Ja, het schoot niet op.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:20 schreef SpaRood het volgende:
leuke TS
Done.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:21 schreef BVO het volgende:
Hup exit Tiffany/Bas/Neil.
Al zeg je het zelf...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:22 schreef BVO het volgende:
Leuke TT!
Komt omdat jamai een succubus isquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:22 schreef Cairon het volgende:
Jeuzmineu die Ron is echt heel erg oud geworden in een heel korte tijd...
en ik vind Jamai best leuk presenteren op zich, gelikt, niet zo slordig als Martijn en Wendy, maar toch met een luchtigheid die zegt dat het niet allemaal met pijn en moeite is ingestudeerd.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Komt omdat jamai een succubus is
Jamai is idd het vrouwtje en Ron het mannetje.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
En welke hamster speelt hij nou in die AH-reclame??quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Allemaal meedoen speciaal voor Ollie en Tiffany: http://www.hamsterdance.nl
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:25 schreef Jommie het volgende:
[..]
En welke hamster speelt hij nou in die AH-reclame??
Zoek maar zo'n griet om naast te liggen, in dit programma is ze misplaatst.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:26 schreef robert2006 het volgende:
bas en neil is okay, alleen ik wil dat tiffany langer blijft, vind haar echt wel leuk, volgende week wellicht beter
Die zin klopt op geen enkele manier.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:26 schreef robert2006 het volgende:
bas en neil is okay, alleen ik wil dat tiffany langer blijft, vind haar echt wel leuk, volgende week wellicht beter
Dankjequote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:22 schreef conleche het volgende:
@ Black Tulip, probeer deze eens?: Getshemane
Ja!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:27 schreef Svensational het volgende:
Goh, dat mensen die hamstergrapjes nog steeds leuk vinden.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Allemaal meedoen speciaal voor Ollie en Tiffany: http://www.hamsterdance.nl
misschien bij kinderen voor kinderen? *vals zingend* Hou maar op ik blijf erbij dat zij met mij gaan zingen in een meidengroep... /exit zingmodusquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Misschien moet Tiffany reclames gaan inzingen: "Die Paula is een koe" kan ze nog wel zuiver uitkramen denk ik
Dat is zo'n leuke reclamequote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Misschien moet Tiffany reclames gaan inzingen: "Die Paula is een koe" kan ze nog wel zuiver uitkramen denk ik
ik dacht dat hij een homofiel wasquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Gelukkig op tijd geëdit.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:30 schreef BVO het volgende:
Jamai stelt nu al betere vragen dan ik Wendy ooit heb horen doen.
ik mag hier niets over koeien zeggen, zuchtquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |