Zelfhaat is hipquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat loop je jezelf nou te dissen?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Neil en Nigel zou trouwens ook wel een leuk setje zijn samen, dan krijgt Ben gelijk een hartaanval op de tribune
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:49 schreef robert2006 het volgende:
lieve God, als tiffany mag blijven zal ik nooit meer koe-gedachten hebben over een idols-kandidaat , dat beloof ik plechtig
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Nigel verdient wel wat toffers. Iemand als eh.... Tha_Erik ofzo.
hahahaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:49 schreef robert2006 het volgende:
lieve God, als tiffany mag blijven zal ik nooit meer koe-gedachten hebben over een idols-kandidaat , dat beloof ik plechtig
Das voor het eerst dat ik om je moet lachen!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:49 schreef robert2006 het volgende:
Ik zou Nigel ook mijn bed niet uitschoppen hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Nigel verdient wel wat toffers. Iemand als eh.... Tha_Erik ofzo.
Ik kreeg 'm van BVO!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou Nigel ook mijn bed niet uitschoppen hoor
wat was hij emotioneel he...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, daar kreeg ik even kriebels van.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
wat was hij emotioneel he...aan het kruis hangen is ook geen pretje...
Denkt: naai-gel???quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en ook niet kunnen zingen... kan hij altijd nog bij een gospelkoor gaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, daar kreeg ik even kriebels van.
Maar aan de andere kant... ach gossie, arme jongen.
En terecht ook, ze worden steeds flauwer.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:51 schreef Jommie het volgende:
Hebben jullie trouwens gezien hoe Martijn reageerde voordat de reclame begon?
Volgens mij begint hij zijn eigen grapjes flauw te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |