abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage woensdag 27 oktober 1999 @ 17:55:00 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_209184
Sjonge
meer dan 1400 topics, valt er nog wel iets nieuws te melden?

Je mag deze er meteen uitgooien Danny (of andere operator)
Wou dit even melden:-))

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 oktober 1999 @ 17:59:00 #2
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_209185
Dit is anders topic 1515 hoor
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_209186
Eigenlijk valt er zo langzamerhand niets meer te zeggen. Vele dagen lang hebben vele van ons zich kunnen uitleven in het plaatsen van onzin maar nog veel vaker met het plaatsen van beschouwingen dan wel een gedachte die door andere weer werdt opgepikt. Veel vroeg om een reaktie, vele meningen werden verkondigt. Het is opvallend hoe groot de stilte na het vertrek van Sabine geworden is. Zijn we uitgepraat of is BB een bijna slappe soap geworden waar de spelers bezig zijn met hun winterslaap. Het zijn niet de vervente bezoekers van deze side die hiervan de oorzaak zijn. Nee, het is simpel het verloop van het spel BB, wat geworden is tot een groepje vriendelijke mensen die noodgedwongen zitten te wachten op de dingen die komen gaan. Het is niet voor niets dat de produktie, ook vandaag weer, de groep aanmoedigt tot het doen van allerlij zaken die deze Soap leuker kunnen maken dan dat hij nu is. Wat nodig is, zijn de ingredienten die we kunnen waar nemen bij GTST, roddel, sex, elkaar bedonderen om er maar een paar te noemen. Het gevoel van sterk zijn als groep, elkaar helpen, eenheid enz enz. staan garant voor slaapverwekkende TV. We drijven met ons idee nog op de eerste leuke en spraakmakende weken. Ik ben bang dat als er niet gauw wordt ingegrepen de serie als een nachtkaars uitgaat, waarin alleen de nominatierondes nog belangstelling zullen trekken. Het kan niet zo zijn dat het gelul over de Mona ons nog weken kan bezig houden.
pi_209187
Goed gesproken Tanjalies.

De drive om na je werk even af te stemmen is absoluut weg. Ik moet hierbij wel zeggen dat de productie voor een belangrijk deel verantwoordelijk is met de wel erg slappe weekopdrachten. Meer creativiteit zou op zijn plaats zijn bij een productie waar drie jaar over is nagedacht. Deze domme spelletjes kan iedere moeder van een kind verzinnen voor de woensdagmiddag verjaardagspartij van haar kinderen.

Ik ben benieuwd of je zelf suggesties voor verbetering hebt?

It is better to rule in hell, than to serve in heaven......
  † In Memoriam † woensdag 27 oktober 1999 @ 18:38:00 #5
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_209188
Doordevil heeft er anders geen moeite mee
The future is after you
pi_209189
Ik waag me niet graag suggesties. Ik ben niet iemand die het zo nodig beter weet. Het is het beschouwen en/of konstateren van zaken waar ik me graag mee bezig houd. De vermelding in topics van dat soort dingen gaf tot nu toe vaak een leuke en/of interessante discussie. Maar het aan de orde stellen van de diepere achtergrond bij de, wat ik nu al een paar keer gezien heb, de bewoner als voorleesmoeder is niet bijster interessant denk ik. Het op de streams kijken naar mensen die gedurende de hele middag in bed liggen, geeft ook niet dat gene waar we over kunnen praten. Nee, het is nogmaals een gezapig stelletje lieden waar niets meer over te zeggen valt. Mijn buren tot ver in de straat geven op dit moment meer gespreksstof dan heel BB. Maar ik blijf hopen op beter. De TV wereld kennend, weet ik dat de produktie wanhopig op zoek is naar gemanupuleerde intriges. Ben benieuwd.
pi_209190
Zeker heeft Doordevil er geen moeite mee. Maar hij gebruikt BB om het vervolgens op zijn speciale eigen wijze te belichten. Dat is de kwaliteit van Doordevil en niet van de bewoners. Doordevil schat ik hoog en ik ben er van overtuigt dat Doordevil van niets nog een heerlijk leesbaar stukje maakt.
pi_209191
Ter aanvulling. Ik zie Bart nu pogingen doen om op de draad te lopen terwijl hij met de balletjes jongleerd. Het lijkt mij meer dan een topic waard. Zijn we al zo verslaafd dat we iedere realiteit uit het oog verliezen.
  Redactie Frontpage woensdag 27 oktober 1999 @ 23:51:00 #9
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_209192
Inderdaad, het wordt rustiger hier, er valt minder te zeggen. Ik merk dat met name Sabine sinds haar vertrek heel veel aandacht krijgt rond haar persoon. Natuurlijk wordt BB dan ook genoemd, maar nooit meer positief. Ik ook vond de discussies hier leuker dan het programma zelf. Maar dat gaat ook vervelen, want dat stomme stelletje pubers in dat huis, nou dat kan ik irl ook wel bekijken, ik woon tegenover een flat en daar gebeurt meer!
Eigenlijk valt er, inmiddeld 1425 topics over BB, niks meer te melden. Niet meer tot Hummie het huis binnenstormt en Karin voordoet hoe ze Maurice moet pijpen zodat iedereen het ziet, of hoe Bart zich vergrijpt aan een kip.
Tot die tijd maar de herhalingen kijken van Monthy Python
pi_209193
Ik blijf hopen op meer (zie topic over de top) Er moet haast wel wat interessants
gebeuren. Kan niet uitblijven. Tot die tijd moeten we ons maar vermaken met de stukjes van Doordevil.
Ik voorspel dat dit forum de 3000 ste topic wel haalt.
"Don't drink water, fish fuck in it"
  Redactie Frontpage donderdag 28 oktober 1999 @ 00:57:00 #11
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_209194
quote:
op 10-28-1999 om 12:40 AM schreef fanmale het volgende:
Ik voorspel dat dit forum de 3000 ste topic wel haalt.

Met gemak! We zijn 40 dagen onderweg (1425 topics) + nog zestig te gaan = 3562,5 topics + nog een dag of 20 napraten = 712.5 + 1425,5 = totaal 4275 topics!!!!!!!

dat trek ik niet met mijn weekbudget

pi_209195
Er zit natuurlijk iets van experiment in, zelfs voor een media-maffia met 3 jaar voorbereiding, om uit figuranten-van-de-straat-gerukt en zonder scenario 'entertainment' te persen.
M.i. is het "collapsen van ego's" iets sneller verlopen dan VOO binnen 100 dagen bedoeld had. Zie bv. de absoluut 'verwende puber-reacties' die Karin krijgt als ze vanochtend de mannanslaapkamer binnengaat. 't Is dat ze dit als moeder gewend is, maar iedere normale sport-coach had er al lang de koude tuinslang opgezet. Bart weet dat vanuit het leger, en ziet dan ook zijn kans schoon om lekker te saboteren. En zelfs bij openlijke middelvingertje-omhoog-opmerkingen zoals tegen Bianca bij het 'spelletje': "Ik heb er zelf geen last van", reageert niemand met: "Ja, lul, maar WIJ wél !"
Dit heet lethargie en regressie, is te verwachten, maar heeft daarom nog geen entertainment-waarde. En dat werkt de luitjes van VOO nu een beetje tegen: ze zijn te weinig bekend met (krijgs-)gevangen-kampen, sektes en andere vormen van sensorische deprivatie,
en onderschatten de resistentie van de gewone , 'op prikkels levende' 90'er-jaren-mens hiertegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')