De topic is dus MONA's eenzame strijd tegen de rest van het universum.
Het licht ging aan nadat ik van de verbazing bekomen was van MONA's
"Se moet bai mai blaive , se moet bai mai blaive"
Tegen wie roept ze dat, wat denkt ze ermee te bereiken, wil ze Sabientje overtuigen dat ze het jammer vindt dat Sabinetje weggaat. Dat zal Sabientje op dat moment worst wezen.
Waarom in godesnaam die belachelijke uitlatingen.
Tenenkrommend, irritant als de nete.
Is het wel voor Sabientje bedoelt ?
Nee, het is de opstand van MONA tegen BB, tegen de regels, sterker nog tegen het universum.
Dat plaatst MONA ophetzelfde niveau als een soldaat die het niet pikt dat een maatje gewond achterblijft en deze met gevaar voor eigen leven red. Die krijgt daar dan een medaille voor .MONA's echter krijgen nooit en te nimmer een medaille, ze komen nooit in de positie er een te verwerven. MONA's worden nooit opgemerkt en zodra dat een enkele keer per ongeluk wel gebeurd dan kijkt de opmerker meteen weer geirriteerd een andere kant op.
MONA's weten dat, ze verwachten niet anders, sterker nog er is een MONA groepscultuur die iedere vorm van byzonderheid afwijst. Het hoogst haalbare is gewoon een toffe meid/vent zijn zonder capsones.
Denkt iemand dat een MONA zelf niet weet dat ze vals zingt.
Daar heeft ze toch schijt aan, als ze wil zingen dan zingt ze toch of niet soms.
Ruud als hondmens heeft daar ook wel begrip voor, als MONA terwijl hij op de bank zit vanachteren een hug geeft gaat hij niet meteen "tante julia" (die van maar haal uw borsten van mijn schouder ) spelen.
MONA intrigeerd, stookt . Nou en wie heeft dat niet gedaan.
MONA representeerd nou precies het niveau wat de meesten van ons denken onstegen te zijn en als we haar bezig zien krijgen we het angstige vermoeden dat dat nog in ons op de loer ligt zich ook bij ons te manifesteren en we krijgen het spaans benauwd.
MONA is voor ons de boodschapper van al het slechte in ons en we willen af van de boodschapper.
Er is een MONA in ons allen , als een Boedha
En denk nou niet dat MONA zich alles laat welgevallen om maar in de groep te blijven.
Tegen Ruud "WEG DIE HAND". Zo daar kon Ruud het mee doen.
Ondanks wat MONA haters willen beweren ik heb haar dinsdag een paar keer het koord zien oversteken.
Toen werd MONA overmoedig en ging het met de stok proberen, dat lukte van geen meter zoals dat hoord bij MONA's en daarna weer zonder stok.
Dat deed ze weer halfslachtig waarna ze door Karin gecoached werd.
Karin werd de duivel die MONA in de verleiding bracht toch weer te exceleren.
MONA pleegde dus hubris door toch door te gaan en jahoor de goden strafden onmiddellijk
met de val.
MONA is wat ze is en dat zal ze blijven. Dwars tegen het hele universum is denoods.
MONA is een held en ze moet blijven.
Ze is de boodschapper voor al het onderdrukte slechte in ons.
[Dit bericht is gewijzigd door otaku-san (Datum 27 Oktober 1999).]
Soms heb je even zo'n verhaal nodig om alles wat duidelijker te zien,
bedankt Otaka-san.
quote:
op 10-27-1999 om 04:41 PM schreef otaku-san het volgende:
MONA representeerd nou precies het niveau wat de meesten van ons denken onstegen te zijn en als we haar bezig zien krijgen we het angstige vermoeden dat dat nog in ons op de loer ligt zich ook bij ons te manifesteren en we krijgen het spaans benauwd.
Hou toch op, gelukkig ben ik er niet zo 1 die te laat bij een hoepel zou zijn, of die geen 90 postcode's uit z'n hesses zou kunnen leren. Nee, zelfs het "geef mij maar a'dam" had ik nog beter gezongen.
Nou verpest ze ook nog de volgende week opdracht. oja er was ook nog iets met een weegschaaltje ofzo
Ik ben blij dat er niet zoveel MONA's lopen als jij doet vermoeden, anders zag deze wereld er een stuk anders uit.
oh shit...... ja ik glee uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |