's Avonds ontmoeten Ruud en Willem elkaar weer bij het kampvuur. Ze zijn blij om elkaar weer te zien en Ruud zegt: "Euhh.. zeg… euhhh Willem hoe was je dag?". Willem vertelt wat-ie heeft meegemaakt. Hij heeft praaaachtige dingen gezien. Valleien, heuvels, hij heeft een hertje uit de beek zien drinken, bijzondere vogels. "Ik ben helemoal tot rrrust gekomen Rrruud, maar verrrtel hoe waas jouw daag?"
"Nou es effen kaiken", zegt Ruud. En hij vertelt dat zijn tocht helemaal niet zo mooi was, hij moest eerst een spookstad door, toen langs een industrieterrein en uiteindelijk liep hij uren langs een oneindig lange spoorbaan.
"En toen, toen gebeurde het. Ik opende me ogen een bietje, en wassagik? Gossallemikkeme wat een mooi meiske zag ik daar, vastgebonden op de rails liggen. Ech soo mooi, het leek Sabientje wel!" Ruud vertelt hoe hij het meisje heeft los weten te maken en legt vervolgens op zijn plastische manier uit hoe hij het meisje aan alle kanten genomen heeft, vele malen is klaargekomen en met een zeer voldaan gevoel huiswaarts keerde.
"Jezus Christus, wat een toffe dag heb jai gehad Ruud!!!", roept Willem uit. "Een veel en veel toffere dag dan ik, kan ik wel zeggen… Vertel 'ns Ruud, kon ze… kon ze ook een beetje lekker pijpen?". Ruud knijpt z'n ogen nog wat dichter bij elkaar en zegt: "Nou daar zeg je wat Willem… ik weet het eerlijk gezegd niet want d'r hoofd… da kon 'k nie vinden!!"
Mona moet afvallen, of ze wil of niet
(ik zie jullie in een deuk liggen)
Dus:
Mona is vroegtijdig uit het Big Brother huis vertrokken en heeft nog steeds geen cent te makken. Na goed overleg met man Ernst besluit zij om toch aan wat geld te komen zichzelf te prostitueren. "Errunst, ik ben bang dat ik de hoer mot goan sjpelen…"
Na een dag komt Mona stralend thuis. "Errenst, Errenst, we hebbe 200 gulden en 50 cent vediend!". "Mona, da's hartstikke mooi, maar wie heeft je die 50 cent gegeven?". Mona: "Nah, iedereen natuurlijk!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |