Negatieve aandacht, dat wel. En dan kan je wel zeggen dat ook negatieve aandacht aandacht is. Maar in de voetballerij gaat dat niet echt op. Reputatie en associatie zijn belangrijk. De reputatie van AZ is hierdoor zeker beschadigd. En ook wordt AZ steeds meer geassocieerd met Dirk en zijn DSB. Dit schrikt eventuele nieuwe sponsors af. Laatst speelde AZ een keer met "jaap.nl" op de shirts, dit was ook alleen maar om te 'laten zien' dat er ook ruimte is voor andere sponsors. Gelukkig zien ze het zelf ook in.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:27 schreef Guncta het volgende:
Die Dirk doet het anders best slim. Continu media-aandacht.
Je hebt ook domme kijkers zoals jij die niet weten dat jaap.nl onderdeel is van de DSB groep.quote:Laatst speelde AZ een keer met "jaap.nl" op de shirts, dit was ook alleen maar om te 'laten zien' dat er ook ruimte is voor andere sponsors. Gelukkig zien ze het zelf ook in.
Dat weet ik best, of ja, dat heb ik na die wedstrijd opgezocht.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt ook domme kijkers zoals jij die niet weten dat jaap.nl onderdeel is van de DSB groep.
hij is te koop voor 18 miljoenquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:44 schreef Stereotomy het volgende:
Mooi, 18 miljoen in de knip houden en Koevermans terugkopen.
17.9 miljoen en hoger gaan we niet! Wat? Oh shit, afgeketst.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij is te koop voor 18 miljoen
ik denk dat het voor veel mensen wel anders is. De subgroep bedoel ik dan maar en de mensen die meteen doorzappen, die er niet zo heel erg inzitten. AZ-gevoel verkopen (bijvoorbeeld merchandising) is sowieso niet echt aan de orde lijkt mij., dus op dat gebied loopt het weinig schade.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:32 schreef Repsak het volgende:
[..]
Negatieve aandacht, dat wel. En dan kan je wel zeggen dat ook negatieve aandacht aandacht is. Maar in de voetballerij gaat dat niet echt op. Reputatie en associatie zijn belangrijk. De reputatie van AZ is hierdoor zeker beschadigd. En ook wordt AZ steeds meer geassocieerd met Dirk en zijn DSB. Dit schrikt eventuele nieuwe sponsors af. Laatst speelde AZ een keer met "jaap.nl" op de shirts, dit was ook alleen maar om te 'laten zien' dat er ook ruimte is voor andere sponsors. Gelukkig zien ze het zelf ook in.
Snel, start een ArbitrageZaak!quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
17.9 miljoen en hoger gaan we niet! Wat? Oh shit, afgeketst.
Nee, Jaap.nl was toen een nieuw reclameoffensief gestart en de wedstrijd AZ - Ajax was uitstekend om die exposure eens uit te buiten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:39 schreef Repsak het volgende:
[..]
Dat weet ik best, of ja, dat heb ik na die wedstrijd opgezocht.Maar het was wel degelijk óók bedoeld om de DSB overheersing over alles wat AZ een beetje te doorbreken.
Dat boeit Dirk echt geen ene zier. Aan het begin van dit seizoen heeft Red Bull aangeklopt met een zeer aantrekkelijke sponsordeal, maar die zijn ook linea recta de deur gewezen. Nu gaat, als alles goed loopt, FC Twente hier van profiteren. Nee, zolang Dirk nog in het zadel zit, zie ik geen andere hoofdsponsor komen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:39 schreef Repsak het volgende:
[..]
Dat weet ik best, of ja, dat heb ik na die wedstrijd opgezocht.Maar het was wel degelijk óók bedoeld om de DSB overheersing over alles wat AZ een beetje te doorbreken.
Echt waar?quote:Aan het begin van dit seizoen heeft Red Bull aangeklopt met een zeer aantrekkelijke sponsordeal, maar die zijn ook linea recta de deur gewezen.
Klopt. Bellaert werd gehaald door Red Bull, maar hij had een redelijke afkoopsom in zijn contract staan. Red Bull wilde toch al in NL gaan sponsoren en deden AZ een aanbod. Dit is echter zonder er naar te kijken al afgewezen. Naar verluidt ging het om een deal van 6-8 miljoen euro, i.t.t. de 5 miljoen die DSB er nu officieel insteekt. Als Twente hier wel mee akkoord gaat, is dat een zeer mooie deal voor ze, mij dunkt.quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Echt waar?
Dan hebben ze trouwens wel Joos Bellaert meegenomen.
http://www.az.nl/index.php?module=news&articleID=21518
En in heerenveen is wel wat?quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:47 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En in heerenveen is wel wat?
Denk je nou serieus dat Heereenveen wat wint dit jaar? Dream on
echt hequote:Op donderdag 24 januari 2008 07:47 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Misschien niet, maar in Alkmaar hebben ze geeneens voetbal en dat hebben ze in Heerenveen wel.quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:47 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Kan dit topic ook uit mn MyATquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik ben dat gezeik in de media over Alves echt zat. Datie maar een kruisband mag afscheuren in z'n knie en meer dan een jaar is uitgeschakeld
.
Nog of nogal?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:34 schreef venomsnake het volgende:
Straks is de transferperiode afgelopen en zit ie nogal bij Heerenveen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |