abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209203
Ik zag net ons Sabientje in een reclame om GTST weer een beetje te promoten. iemand anders ook gezien ??
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 oktober 1999 @ 19:34:00 #2
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_209204
Klopt, ik zag het ook
Heel leuk bedacht.

"heb je GTST de laatste tijd gemist, dan komt dan en dan een grote samenvatting"

En ons aller Bientje die het gaat kijken.

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_209205
Ook ik heb het zojuist gezien. Dit heet in het vak een "promo"
pi_209206
Ook ik had het gezien, jeesus hee, ik schrok me dood, omdat je in het BB huis bent geweest, hoeft niet meteen te zeggen dat je in een reclamespotje moet komen!

Kijk je naar mij?
Kijk je naar mij?
Ja?
Mooi, ik kan wel wat belangstelling gebruiken.

woensdag 27 oktober 1999 @ 20:49:00 #5
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_209207
Wat ik nou niet snap is dat Sabine zich daar meteen nadat ze uit het huis komt voor laat lenen. Zo'n promo maken duurt wel even en het lijkt me dat je wel iets anders aan je hoofd hebt als je net uit het BB huis komt (rustig in de je eentje op de bank een boekje lezen of met vrienden praten bijvoorbeeld)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_209208
Hij was wel geinig die promo. Alleen al het feit dat Veronica hem uitzond. Heeft Veronica ooit eerder reclame gemaakt voor GTST??! dacht het niet.
Greetz Tina

pi_209209
Even weer in het geheugen nemen. De hele groep heet HMG en die spelen elkaar de bal toe, er terecht vindt ik. Een promo zo als deze opnemen duurt niet langer als max een uur of twee
pi_209210
Is dit nou de "baan" die ze aangeboden kreeg ? Of valt het onder "10 dagen beschikbaarheid voor media-doeleinden". En zou het betaald geweest zijn ? En waarom zo voetstoots geaccepteerd ? Zou ze al haar bijnaam gezien hebben op het Net ? Ik denk het niet, anders laat je je hoofd toch niet meer zien ?

Allemaal vragen, ik wou dat ik ze eens persoonlijk aan haar kon stellen...

pi_209211
Ze denkt dat 'Auping van Tilburg' een eretitel is. Ze zit nog te wachten op een trofee.
pi_209212
Sabine is mediageil! (excuse my language).
Dat is toch niets nieuws? Waarom maken we ons daarom druk? Als dat nu is wat ze wil, dan doet ze het zo toch prima. Ben wel, net als Moor, erg benieuwd of ze daarvoor betaald is (Ik denk het eerlijk gezegd wel, maar misschien kan iemand van 'inside' ons daar meer over vertellen).

Vond 't een leuk spotje. Toont tevens aan wat een slachting BB heeft aangericht bij GTST. Dat er nota bene een 'uitgebreid overzicht' uitgezonden gaat worden. Ben benieuwd of de GTST-kijkcijfers het pre-BB niveau weer gaan halen.

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_209213
Ook ik zag Bientje in een flits 'zappen' naar het GTST kanaal.
Heb ik het nu mis of is vanaf 1 november GTST tegelijk op de buis met BB? Oftewel...Bien kiest liever voor GTST dan het zien van der 'ouwe' maatjes....??!!

"Het is maar voor de time being"

pi_209214
Weet je wat ik zo vreemd vindt? De overheid en de bond tegen roken of zoiets(hebben ook al geprotesteed dat de bewoners zoveel roken)probeert mensen van het roken af te houden. En wat wordt hier gepromoot: roken, madam steekt zich een sigaret op aan het eind van dit promo filmpje! (waar maak ik me druk om)
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_209215
rtl en veronica vallen allebei onder hmg. daarom gaat big brother nu ook naar zeven uur in plaats van tegelijkertijd met gtst. en daarom doet gtst een samenvatting, zodat de mensen weer terug gaan naar gtst kijken, ná big brother.
dus is het allemaal heel logisch

en ik dénk, maar misschien overschat ik de promo-maker, dat de rokende sabine juist een knipoog is naar al het gemopper op al dat gerook......

en inderdaad denk ik dat sabien het maar wat lekker vind om wéér op tv te zijn

donderdag 28 oktober 1999 @ 12:21:00 #14
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_209216
quote:
rtl en veronica vallen allebei onder hmg. daarom gaat big brother nu ook naar zeven uur in plaats van tegelijkertijd met gtst.

Nu verliest Lucky Letters de kijkers...
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 12:21:00 #15
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_209217
1. Sabine is zeker contractueel verplicht om mee te werken aan HMG programma promotie;

2. Sabine vond het helemaal niet erg om aan deze promo mee te werken.

3. Ik lag onder de bank toen ik 'm de eerste keer zag. Geweldig verhaaltje, mooi gefilmd en Sabine op d'r best. Beetje vals, nieuwsgierig, sexy, maar ook relaxed.

Dr.Love (die Sabine nog elke dag mist)

Bemint eer ge bezint
pi_209218
"Nu verliest Lucky Letters de kijkers..."

Heeft Lucky Letters kijkers dan?

pi_209219
quote:
[
en ik dénk, maar misschien overschat ik de promo-maker, dat de rokende sabine juist een knipoog is naar al het gemopper op al dat gerook......

Nou, dat denk ik niet. Ik denk eerder dat dit bij haar past, en in het geheel van het promofilmpje hoort. Zo als ze in dit filmpje is, zo was ze ook te zien in BB.

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_209220
Ik vond het een leuk spotje en ik denk dat dat inderdaad hoort bij die tien-dagen-beschikbaarheid-voor-media-doeleinden.
En twee soaps tegenover elkaar is altijd vervelender voor de kijkers en dus voor de makers van die proggies dan een soap en een stom spel als Lucky Letters.....
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 28 oktober 1999 @ 13:20:00 #19
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_209221
En Goudkust dan?
Is dat niet om 19.00?

Halen ze FOX weer om de hals

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 28 oktober 1999 @ 13:28:00 #20
1271 Kutkip bv
Absolutely Fabulous
pi_209222
Inderdaad, heel irritant.
En de herhaling van Goudkust (zondag's om 18.00 uur) zitten ze ook al in de weg.

Oh, behave!
(Austin Powers)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')