Dat is zeker waar. En anderen zien het dus ookquote:Op zondag 20 januari 2008 02:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar die cijfers maken het wel leuker om te doen toch? Weet je iig dat je het niet voor niets doet [afbeelding]
slaap ze en tot straksquote:Op zondag 20 januari 2008 02:53 schreef OA het volgende:
Ik ga maar eens m'n bed opzoeken! [afbeelding]
Tot over een paar uurtjes [afbeelding] .
en dat is precies wat ik er mee bedoelquote:Op zondag 20 januari 2008 02:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar die cijfers maken het wel leuker om te doen toch? Weet je iig dat je het niet voor niets doet
quote:Op zondag 20 januari 2008 03:05 schreef Bravebart het volgende:
Jeetje, 3 uur al [afbeelding]
Ik ga ook maar eens slapen [afbeelding]
Indah..quote:Op zondag 20 januari 2008 03:05 schreef indahnesia.com het volgende:
hey Fruts
Ja, het leeft hier nog zeer zeker
jah, eigenlijk wel jaquote:Op zondag 20 januari 2008 03:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is hier redelijk druk zelfs [afbeelding]
kan iemand die even in HTML zetten?quote:Op zondag 20 januari 2008 03:11 schreef buzzer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=AT4OFmLFyk8
[afbeelding]
nee, die is helaas embedded disabled...quote:Op zondag 20 januari 2008 03:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan iemand die even in HTML zetten?
I want Hillaryquote:
Op het AF niet hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 03:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, die is helaas embedded disabled...
Waarom dat? Weer een Clinton, dat is nou juist een van de dingen die dat land zo rot maakt .De weinige veranderingen in de politiek daar.quote:
en waarom is dat dan?quote:Op zondag 20 januari 2008 03:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, die is helaas embedded disabled...
Bush heeft in twee maanden afgebroken wat Clinton heeft opgebiouwd aan goodwillquote:Op zondag 20 januari 2008 03:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom dat? Weer een Clinton, dat is nou juist een van de dingen die dat land zo rot maakt .De weinige veranderingen in de politiek daar.
dat is op verzoek van de plaatser...quote:
Bush-Clinton-Bush-Clintonquote:Op zondag 20 januari 2008 03:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom dat? Weer een Clinton, dat is nou juist een van de dingen die dat land zo rot maakt .De weinige veranderingen in de politiek daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |