Britse 'popmuziek' maar Martijn had t al over Beatles, Keane, Oasis en Coldplay.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:20 schreef Fir3fly het volgende:
Wat is het thema voor volgende week?
En ik dacht dat het na 'the eighties' niet erger konquote:Op zondag 20 januari 2008 01:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Britse 'popmuziek' maar Martijn had t al over Beatles, Keane, Oasis en Coldplay.
Sugababes hebben een hele fijne electro-pop cover van "I Bet You Look Good On The Dancefloor"quote:Op zondag 20 januari 2008 01:23 schreef Fir3fly het volgende:
En ik dacht dat het na 'the eighties' niet erger kon. Ik hoop dat iemand Arctic Monkeys gaat doen ofzo
.
Dat vind ik echt een topnummer inderdaadquote:Op zondag 20 januari 2008 01:23 schreef Marble het volgende:
Hole in the Head
I beg to fakking differ!quote:Op zondag 20 januari 2008 01:23 schreef Marble het volgende:
De Sugababes zijn de beste popgroep aller tijden
Die heb ik gehoord, en ik vond hem niet slechtquote:Op zondag 20 januari 2008 01:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sugababes hebben een hele fijne electro-pop cover van "I Bet You Look Good On The Dancefloor"
Maar wel met liveband! En de week erna is Big Band weekquote:Op zondag 20 januari 2008 01:23 schreef Fir3fly het volgende:
En ik dacht dat het na 'the eighties' niet erger kon.
I couldn't agree more, Marble. Sugababes is cult en staat op eenzame hoogte in popgroepjesland.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:23 schreef Marble het volgende:
De Sugababes zijn de beste popgroep aller tijden en zijn in de verste verte gewoon geen bagger te noemen. Zelfs de meest elitaire kwallenbrallers uit MUZ die normaal alleen maar van obscure metal of zo houden geven nog toe dat nummers als Push The Button, Hole in the Head, Ace Reject en ga zo maar door gewoon objectief van topkwaliteit zijn.
Zeggen dat de Sugababes baggernuziek is is hetzelfde als zeggen dat The Godfather een baggerfilm is, of Mozart een baggercomponist.
Ah een liveband, dat is goed nieuws. Dat vond ik bij Idols 3 ook erg tofquote:Op zondag 20 januari 2008 01:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maar wel met liveband! En de week erna is Big Band week![]()
Met als toevoeging dat Brian Higgins en Xenomania ook briljant zijn door Girls Aloud ook wel errug briljante nummers toe te schuiven maar wel compleet ook hun succes aan hen te danken hebben.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:23 schreef Marble het volgende:
De Sugababes zijn de beste popgroep aller tijden en zijn in de verste verte gewoon geen bagger te noemen. Zelfs de meest elitaire kwallenbrallers uit MUZ die normaal alleen maar van obscure metal of zo houden geven nog toe dat nummers als Push The Button, Hole in the Head, Ace Reject en ga zo maar door gewoon objectief van topkwaliteit zijn.
Ik denk dat ik iets mis wat er niet is, maar goed, Overload was een leuk nummer. Verder vind ik het allemaal redelijk inwisselbaar.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:25 schreef BVO het volgende:
[..]
I couldn't agree more, Marble. Sugababes is cult en staat op eenzame hoogte in popgroepjesland.
Sound of the Undergroundquote:Op zondag 20 januari 2008 01:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Met als toevoeging dat Brian Higgins en Xenomania ook briljant zijn door Girls Aloud ook wel errug briljante nummers toe te schuiven maar wel compleet ook hun succes aan hen te danken hebben.
Nee, ben nog niet geweest en vrees dat ik moet opschieten want roddels gaan al dat hij nog voor Rent op Broadway dichtgaatquote:Op zondag 20 januari 2008 01:27 schreef Cee het volgende:
CDP heb je Siobhan nog in Rent gezien?
Graffity My Soul, Something Kinda Ooh, Control of The Knife, Waiting, No Good Advice, The Showquote:
Hij gaat over 2 weken dicht. M'n moeder heeft het nog kunnen zien vorig jaar (ik wilde niet mee, ging naar Avenue Qquote:Op zondag 20 januari 2008 01:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee, ben nog niet geweest en vrees dat ik moet opschieten want roddels gaan al dat hij nog voor Rent op Broadway dichtgaat.
Weet je dat zeker? We moeten ook nog de Nederlandstalige ronde krijgen, en het lijkt me niet dat ze die ná de Big Band ronde programmeren (met of zonder live band).quote:Op zondag 20 januari 2008 01:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Eric begon er over dat ze volgende week met band zongen en over 2 weken met Big Band zongen.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:29 schreef Riparius het volgende:
Weet je dat zeker? We moeten ook nog de Nederlandstalige ronde krijgen, en het lijkt me niet dat ze die ná de Big Band ronde programmeren (met of zonder live band).
Vergeet Think niet, het meest explosieve Idols-optreden ooit. Ik dacht echt dat het gebouw in zou storten.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:34 schreef TheVulture het volgende:
Van eerdere Idols-edities staan me alleen nog Feel van Hind, Disco Inferno van Rafaella, God is a DJ van Irma en de bigbandoptredens van Ellen bij...
volgens mij gebruikte hij het meer als een soort van voorbeeld, maar zou wel tof zijnquote:Op zondag 20 januari 2008 01:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Five!quote:Op zondag 20 januari 2008 01:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Héla. Ik had volgende week dan éindelijk eens goede pop kunnen horen.
Take That, Sugababes, Girls Aloud, Spice Girls, Boyzone, Five. ALLEMAAL Brits!
Schande dat ik tot nu toe dat alleen uit de keeltjes van Maud en Alice gehoord heb
Yayquote:Op zondag 20 januari 2008 01:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Britse 'popmuziek' maar Martijn had t al over Beatles, Keane, Oasis en Coldplay.
Neil gaat natuurlijk Angels van Robbie Williams zingen.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:27 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Five!Vroeger fan van geweest. Maarre.. Je weet toch wel dat de enigen die dat zouden kunnen gaan zingen Nigel en Neil zijn?
Dan vliegt ie er deze week uit! Opgeruimd staat netjes..quote:Op zondag 20 januari 2008 12:32 schreef Toeps het volgende:
[..]
Neil gaat natuurlijk Angels van Robbie Williams zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |