@Antal: Stuur de link eens door ?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:54 schreef Antal het volgende:
[ afbeelding ]
Te koop:
Beerput voor 60.000 eur.... tevens TVP
Mooi.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:15 schreef TheFrankey het volgende:
[ afbeelding ]
leuk optrekje, je kunt echter alleen een appartement kopen in dit gebouw :-)
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=887776b5-4a6d-4d9e-88cb-4eb430d02fd3&objecttype=DetailKoopObject
Maar wel een appartement van 800 kuub aan de Vecht in een zeer statig gebouw waar je toegang hebt tot het zwembad en de tennisbaan. Valt opzich wel mee qua prijs dan... denk ik.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:15 schreef TheFrankey het volgende:
[ afbeelding ]
leuk optrekje, je kunt echter alleen een appartement kopen in dit gebouw :-)
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=887776b5-4a6d-4d9e-88cb-4eb430d02fd3&objecttype=DetailKoopObject
Het is echt mega slecht ingericht/ingedeeld... het is (of lijkt in ieder geval) een groot huis, maar van binnen zoooo klein en krapquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:11 schreef Yoni het volgende:
Wat hebben mensen toch met al dat geel![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knoeperd van een huis ook trouwens dit
Die lui hebben dan ook 20 banken volgens mijquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is echt mega slecht ingericht/ingedeeld... het is (of lijkt in ieder geval) een groot huis, maar van binnen zoooo klein en krap
Ja tis raar ingedeeld. En slecht gefotografeerd ook wel volgens mij. De woonkamer is 75m2, dat is net zo groot als mijn hele flat! Zou je niet zeggen op de foto'squote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is echt mega slecht ingericht/ingedeeld... het is (of lijkt in ieder geval) een groot huis, maar van binnen zoooo klein en krap
Eh de kans is groot dat de hond ook kitsch is.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Is dat nou een echte of een opgezette hond?
Knus de openhaard aan tijdens het douchenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:55 schreef bleiblei het volgende:
Hebben ze die badkamer in de woonkamer gemaakt ofzo?
Volgens mij is dat wettelijk ook verboden bij woonhuizen. Mocht dat niet (meer) het geval zijn dan is het inderdaad onhygiënisch als de kolere.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:43 schreef shmoopy het volgende:
Een wc die uitkomt in de keuken, hoe smakelijk.
Whehehe, die enorme pot sudocrem ook op de schoorsteen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Al een stuk leuker als dat andere bad ja
Alleen jammer van de shampooflessen e.d.
Zelfs de shampooflessen zijn in themaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:11 schreef Yoni het volgende:
Wat hebben mensen toch met al dat geel![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knoeperd van een huis ook trouwens dit
Ik weet niet welk huis dat is, maar zo te zien een jaren 30 of ouder huis waar veelal niet echt een ruime badkamer in zit.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:58 schreef Yoni het volgende:
Tis niet echt mijn stijl en het lijkt me ook niet praktisch, maar origineel is die badkamer zeker. Ik had alleen mijn schoonmaakspullen toch echt ergens anders opgeborgen.
Ik wil het bijbehorende huis overigens ook wel hebben
Vroeger zat er meestal zelfs helemaal geen badkamer in huizen, dan zette je een keer per week (maand?) de tobbe voor de kachel. Pas vanaf de jaren 50 werd het standaard.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik weet niet welk huis dat is, maar zo te zien een jaren 30 of ouder huis waar veelal niet echt een ruime badkamer in zit.
In dat geval hebben ze gewoon een slaapkamer opgeofferd als badkamer zonder veel moeite te willen doen wat betreft nette tegelvloer leggen e.d. .
Ah, een wat oud huis idd.
Wel een heel erg vet huis. Moet nog wel even sparen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |