Heeft deze naam ook een bepaalde achtergrond? Nog noooooit van gehoord.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:52 schreef S_oepstengel het volgende:
Huld
Dan zou ik toch voor 'Juniper' gegaan zijn...quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:22 schreef S_oepstengel het volgende:
Inderdaad een jongetje dat Borre heet ja. Maar 't andere kind heet dus Maas. Achja.![]()
Enne het meisje dat Huld heet, heeft nogal zweverige ouders. De moeder gelooft heilig in hekserij en dat soort dingen en had een boek gelezen waarin een heks Huld heette geloof ik.
In het boek 'Borre en de Nachtzwarte kat' is het een hond.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn kat heet BorreHeet er echt een kind zo?
Ik ken een jongetje wat Beer heet. En of het nou door het jongetje komt... ik vind het een echt toffe naam..
Ik word echt steeds benieuwder naar die bizarre achternaam van jouquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik vind de naam Thirza erg lief, en leukMaar hij kan echt niet met de achternaam :-/
Ik ookquote:Op woensdag 23 januari 2008 14:14 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik word echt steeds benieuwder naar die bizarre achternaam van jou.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:46 schreef S_oepstengel het volgende:
Wel Beau dan toch Rocka? Of echt Bau?
Ik snap je vriend wel...
Dat bestaat helemaal niet. Althans, dat hoop ikquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Bau als in Baudewijn (of Boudewijn, mijn voorkeur gaat uit naar AU ipv OU)
Er bestaan anders wel Baudewijns!quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:15 schreef bixister het volgende:
rocka!Boudewijn kan in mijn ogen alleen maar met ou.
Beer ken ik ook wel als jongensnaam. uit 't boek 'de wereld van beer ligthart'
nah, Boarre is het friese woord voor katerquote:Op woensdag 23 januari 2008 22:18 schreef ayla1 het volgende:
Doede is een friese jongensnaam en Borre is het friese woord voor kater hihihi.
Kijk! Zo gek is het dus niet! En Rocker is ook niet gek! En Rover ook niet!!!quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:39 schreef cinnamongirl het volgende:
De dochter van 100% FM DJ Eline Lacroix heet trouwens Rocka
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |