Jawel, er is geen apart fietspad in de hoofdstraat hier, dus ook die fietsers hebben last.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:06 schreef Q. het volgende:
Gezeur over files altijd, ga gewoon met de fiets, heb je nergens last van!
Dat doe ik dan ook.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:06 schreef Q. het volgende:
Hier is het lekker warmquote:Op maandag 21 januari 2008 08:58 schreef Q. het volgende:
Ah, de verwarming staat weer op stand "Siberië"
Ik zou we willen, maar dan moet ik om 3 uur 's nachts al van huis weg om op tijd op mijn werk te verschijnenquote:Op maandag 21 januari 2008 09:06 schreef Q. het volgende:
Precies, opstaan om 8.15 uur en om 8.55 uur op kantoor arriveren.quote:Op maandag 21 januari 2008 09:06 schreef Q. het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2008 08:58 schreef Q. het volgende:
Ah, de verwarming staat weer op stand "Siberië"
quote:
Nah, ik doe 5 minuten langer om op mijn werk te komen. En in het oosten kennen we op de snelwegen geen filesquote:Op maandag 21 januari 2008 09:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, opstaan om 8.15 uur en om 8.55 uur op kantoor arriveren.
Idem. Vier uur slaap kan niet goed voor je zijn. Tenzij twee keer achter elkaarquote:
Mwa, met de fiets doe ik er wel ruim een uur over dus dat gaat niet lukken. Maar het kan wel!quote:Op maandag 21 januari 2008 09:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Awwwwquote:Op maandag 21 januari 2008 09:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Idem. Vier uur slaap kan niet goed voor je zijn. Tenzij twee keer achter elkaar.
Dat is tenslotte voor iedereen een optiequote:Op maandag 21 januari 2008 09:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die ambtenaar"werk"tijden? Neequote:Op maandag 21 januari 2008 09:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is tenslotte voor iedereen een optie.
quote:
Voor het goede deel van de dag, zeg maarquote:langzaamaan ben ik wakker aan t worden. Denk dat dat tegen een uur of 16u wel helemaal gerealiseerd moet zijn
Het heeft niks met ambtenaarwerktijden te maken, maar met het wonen op een strategische locatie.quote:
*hapquote:Op maandag 21 januari 2008 09:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het heeft niks met ambtenaarwerktijden te maken, maar met het wonen op een strategische locatie.
Ik denk dat ik hier genoeg tijd krijg om dingen te laten bezinken hoorquote:Op maandag 21 januari 2008 09:33 schreef Litpho het volgende:
Op een geheel ander onderwerp, dingen laten bezinken is goed. Zeker als je een extra dagje vrij neemt.
Ah, met ambtenaarsalarissen dus. Bij voorkeur gekoppeld met een niet-werkende of niet-bestaande partner. Helderquote:Op maandag 21 januari 2008 09:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het heeft niks met ambtenaarwerktijden te maken, maar met het wonen op een strategische locatie.
O ja, de overheid betaalt immers structureel veel beter dan het bedrijfslevenquote:
Nee. Maar voor jouw functie betaalt de overheid wel structureel beter dan een gemiddeld salaris (!= modaal).quote:Op maandag 21 januari 2008 10:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O ja, de overheid betaalt immers structureel veel beter dan het bedrijfsleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |