Volgens mij is het de hoeveelheid die je geschild hebt (circa 280 Kcal). Maar inderdaad afhankelijk van bereid of onbereid. Dacht dat die tellers altijd van onbereid uitgingen. Staat meestal wel ergens ook in boekje als je er een boekje voor gebruikt.quote:kortom:
wat is nu het aantal grammen wat ik moet invullen wat ik heb gegeten?
is het de 400 die ik geschild heb of de hoeveelheid toen het bereid was
Ja.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:46 schreef klarendaller het volgende:
ok mooi om te weten. maar heeft ieman misschien al een idee wat ik moet invullen.
volgens mij is het wel genoemd maar nog niet een echt definitie antwoord
dus dan maar gewoon 400 gram gekookt invullen?
Als je bakt, gebruik je vet. En dus heb je meer Kcal. Dus jou stelling klopt niet helemaalquote:Op zondag 20 januari 2008 19:27 schreef Lienekien het volgende:
Als je er in de oven geen olie of boter aan toegevoegd hebt, kun je volgens mij beter voor gekookt kiezen. Anders voor gebakken.
zie eerder berichtquote:Op zondag 20 januari 2008 19:48 schreef Noway666 het volgende:
Mag ik vragen wat voor calorie meter of site je gebruikt
Ik had al een antwoord gegevenquote:Op zondag 20 januari 2008 19:46 schreef klarendaller het volgende:
ok mooi om te weten. maar heeft ieman misschien al een idee wat ik moet invullen.
volgens mij is het wel genoemd maar nog niet een echt definitie antwoord
dus dan maar gewoon 400 gram gekookt invullen?
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
In dat geval zou ik uitgaan van 400 gram gekookt.
Jawel, hoor. Lees nog maar eens.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:51 schreef Logitik het volgende:
[..]
Als je bakt, gebruik je vet. En dus heb je meer Kcal. Dus jou stelling klopt niet helemaal
Eerst vertelde je dat als je in de oven géén gebruik hebt gemaakt van olie of boterquote:Op zondag 20 januari 2008 20:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Lees nog maar eens.
"Anders voor gebakken", d.w.z. als je er in de oven wél olie of vet aan hebt toegevoegd, kies je voor gebakken.
...quote:Op maandag 21 januari 2008 08:58 schreef Logitik het volgende:
[..]
Eerst vertelde je dat als je in de oven géén gebruik hebt gemaakt van olie of boter
Nee hoor, de zin is niet veranderd, ze heeft altijd hetzelfde verteld.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:58 schreef Logitik het volgende:
[..]
Eerst vertelde je dat als je in de oven géén gebruik hebt gemaakt van olie of boter
...kun je beter voor gekookt kiezen.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:58 schreef Logitik het volgende:
[..]
Zíé je het nou?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:27 schreef Lienekien het volgende:
Als je er in de oven geen olie of boter aan toegevoegd hebt, kun je volgens mij beter voor gekookt kiezen. Anders voor gebakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |