"heb je GTST de laatste tijd gemist, dan komt dan en dan een grote samenvatting"
En ons aller Bientje die het gaat kijken.
Allemaal vragen, ik wou dat ik ze eens persoonlijk aan haar kon stellen...
Vond 't een leuk spotje. Toont tevens aan wat een slachting BB heeft aangericht bij GTST. Dat er nota bene een 'uitgebreid overzicht' uitgezonden gaat worden. Ben benieuwd of de GTST-kijkcijfers het pre-BB niveau weer gaan halen.
"Het is maar voor de time being"
en ik dénk, maar misschien overschat ik de promo-maker, dat de rokende sabine juist een knipoog is naar al het gemopper op al dat gerook......
en inderdaad denk ik dat sabien het maar wat lekker vind om wéér op tv te zijn
quote:
rtl en veronica vallen allebei onder hmg. daarom gaat big brother nu ook naar zeven uur in plaats van tegelijkertijd met gtst.
2. Sabine vond het helemaal niet erg om aan deze promo mee te werken.
3. Ik lag onder de bank toen ik 'm de eerste keer zag. Geweldig verhaaltje, mooi gefilmd en Sabine op d'r best. Beetje vals, nieuwsgierig, sexy, maar ook relaxed.
Dr.Love (die Sabine nog elke dag mist)
quote:
[
en ik dénk, maar misschien overschat ik de promo-maker, dat de rokende sabine juist een knipoog is naar al het gemopper op al dat gerook......
Nou, dat denk ik niet. Ik denk eerder dat dit bij haar past, en in het geheel van het promofilmpje hoort. Zo als ze in dit filmpje is, zo was ze ook te zien in BB.
Halen ze FOX weer om de hals
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |