idem hieroquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:36 schreef HoneyBunny het volgende:
Vind me maar stom, maar k vind Claire wel leuk. En samen met Huub is het wel een leuk en schattig stel! (en ze doet me aan Syl denken, maar dat terzijde)
dat was een grapje....... kan hier ook nog objectief verslag worden gegeven van de streamsquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:35 schreef chufi het volgende:
Daar ging Huub heel erg de fout in !!
Margriet vroeg over sex
En Huub antwoorde dus.. Mannen, vrouwen, dieren, kinderen ... En als het maar ongeveer 37 graden is !!
edit: Met andere woorden ! Huub geeft toe dat ie Pedofiel is ..
Is toch lief zo! Hoop dat ze geen sex gaan hebben, dan blijft het leuk.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:39 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nu kijkt Claire weer een beetje normaal, maar bij zn vorige opmerking keek ze echt verschrikt en verbasd (helaas niet gecapt)
Niet zo gek, ze hebben hetzelfde dialect. Sylvia Oosterhout. En Claire uiterste westhoek van Tilburg (en dat is dichter bij Oosterhout dan het centrum van Tilburg).quote:
Ik vind ze ook leuk hoor. Gewoon gesprekken volgen zonder je eraan te ergeren. Ook wel eens lekker bij DGKquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:36 schreef HoneyBunny het volgende:
Vind me maar stom, maar k vind Claire wel leuk. En samen met Huub is het wel een leuk en schattig stel! (en ze doet me aan Syl denken, maar dat terzijde)
Hij schrok zelf van zn opmerking, en riep gelijk grapje. Hij sprak zelf ook uit dat mensen om dit soort grapjes dus dachten dat hij niet spoorde.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:42 schreef Desii het volgende:
[..]
dat was een grapje....... kan hier ook nog objectief verslag worden gegeven van de streams
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het zou me niets verbazen als Japio en Lieke een goed prive-gesprek hebben .......
Huubs grapjes zijn een weerspiegeling van zn ware Huub.. Hij komt er helaas af en toe iets te laat achter !quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:44 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Hij schrok zelf van zn opmerking, en riep gelijk grapje. Hij sprak zelf ook uit dat mensen om dit soort grapjes dus dachten dat hij niet spoorde.
Met andere woorden: Chufi deed wel degelijk verslag van de streams...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:44 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Hij schrok zelf van zn opmerking, en riep gelijk grapje. Hij sprak zelf ook uit dat mensen om dit soort grapjes dus dachten dat hij niet spoorde.
Dat heben ze volgens mij al weken !quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het zou me niets verbazen als Japio en Lieke een goed prive-gesprek hebben .......
De beelden zijn niet mooi nee. Dan doen ze nu op Nederland 3 toch een stuk beterquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:47 schreef Kevv het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een stel afgelikte boterhammen bij elkaar zeg..
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heben ze volgens mij al weken !
Weet je dat zeker ? 'n Beller over tepels die eruit floepen !quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
De beelden zijn niet mooi nee. Dan doen ze nu op Nederland 3 toch een stuk beter
Cap die blonde even die daar zitquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je dat zeker ? 'n Beller over tepels die eruit floepen !
[ afbeelding ]
Das niet helemaal waar Leandra, want het laatste stuk werd weggelaten, en daardoor kwam de hele opmerking in een ander licht te staan. Maakt mij niet uit, want ik hoorde de context waarin het gezegd werd, maar degene die teruglezen denken dat Huub zojuist uit de kast is geklommen als Pedofiel. Dat vind ik een beetje ver gaan. En daarom is de opmerking van Desii volledig terecht, het was een grapje, misschien niet Chufi's humor, maar wel een grap, en geen bekentenis, zoals gesuggereerd (al denk ik dat menig COS-ser wel snapt dat Huun nog niet zo achterlijk zou zijn om die bekentenis on stream te maken).quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met andere woorden: Chufi deed wel degelijk verslag van de streams...
Maak toch eens niet zo'n drama zeg, het is overduidelijk dat dat een aanvulling zelf was en er wordt wel verwacht dat iedereen in 1 keer begrijpt dat Huub een grapje maakt, maar het komt kennelijk niet meer in iemands hersens op dat een ander ook een grapje zou kunnen maken??quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:55 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Das niet helemaal waar Leandra, want het laatste stuk werd weggelaten, en daardoor kwam de hele opmerking in een ander licht te staan. Maakt mij niet uit, want ik hoorde de contect waarin het gezegd werd, maar degene die teruglezen denken dat Huub zojuist uit de kast is geklommen als Pedofiel. Dat vind ik een beetje ver gaan. En daarom is de opmerking van Desii volledig terecht, het was een grapje, misschien niet Chufi's humor, maar wel een grap, en geen bekentenis, zoals gesuggereerd (al denk ik dat menig COS-ser wel snapt dat Huun nog niet zo achterlijk zou zijn om die bekentenis on stream te maken).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |