Ja maar kom vanuit hilversum noord dus dan is 't pas 'de eerste'quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:51 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Dat klopt, ze vertrekken om de volgende tijden:1.04, 2.04, 3.04, 4.04, 4.06, 6.44, 7.38
Dus TS, voortaan gewoon beter plannen als je de eerste wilt hebben
Blijkbaar wel. Omroepsysteem en lichten konden ook niet aan..ook niet nadat ze hadden ontdekt hadden dat wij erin zaten. Dus zal wel soort van storing zijn ofzo. De treincoupes waren ook allemaal totaal verschillend dus denk dat ze gewoon heel veel dingen aan elkaar gekoppeld hadden die geen 'contact' met elkaar konden maken ofzo (niet dat ik er verstand van heb..) Hij reed wel gewoon op max snelheid. Net zo hard als dat een intercity daar zou rijden. Het waren van die deuren die altijd met een hele harde klap dichtvallen. Denk dat die anders zijn dan degene die gewoon aan beide zijdes opengaan. Die kunnen volgens mij idd niet open tijdens het rijden in normale omstandigheden.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar als de deuren niet dicht zijn, kan de trein ook niet wegrijden.. beveiliging en zo.
Allochtonen waren nog niet wakker vanochtendquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:12 schreef LoggedIn het volgende:
gaaf verhaal, lijkt me wel leuk om een keer mee te maken. Wel oppassen dat je zakken niet gerold worden op zon moment
Kloptquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:29 schreef Eix het volgende:
De trein waar TS in zat was misschien een rit naar een werkplaats oid.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:20 schreef JDude het volgende:
Klinkt als een of ander internationaal gevaarte, met al die verschillende rijtuigen. Misschien dat Praag/Moskou/etc. ding?
Da's precies wat er nu al een tijdje tussen Amsterdam-Amersfoort rijdt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:27 schreef jmac het volgende:
[..]
Je had een gedeelte waarin coupes zaten zoals in de trein venlo-den haag (dus coupes waar zes mensen kunnen zitten. 3 vs 3.
Maar ook een stel waarin het 2-3-4-2 oid (ziet er echt heel raar uit. hele rare indeling).
Stoelen zaten iig 10x fijner dan in de normale stellen van de ns.
Goede zaak dan. Veel beter dan de normale stellenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:26 schreef ReisT het volgende:
[..]
Da's precies wat er nu al een tijdje tussen Amsterdam-Amersfoort rijdt.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ach, voor die oudjes was het misschien wel een herbeleving van een dikke 60 jaar geleden, zo'n trein met onbekende bestemming.
Alleen nu hadden ze wel een coupé voor zichzelf.
Amsterdam - Amersfoort - Deventer zelfs. Tof spul, welquote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:26 schreef ReisT het volgende:
Da's precies wat er nu al een tijdje tussen Amsterdam-Amersfoort rijdt.
Zou nog best wat kunnen worden, o.a. mensen die door het toilet op de rails worden gezogen, met 100 km/u uit de trein vallen, wissels die een eigen leven leiden en frontale botsingen veroorzaken, en uiteraard de nodige mensen die door de moordlustige treindeuren worden vastgeklemd en vervolgens worden onthoofd aan het einde van het perron. Komt helemaal goed.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:23 schreef Terpentin07 het volgende:
In navolging van de Lift.........de Trein!!!!!!!![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ach, voor die oudjes was het misschien wel een herbeleving van een dikke 60 jaar geleden, zo'n trein met onbekende bestemming.
Alleen nu hadden ze wel een coupé voor zichzelf.
Nee, want iedere boerenlul weet dat je niet uit een rijdende trein moet/mag springen. Ook al wordt hij afgerangeerd of wat dan ook...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:37 schreef jmac het volgende:
Had je 's moeten zien als er wel ongelukken waren gebeurd. Paar mensen sprongen nog uit de trein toen 'ie al even reed nog op het laatste stukje van 't perron. Als ze verkeerd terecht waren gekomen was de NS zeker aansprakelijk gesteld voor zo'n fout.
quote:Op zondag 20 januari 2008 02:41 schreef Henno het volgende:
[..]
Zou nog best wat kunnen worden, o.a. mensen die door het toilet op de rails worden gezogen, met 100 km/u uit de trein vallen, wissels die een eigen leven leiden en frontale botsingen veroorzaken, en uiteraard de nodige mensen die door de moordlustige treindeuren worden vastgeklemd en vervolgens worden onthoofd aan het einde van het perron. Komt helemaal goed.
Maakt niet uit. Juridisch gewoon de schuld van NS.quote:Op zondag 20 januari 2008 09:07 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Nee, want iedere boerenlul weet dat je niet uit een rijdende trein moet/mag springen. Ook al wordt hij afgerangeerd of wat dan ook...
ik ga stuk hier!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ach, voor die oudjes was het misschien wel een herbeleving van een dikke 60 jaar geleden, zo'n trein met onbekende bestemming.
Alleen nu hadden ze wel een coupé voor zichzelf.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:09 schreef Logitik het volgende:
[..]
Kut NS? Wij Nederlanders zijn veels verwend man! In de meeste andere landen is het OV veel kutter!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |