf de keuze VOOR het geld en ongelukkig zijn..........jammer..........
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2008 @ 21:22:38 #6
135305 beequeen
Lost.
pi_56187648
Tnx chufi.

Beetje OT maar ik keek net wat oude filmpjes terug. Dat hele gedoe tussen Nathanael en Huub en de aanvraag van de 24 uur van Bart leverde toen ook al een alcoholverbod op van een week. Dat was ik helemaal vergeten.

Wel even inloggen.
http://www.tien.tv/web/sh(...)007/typeofpage=51230

[ Bericht 22% gewijzigd door beequeen op 20-01-2008 21:29:28 ]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56187652
mooie tt, toch ben ik het er niet mee eens........ ze kan zo weglopen; ze heeft alleen met het hokje afgesproken nog even te blijven (week/ 2 weken?? ) met behoud van borg

Ik hoor Jaap zeggen dat hij denkt dat Huub ook meer weet; maar het hokje kennende hebben ze hem opdracht gegeven haar erop aan te spreken...... en logisch, want als iedereen er over zwijgt of het goed vind, komt het vreemd over op tv
Want boven alles geldt in dgk... de show must go on
pi_56187734
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:22 schreef Desii het volgende:
mooie tt, toch ben ik het er niet mee eens........ ze kan zo weglopen; ze heeft alleen met het hokje afgesproken nog even te blijven (week/ 2 weken?? ) met behoud van borg

Ik hoor Jaap zeggen dat hij denkt dat Huub ook meer weet; maar het hokje kennende hebben ze hem opdracht gegeven haar erop aan te spreken...... en logisch, want als iedereen er over zwijgt of het goed vind, komt het vreemd over op tv
Want boven alles geldt in dgk... de show must go on
Juist, de tv kijkers hebben geen weet van scripts e.d. om het verhaal toch kloppend te houden moet de groep Lieke toch wel aanspreken op haar voortdurende gedraai; blijven of weggaan.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_56187786
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:22 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub en zn nieuwe vlam Claire ! Alles voor het maken van TV maar n*uken gaat ie haar niet
Ik ben volgens mij de enige die Claire leuk vind. Vooral als ze zich druk maakt, vind ik haar schattig.
Ze is gewoon zo lekker normaal. Nee, dat is geen tv materiaal maar als mens vind ik haar wel leuk.
Go hard or go home
pi_56187803
Lieke is doodop en behoorlijk overspannen volgens mij.
pi_56187838
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:29 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik ben volgens mij de enige die Claire leuk vind. Vooral als ze zich druk maakt, vind ik haar schattig.
Ze is gewoon zo lekker normaal. Nee, dat is geen tv materiaal maar als mens vind ik haar wel leuk.
Nee hoor, vind ik ook. Haar reacties zijn nog oprecht, duurt ws niet lang meer, maar goed.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2008 @ 21:31:45 #12
135305 beequeen
Lost.
pi_56187841
quote:

Eens, maar ze heeft wel gezegd dat ze een bitch kan zijn als het moet. Ik geloof dat niet en wat mij betreft is dat ook niet nodig. Het barst al van de bitches in dat hok.
― Mark Twain
  zondag 20 januari 2008 @ 21:32:46 #13
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_56187866
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:29 schreef Py het volgende:
Zou ze ook een nachtje "Witte Bergen" krijgen aangeboden door het hokje?
pi_56187898
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:29 schreef Py het volgende:
Dat is ze denk ik ook maar roepen dat je zo lekker in je gevoel zit, helpt iig niet.
Jaap zei dat vrijdag ook steeds en ik geloofde hem want er is veel besproken tijdens de streamlock tussen die twee. Ze wil dus ook wel naar huis, las ik.
Go hard or go home
  zondag 20 januari 2008 @ 21:34:31 #15
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_56187917
Zo........gooi direct die wintersportstemming er maar in!

Er kan niet genoeg reuring zijn in die kooi!
pi_56187931
quote:

[..]

Ik vind haar ook leuk, lekker rustig, geen geschreeuw, geen ordinair gedoe, lekker normaal.
  † In Memoriam † zondag 20 januari 2008 @ 21:35:02 #17
135305 beequeen
Lost.
pi_56187942
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:32 schreef Dark het volgende:

Zou ze ook een nachtje "Witte Bergen" krijgen aangeboden door het hokje?
Je jat mijn teksten, dat is plagiaat.
Ik schreef dat al in de vorige COS.
― Mark Twain
pi_56187943
quote:

[..]

Nee hoor ik vind Claire vanaf de eerste dag ook een leuke meid.Vind haar iets liefs hebben.
pi_56187949
Dat is best wel genant eigenlijk. Kom je daar als miljonair en dan gaan ze geld naar je gooien.

Nog even terug komen op deze post van Noekje. Over welke miljonair heb jij het. Ik dacht dat er op dit moment nog helemaal niemand miljonair is. Ze worden wel zo omschreven, maar zijn dat nog niet. Er zal volgens mij maa reen miljonair zijn, maar die moet eerst nog winnen.
pi_56187973
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:35 schreef coldstar het volgende:
Dat is best wel genant eigenlijk. Kom je daar als miljonair en dan gaan ze geld naar je gooien.

Nog even terug komen op deze post van Noekje. Over welke miljonair heb jij het. Ik dacht dat er op dit moment nog helemaal niemand miljonair is. Ze worden wel zo omschreven, maar zijn dat nog niet. Er zal volgens mij maa reen miljonair zijn, maar die moet eerst nog winnen.
Ondertussen heten ze wel allemaal miljonair.
pi_56187977
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:31 schreef 2live het volgende:

[..]

Nee hoor, vind ik ook. Haar reacties zijn nog oprecht, duurt ws niet lang meer, maar goed.
Zodra ze moet mee gaan spelen in de soap en het script klaar is dan komt de rol van Claire idd wel bovendrijven. Ze doet me een beetje aan Sylvia denken zonder buikgevoel en daar ergerde ik me soms best aan. Voor mij is ze dus bijna de verbeterde versie van. Ik hoop dat zij wel gewoon blijft en zich niet mee laat slepen in de onzin. Het verkort haar verblijf misschien wel maar dan blijft ze wel tof.
Go hard or go home
  zondag 20 januari 2008 @ 21:37:19 #22
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_56187999
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:33 schreef noekje het volgende:

[..]

Dat is ze denk ik ook maar roepen dat je zo lekker in je gevoel zit, helpt iig niet.Jaap zei dat vrijdag ook steeds en ik geloofde hem want er is veel besproken tijdens de streamlock tussen die twee. Ze wil dus ook wel naar huis, las ik.
Ik begrijp de meerwaarde van "ik voel me keigoed" terwijl dat niet zo is, ook niet.

Waarom zou je zoiets zeggen, als het tegenovergestelde het geval is?
  zondag 20 januari 2008 @ 21:38:39 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56188039
Thnx Chufi, mooie TT en er volgt vast een prachtige OP
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_56188045
quote:
Op zondag 20 januari 2008 21:35 schreef coldstar het volgende:

Het is natuurlijk ook beeldspraak omdat ze altijd miljonairs genoemd worden.
'Beste Miljonairs,
Vandaag gaan jullie stemmen....blabla'
Ze kunnen elke euro wel gebruiken die naar ze toegeworpen wordt want rentenieren kunnen ze wel vergeten na de kooi. 5 Maanden snabbelen en dat was het en niemand weet nog wie Huub of Brian was.
En dat is maar goed ook.
Go hard or go home
pi_56188048
quote:

[..]

Ho , ik vind haar erg lief wel jammer van die zachte g
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')