Nu al de uitspraak van 2008.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:45 schreef xFriendx het volgende:
Jullie hebben dan misschien wel de beker met de grote oren gewonnen in 1995, maar onze gifbeker is een stuk groter![]()
hij is lekker dennis.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:39 schreef denthemen het volgende:
Overigens is Heerenveen ook lekker bezig:
Dirkie van AZ, van AZ, van AZ
Dirkie van AZ, die wil een prijs boven zijn bed.
Geld heeft ie, geld heeft ie, hij heeft een hele hoop,
Maar Dirkie, maar Dirkie, een prijs is niet te koop....
quote:Maar ja, we kennen de 020-infiltrant van Gaal, die stelt Koenders gewoon weer vrolijk op!
Mooi hequote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:13 schreef Enchanter het volgende:
ff een stukje quoten van AZfanpage :
[..]
Het zit ook zo diepquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:13 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Echt veel heb je niet gemistquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Nog 10 dagen en ik sta weer in het stadion na 5 maanden... kan het bijna niet geloven. God wat heb ik het gemist.
volgens mij zit je naar een gratis biertje te vissen. hehe, geintje man. wil eigenlijk wel wat fokkers ontmoeten. Jou en Houniet. Jasza en Da_Sandman sowieso en al die anderen die ik al ken. Ik kijk hier echt al heel lang naar uit.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
Echt veel heb je niet gemist
Maar wij hebben jou wel gemist![]()
De stemming zit er goed in.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:13 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Als ie voor volgend seizoen maar fit isquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:25 schreef Radegast het volgende:
Defour is vanavond opnieuw geblesseerd uitgevallen bij Standard, ligt er weer 4 tot 6 weken uit.
quote:Op zondag 20 januari 2008 00:41 schreef Wooldoor het volgende:
Hihi ik ben benieuwd hoeveel wedstrijden Maduro zal gaan spelen. Koeman met met 3-0 op zijn bek gegaan dat kan ook niet al te lang meer doorgaan.
Het wordt nu al uitgespreid over een periode van 5 jaarquote:Op zondag 20 januari 2008 00:06 schreef M0NTANA het volgende:
Maarten Fontein zou toch opstappen als we geen kampioen worden dit seizoen?
quote:Op zondag 20 januari 2008 01:54 schreef patrickt37 het volgende:
Wat klagen jullie nou allemaal over het bestuur van Ajax?
Financieel en op de beurs gaat het allemaal voor de wind.
Dat is de taak van Fontein niet. Ik ben van mening dat Fontein het netjes doet, hij zorgt voor een nieuwe, betrouwbare sponsor, legt contacten met China, wat zorgt voor meer merchandise. Hij moet zich alleen niet bemoeien met voetbaltechnische dingen.quote:
En dat doet hij volgens mij ook niet. Prima dus.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hij moet zich alleen niet bemoeien met voetbaltechnische dingen.
Op één keer een domme uitspraak over amateurs in het bekertournooi na.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
En dat doet hij volgens mij ook niet. Prima dus.
Juist. Maar wanneer degene die wel over de voetbal-zaken gaat zijn werk niet doet is elke hulp meegenomen.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat is de taak van Fontein niet. Ik ben van mening dat Fontein het netjes doet, hij zorgt voor een nieuwe, betrouwbare sponsor, legt contacten met China, wat zorgt voor meer merchandise. Hij moet zich alleen niet bemoeien met voetbaltechnische dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |