En Thora? Vind je dat niks?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik vind de naam Thirza erg lief, en leukMaar hij kan echt niet met de achternaam :-/
quote:
Lara is wat liefiger en Tara wat stoerderquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:54 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Lara vind ik ook zo mooi. Droom je zo bij weg
Lenka (ook wel Lenke) is de ontzettend lieve Tsjechisch/Hongaars joodse tante van een mijner exen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:04 schreef milagro het volgende:
[..]
Lenka.... klinkt als een dubieus oosteuropees automerk
Wat grappig dat je dat zegt Rocka, ik had precies hetzelfde gevoel bij die naamquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:54 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Lara vind ik ook zo mooi. Droom je zo bij weg
zo heet de hond van de schoonouders van een vriendin van mijquote:Op woensdag 23 januari 2008 06:42 schreef Belana het volgende:
Ik kwam laatst Kalle tegen in een boek, mooie jongensnaam
Lara............. zucht.......... Dr. Zhivagoquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat grappig dat je dat zegt Rocka, ik had precies hetzelfde gevoel bij die naam![]()
We hadden allang een andere naam met proefdruk en al tot ik ergens zag staan: 'Mijn dochter Lara..' en ik was op slag verliefd!
Ben er nog steeds erg blij mee
Dat moet je niet in België doen, stomme kalle.quote:Op woensdag 23 januari 2008 06:42 schreef Belana het volgende:
Betekent 'bruid' in het jiddischquote:Op woensdag 23 januari 2008 06:42 schreef Belana het volgende:
Volgens mij de scandinavische variant van Karel. (Wat ik trouwens ook een errug leuke naam vind.)quote:Op woensdag 23 januari 2008 06:42 schreef Belana het volgende:
die ken ikquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:59 schreef Noli. het volgende:
Ik heb ooit een huisarts gehad die Berber heet. Ik vond het altijd een hele mooie naam tot toen.
Als ze de telefoon opnam hoorde je alleen "met Brrrbrrrrr Pieksma"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |