abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 januari 2008 @ 22:48:20 #226
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_56310350
JD'tje neemt het weer voor AZ op
Kamp Alves is niet van onbesproken gedrag, maar AZ in de Alves-soap een 'keurige' club noemen die niets verkeerds heeft gedaan...

Kennelijk dus wil het kamp Alves evt. AZ gaan aanspreken voor geleden schade indien de transfer niet door gaat? Waar zijn we mee bezig, dan kan SC Heerenveen dus ook nog wel een claimpje indienen, me dunkt..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  vrijdag 25 januari 2008 @ 22:50:26 #227
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56310405
wat een vies mannetje die alves
pi_56310425
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 22:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
JD'tje neemt het weer voor AZ op
Kamp Alves is niet van onbesproken gedrag, maar AZ in de Alves-soap een 'keurige' club noemen die niets verkeerds heeft gedaan...

Kennelijk dus wil het kamp Alves evt. AZ gaan aanspreken voor geleden schade indien de transfer niet door gaat? Waar zijn we mee bezig, dan kan SC Heerenveen dus ook nog wel een claimpje indienen, me dunkt..
AZ is wel een beetje naief geweest. Maar daar is op zich (wettelijk gezien) niets verkeerds aan...
pi_56310493
Verdonk had 'm allang op de veerboot naar Engeland geschopt.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_56312159
Maar de arbitragezaak gaat nu gewoon weer door dus. Az en Alves zijn er niet uitgekomen.
pi_56312192
Ik denk eigenlijk dat ie geen deuk meer in een pakje boter gaat schoppen in zijn carriere.
pi_56312257
Laten we het hopen.
pi_56312282
Nadat er gecasht is natuurlijk. Het liefst bij zo'n kut club als Middlesbrough.
  zaterdag 26 januari 2008 @ 01:00:24 #234
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_56312706
Ik snap er helemaal niks meer van.
><(({°>
pi_56312852
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 01:00 schreef BigKahuna het volgende:
Ik snap er helemaal niks meer van.
Ik wil het niet eens meer snappen. Laat staan dat ik de moeite neem om het te volgen.
pi_56314474
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 21:12 schreef Repsak het volgende:
Maar AZ zegt dat Heerenveen heeft aangegeven onder dezelfde voorwaaden opnieuw te willen onderhandelen met AZ. Alleen Alves wil niet meer. Dus AZ zit een beetje vast. Heerenveen hoeft niet, Alves wil niet. Het lijkt erop alsof AZ alleen te kiezen heeft of Alves bij Heerenveen blijft of naar Milddlesbrough vertrekt.
Ze willen er natuurlijk nu zelf nog een beetje aan verdienen. Dirk is niet gek .
pi_56315746
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 04:12 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ze willen er natuurlijk nu zelf nog een beetje aan verdienen. Dirk is niet gek .
En als Alves op het laatste moment toch kiest voor AZ is hij wel dik de lul . Zit hij met een speeltje van 18 miljoen wat niet wil werken
pi_56315955
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 04:12 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik vermoed dat er voornamelijk weer met AZ is onderhandeld om 2 redenen:
1) De uitkomst van de arbitragezaak tussen Alves en AZ is niet 100% zeker, er is niet voldoende jurisprudentie om met zekerheid te kunnen zeggen dat bijvoorbeeld het kamp Alves zou winnen.
2) Mocht de deal met Middlesbrough niet door gaan, dan zou het wel erg lullig zijn om net AZ via een arbitragezaak de deur te hebben gewezen.

Vooral met het oog op 2) lijkt me dat de zaak verdaagd was. Nu de zaak toch door gaat heb ik het vermoeden dat alles met Boro wel zo ongeveer rond zal zijn. Ze willen nu gewoon duidelijkheid over of er al dan niet een arbeidscontract met AZ is en of dat evt. moet worden afgekocht.

Deeltje #15 gaan we wel halen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_56316286
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 11:02 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Deeltje #15 gaan we wel halen
We gaan gewoon lekker door t/m de zomer!
quote:
'Moeilijk zaak-Alves voor 1 februari op te lossen'

26/01/2008 10:35

Afonso Alves en AZ verschijnen waarschijnlijk maandag 28 januari voor de arbitragecommissie van de KNVB. Volgens de advocaat van de Braziliaan is het overleg met de Alkmaarse club mislukt. AZ weet van niets.

'We hebben het een kans gegeven', vertelde advocaat Pim de Vos aan het ANP. 'AZ wekt echter steeds meer de indruk dat het helemaal niet meer om de speler zelf gaat. Het lijkt erop dat de club zich ingraaft om een graantje mee te pikken bij een mogelijke transfer. Ik ben zeer teleurgesteld in AZ.'

In Alkmaar is met verbazing gereageerd op de uitlatingen van De Vos. 'Dat is nieuw voor mij', aldus AZ-woordvoerder Klaas Wilting. 'Donderdag is er een zaakwaarnemer van Alves bij ons geweest met het verzoek om de zaak uit te stellen, in ieder geval tot maandag. Tot die tijd is overleg dus mogelijk. Als zij zeggen dat het overleg is mislukt dan zal dat wel.'

Een eventuele transfer van Afonso Alves, Middlesbrough schermt met een akkoord, wordt nog een hels karwei. De deadline van 31 januari nadert. 'Het wordt ingewikkeld om deze zaak voor 1 februari op te lossen', is Wilting van mening. 'Waar Alves gaat voetballen als er voor die datum geen oplossing komt? Geen idee, volgens mij weet niemand dat.'
pi_56316354
Ik weet wel waar Afonso speelt als het allemaal niet doorgaat op de bank bij Henk Herder
pi_56316559
Het is Alves zijn eigen schuld allemaal, maar mên wat een knurft is die Klaas Wilting toch ook. Komt nog dommer over dan een gebarentolk bij de NOS.
Was natuurlijk te verwachten dat AZ zich ingraaft om centjes uit Alves te trekken. Helaas hebben ze daarmee ook Heerenveen te pakken, die weet niet hoe snel ze Alves eruit moeten knikkeren.
pi_56316755
Ach, mocht het niet door gaan, dan hebben we iig een interessante reservespits voor wanneer Gerald Sibon er eens niet bij kan zijn

En wie weet schiet 'ie ons via de play-offs de Champions League in (en wordt dan alsnog voor dik geld verkocht..)
pi_56316920
Ik denk niet dat Gert Jan hem nog gaat opstellen als ik het zo inschat.
pi_56317010
Het is natuurlijk allemaal 'als, als..', maar je zou toch stapelidioot zijn om een spits met de kwaliteiten van Alves niet te gebruiken als je hem nodig hebt? En imho is dat het geval wanneer Sibon en/of Sulejmani geblesseerd zijn.
In het huidige elftal wat gewoon goed draait moet je niets veranderen. Maar mocht één van de spitsen wegvallen, dan schat ik Afonso Alves toch weldegelijk hoger in dan de spitsen die we nog achter de hand hebben zoals Matusiak, Paulo Henrique, Smaràson, Cecilio Lopes, Armenteros en evt. Beerens..

Nouja, hij zal nog wel naar Boro gaan, het zou toch van de zotte zijn dat je eerst afgelopen zomer een soap van 'x' maanden hebt gehad met als resultaat dat 'ie niet verkocht is en dat dat nu wéér gebeurd?
pi_56317124
Dat is wel weelde zeg, een Brazilaans international achter de hand voor als een van onze sambaspitsen onverhoopt geblesseerd raakt.
pi_56317169
Ik heb GJV buiten zijn werk in een context horen praten over Afonso dat ik, op grond van die uitspraken, vermoed dat het echt een no-go wordt voor Afonso.

Het is onwerkbaar geworden, veroorzaakt onrust binnen het team (het is nu echt een team ipv ploeg). Daarnaast spelen wel veels te lekker zonder Alves.

Ik denk dat Verbeek de voorkeur geeft aan Henrique en Matsusiak als vervangers van Sibon/Mikki dan dat Alves ooit nog speelt. Deze oplossing heeft mijn voorkeur ook nog wel.

Het is kapitaalverkrachting, maar als ze het echt hebben gehad met hem, dan doet het geld er niet toe. Hij gaat vast wel weg tegen minimaal de inkoopsprijs uiteindelijk.
pi_56317341
Misschien wil AZ hem wel lenen?

Uiteraard tegen een marktconforme rentevergoeding.
pi_56318573
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 12:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Het is natuurlijk allemaal 'als, als..', maar je zou toch stapelidioot zijn om een spits met de kwaliteiten van Alves niet te gebruiken als je hem nodig hebt? En imho is dat het geval wanneer Sibon en/of Sulejmani geblesseerd zijn.
In het huidige elftal wat gewoon goed draait moet je niets veranderen. Maar mocht één van de spitsen wegvallen, dan schat ik Afonso Alves toch weldegelijk hoger in dan de spitsen die we nog achter de hand hebben zoals Matusiak, Paulo Henrique, Smaràson, Cecilio Lopes, Armenteros en evt. Beerens..

Nouja, hij zal nog wel naar Boro gaan, het zou toch van de zotte zijn dat je eerst afgelopen zomer een soap van 'x' maanden hebt gehad met als resultaat dat 'ie niet verkocht is en dat dat nu wéér gebeurd?
Ik denk niet dat het logisch is om hem weer in te zetten. Ik vraag me ook af hoe dat dan gaat met zijn salaris?
pi_56318699
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het logisch is om hem weer in te zetten. Ik vraag me ook af hoe dat dan gaat met zijn salaris?
Ach, waarom niet inzetten? Natuurlijk is het een hele soap om hem heen, maar ik denk niet dat het per definitie de schuld van de voetballer Alves is wanneer hij niet verkocht wordt. Die hele soap rondom Alves ligt voornamelijk aan dat gespuis om hem heen wat zich 'zaakwaarnemers' durft te noemen (gekloot om 5%, shoppen bij andere clubs, etc) en AZ (die gewoon een kansloze arbitragezaak opstarten en daarmee de boel op scherp zetten en flink vertragen.

Die rode kaart tegen Vitesse neem ik Alves wel kwalijk. Dat 'ie te lang niet mee heeft gedaan/kunnen doen in september ook, je kunt best 'teleurgesteld' zijn, maar dat hoeft geen weken te duren. Hoewel de club en z'n medespelers het hem hebben 'vergeven', hij kan dus best een goede reden hebben gehad..
Maar dat 'ie nu in januari niet mee speelt? Iedereen gaat/ging er toch vanuit dat 'ie verkocht zou worden, waarom zou je 'm dan nog mee laten spelen?
Qua voetballende kwaliteiten is hij echt een meerwaarde voor de selectie. Ik roep helemaal niet dat hij in de basis moet, want het draait gewoon goed nu en we halen ook prima resultaten zonder Alves. Maar mocht Afonso niet verkocht worden, dan vind ik (persoonlijke mening dus) dat je hem gewoon weer moet inzetten wanneer je 'm nodig hebt. Punt!

En met z'n salaris, hij staat nu gewoon bij ons onder contract en is volgens mij met toestemming van de club 'op verlof'. Ik neem aan dat het een 'betaald verlof' is, maar daar zullen wel afspraken over zijn gemaakt. Wanneer Alves niet verkocht wordt, maar de club 'm ook niet inzet, zullen ze natuurlijk wel gewoon z'n salaris moeten doorbetalen..
pi_56318816
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 14:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Die hele soap rondom Alves ligt voornamelijk aan dat gespuis om hem heen wat zich 'zaakwaarnemers' durft te noemen (gekloot om 5%, shoppen bij andere clubs, etc) en AZ (die gewoon een kansloze arbitragezaak opstarten en daarmee de boel op scherp zetten en flink vertragen.
Natuurlijk, de 1e arbitragezaak was opgezet door AZ, dus ja, dat is al 1 punt waarom de boel vertraagd is. Die uitspraak is ondertussen geweest, maar daarna heeft Alves deze tweede zaak opgezet.

Ik vraag me af of hij gewoon rond had mogen shoppen als hij die niet had opgezet. Die andere zaak was immers afgerond in zijn voordeel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')