abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 februari 2008 @ 09:09:43 #201
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56831011
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:01 schreef Twarres het volgende:

[..]

Nou, het feit blijft dat dit een FF topic is en geen LO topic. Om LO op te hemelen ga je maar naar dat speciale topic toe. Ik word dat geouwehoer over LO in dit FF topic een beetje zat eerlijk gezegd.
Trek het niet zo zwaar. Feit blijft dat de makers van LO aan bijna elk spel gewerkt hebben die hier nu opgehemeld worden De meeste FF games,.... LO is gewoon een missende FF game,.... zoals Strol wel eens zegt,... de FFXI die we nooit gekregen hebben
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_56831072
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:01 schreef Twarres het volgende:
Nou, het feit blijft dat dit een FF topic is en geen LO topic. Om LO op te hemelen ga je maar naar dat speciale topic toe. Ik word dat geouwehoer over LO in dit FF topic een beetje zat eerlijk gezegd.
Als je het een beetje had gevolgd, had je geweten dat Lost Odyssey gemaakt is door de belangrijkste mensen achter de oude Final Fantasy games (t/m FFX), en in alles (gameplay, verhaal, sfeer) gewoonweg een Final Fantasy game is! Wat mij betreft mag hier dan ook, zijdelings, best over gesproken worden.



[ Bericht 2% gewijzigd door Strolie75 op 19-02-2008 09:35:21 ]
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 19 februari 2008 @ 10:38:31 #203
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_56832269
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:15 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Als je het een beetje had gevolgd, had je geweten dat Lost Odyssey gemaakt is door de belangrijkste mensen achter de oude Final Fantasy games (t/m FFX), en in alles (gameplay, verhaal, sfeer) gewoonweg een Final Fantasy game is! Wat mij betreft mag hier dan ook, zijdelings, best over gesproken worden.

[ afbeelding ]
Ik weet dat het verhaal komt van meneer Sakaguchi en dat de muziek gemaakt is door Nubuo Uematsu. Dat soort dingen hoef je me niet te vertellen, maar als we hier van alles gaan bespreken wat ook maar een beetje gerelateerd is aan FF, kunnen we het ook over de Blue Dragon gaan hebben en ik heb toentertijd niemand hier over dat spel gehoord.

Jij probeert nu bij iedereen dat spel door de strot te duwen. Ik ben het met je eens, het is een goed spel en heeft een behoorlijke FF feel, maar het IS geen FF. Er is een heel apart topic voor, dus praat er daar maar over.
Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
pi_56833703
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:38 schreef Twarres het volgende:
Jij probeert nu bij iedereen dat spel door de strot te duwen. Ik ben het met je eens, het is een goed spel en heeft een behoorlijke FF feel, maar het IS geen FF. Er is een heel apart topic voor, dus praat er daar maar over.
Sgoed, ga jij maar ouwhoeren over FFIV. Ik geloof dat er na de GBA port binnenkort ook een DS versie komt. En er komt ook vast nog wel een versie voor de PSP.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 19 februari 2008 @ 12:08:35 #205
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_56833986
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:53 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Sgoed, ga jij maar ouwhoeren over FFIV. Ik geloof dat er na de GBA port binnenkort ook een DS versie komt. En er komt ook vast nog wel een versie voor de PSP.
Ja wanneer komt' ie nou hier uit?

Maar je lult trouwens wel lekker makkelijk om m'n andere punt heen.
Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
pi_56835467
Je ligt gewoon te mierenneuken Strolie.

Lost Odyssey, 21st century old-school RPG [Xbox 360 #1] daar en nu stil zijn
  dinsdag 19 februari 2008 @ 16:23:06 #207
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_56839166
omg kende dit topique niet~! Ben bigass FF fan, pics van merch soon!
Thinking about thinking of you.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 17:03:30 #208
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_56839911
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 16:23 schreef shifto het volgende:
omg kende dit topique niet~! Ben bigass FF fan, pics van merch soon!
Join the club!!
Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
  dinsdag 19 februari 2008 @ 18:38:43 #209
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_56841734
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 17:03 schreef Twarres het volgende:

[..]

Join the club!!
* shifto joined club!

Thinking about thinking of you.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 21:22:52 #210
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_56845959
Na 9 uur Revenant Wings zit ik pas op 25%. Dus kwa tijd vergelijkbaar met de main reeks.
  woensdag 20 februari 2008 @ 21:17:33 #211
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_56870210
Final Fantasy XII International: Zodiac Job System Hands-On

Upgraded FFXII features new job system, double speed mode, a trial battle mode, and more.

By Hirohiko Niizumi, GameSpot

MAKUHARI, Japan--At Square Enix Party 2007, we had the chance to get our hands on Final Fantasy XII International: Zodiac Job System, which was just announced on Thursday during the publisher's press conference. It's become a tradition for Square Enix to rerelease its blockbuster titles in Japan under the International label. And with more than 5 million copies sold worldwide, FFXII was a prime candidate for this.

The most apparent change in FFXII International is the voice acting. Much like the previous releases under the International label, FFXII International features characters speaking in English, with Japanese subtitles on the bottom of the screen. In terms of visuals, the game features 16:9 widescreen support, which wasn't available in the original Japanese release. Widescreen support is becoming essential in Japan, as electronics stores are mostly selling widescreen HDTVs nowadays due to the fact that analog broadcast will be terminated in just four years.

The primary new addition--as the game's title clearly suggests--is the zodiac job system, which is more or less a fancy term for the game's new license board system. The boards come into play during character evolution. While the original FFXII had only one license board, FFXII International gives you a selection of 12 boards that you can set on each of your characters
. Doing so will let you customize your characters into playing like a certain job, such as a knight, monk, time mage, breaker, archer, black mage, white mage, red mage, kikoushi (gunfighter), uhlan (spearman), shikari (a fighter that uses daggers), and mononofu (a fighter with a mix of Japanese-style attacks, including samurai and ninja skills).

It's completely up to you as to how you set the boards on your characters, and if you chose to do so, you can even set the same board on multiple characters. However, you can't change the board on your characters once you've picked them, meaning that you'll need to finish the game (or restart) if you want to change their boards.

Fortunately, the developers of FFXII International intended the game to be played multiple times, and there's a new feature that lets you save time in doing so. Pressing the L1 button in FFXII International lets you go into "double-speed mode," where the game literally runs at double its normal speed (during both exploration and battles). Since FFXII is already using the PlayStation 2 hardware to its maximum, the only way to add this feature was apparently through frame skipping. So when the double-speed mode is turned on, the graphics move a bit choppy, albeit extremely fast.

Another major new feature in FFXII International is the new trial mode, which can be picked from the title screen. This mode resembles a survival-style battle where you take on memorable enemies in the game (mostly bosses), one after another. You can use your characters from your saved data to fight in trial mode, so if there's an enemy that's too strong, you can build up your party members in the storyline mode and then challenge the enemy in trial mode again. The enemies get stronger and stronger as you beat them, and we've been told that there might be some surprising enemies if you get near the end of the mode.

FFXII International also features a number of additional adjustments to offer more freedom and to make the gameplay experience smoother. We noticed that the guest characters and summon monsters can be controlled during the battle in FFXII International. That means a lot for the summon monsters because you can choose when to use their special attacks. On the field, the locations of treasure boxes have been moved to more convenient locations for players, and although you still get items randomly when you open them, the game's developers have raised the odds that you'll receive the items you want. It's also easier to get money than the original FFXII, so you won't have to work as hard to afford your essential items.

With the new improvements, Final Fantasy XII International should be a solid game for both new players and old players. The title is already available in Japan. Square Enix hasn't announced a release for the US / Europe yet

Zal hier wel nooit uitkomen

Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_56871766
En dan noemen ze het:

FFXII INTERNATIONAL
  woensdag 20 februari 2008 @ 22:37:00 #213
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_56872677
Een 1 op 1 Schaal Judge Magister Gabranth's Helm




maar 830 euro
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  woensdag 20 februari 2008 @ 22:41:23 #214
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_56872809
Je hebt een PSP uit Japan laten komen voor 400, dan kan dit ook wel Deacon
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 20 februari 2008 @ 22:46:43 #215
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_56872980
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 22:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je hebt een PSP uit Japan laten komen voor 400, dan kan dit ook wel Deacon
das waar ja
Het zou natuurlijk wel ganz geil bij mijn FF zwaard staan , dan ben ik wel heulemaal de bom

even wat info opgezocht







[ Bericht 7% gewijzigd door Deacon_Tigra op 20-02-2008 22:54:44 ]
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  woensdag 20 februari 2008 @ 22:49:47 #216
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_56873121
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 21:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Final Fantasy XII International: Zodiac Job System Hands-On

Upgraded FFXII features new job system, double speed mode, a trial battle mode, and more.

By Hirohiko Niizumi, GameSpot

MAKUHARI, Japan--At Square Enix Party 2007, we had the chance to get our hands on Final Fantasy XII International: Zodiac Job System, which was just announced on Thursday during the publisher's press conference. It's become a tradition for Square Enix to rerelease its blockbuster titles in Japan under the International label. And with more than 5 million copies sold worldwide, FFXII was a prime candidate for this.

The most apparent change in FFXII International is the voice acting. Much like the previous releases under the International label, FFXII International features characters speaking in English, with Japanese subtitles on the bottom of the screen. In terms of visuals, the game features 16:9 widescreen support, which wasn't available in the original Japanese release. Widescreen support is becoming essential in Japan, as electronics stores are mostly selling widescreen HDTVs nowadays due to the fact that analog broadcast will be terminated in just four years.

The primary new addition--as the game's title clearly suggests--is the zodiac job system, which is more or less a fancy term for the game's new license board system. The boards come into play during character evolution. While the original FFXII had only one license board, FFXII International gives you a selection of 12 boards that you can set on each of your characters
. Doing so will let you customize your characters into playing like a certain job, such as a knight, monk, time mage, breaker, archer, black mage, white mage, red mage, kikoushi (gunfighter), uhlan (spearman), shikari (a fighter that uses daggers), and mononofu (a fighter with a mix of Japanese-style attacks, including samurai and ninja skills).

It's completely up to you as to how you set the boards on your characters, and if you chose to do so, you can even set the same board on multiple characters. However, you can't change the board on your characters once you've picked them, meaning that you'll need to finish the game (or restart) if you want to change their boards.

Fortunately, the developers of FFXII International intended the game to be played multiple times, and there's a new feature that lets you save time in doing so. Pressing the L1 button in FFXII International lets you go into "double-speed mode," where the game literally runs at double its normal speed (during both exploration and battles). Since FFXII is already using the PlayStation 2 hardware to its maximum, the only way to add this feature was apparently through frame skipping. So when the double-speed mode is turned on, the graphics move a bit choppy, albeit extremely fast.

Another major new feature in FFXII International is the new trial mode, which can be picked from the title screen. This mode resembles a survival-style battle where you take on memorable enemies in the game (mostly bosses), one after another. You can use your characters from your saved data to fight in trial mode, so if there's an enemy that's too strong, you can build up your party members in the storyline mode and then challenge the enemy in trial mode again. The enemies get stronger and stronger as you beat them, and we've been told that there might be some surprising enemies if you get near the end of the mode.

FFXII International also features a number of additional adjustments to offer more freedom and to make the gameplay experience smoother. We noticed that the guest characters and summon monsters can be controlled during the battle in FFXII International. That means a lot for the summon monsters because you can choose when to use their special attacks. On the field, the locations of treasure boxes have been moved to more convenient locations for players, and although you still get items randomly when you open them, the game's developers have raised the odds that you'll receive the items you want. It's also easier to get money than the original FFXII, so you won't have to work as hard to afford your essential items.

With the new improvements, Final Fantasy XII International should be a solid game for both new players and old players. The title is already available in Japan. Square Enix hasn't announced a release for the US / Europe yet

Zal hier wel nooit uitkomen [ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dit hadden ze dus bij de "echte" FF12 moeten doen. De mogelijkheden van het Licence Board waren heel beperkt.
pi_56924515
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_56924621
Tsja die FFXII International is idd een beetje mosterd na de maaltijd.
Zijn allemaal leuke dingen maar die hadden gewoon in de normale retail-versie moeten zitten.

Typisch weer een Square-Enix uitmelking.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zaterdag 23 februari 2008 @ 14:04:12 #219
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_56924929
Kan iemand deze lijst met Final Fantasy games aanvullen?
Alle games uit de verschillende Final Fantasy Series en games die op compilations staan en games met FF characters.
quote:
Main Series:
Final Fantasy
Final Fantasy II
Final Fantasy III
Final Fantasy IV
Final Fantasy V
Final Fantasy VI
Final Fantasy VII
Final Fantasy VIII
Final Fantasy IX
Final Fantasy X
Final Fantasy XI
Final Fantasy XII
Final Fantasy XIII

Compilation Of Final Fantasy IV:
Final Fantasy IV: The After

Compilation Of Final Fantasy VII:
Final Fantasy VII: Before Crisis
Final Fantasy VII: Crisis Core
Final Fantasy VII: Dirge Of Cerberus
Final Fantasy VII: Dirge Of Cerberus (Lost Episode)
Final Fantasy VII: Snowboarding

Compilation Of Final Fantasy X:
Final Fantasy X-2

Compilation Of Final Fantasy XI:
Final Fantasy XI: Rise Of The Zilart
Final Fantasy XI: Chains Of Promanthia
Final Fantasy XI: Treasures Of Aht Urhgan
Final Fantasy XI: Wings Of The Goddess

Compilation Of Final Fantasy XII / Ivalice Alliance (incl. Tactics Series):
Final Fantasy XII: Revenant Wings
Final Fantasy XII: International Zodiac Job System
Final Fantasy Tactics (Original)
Final Fantasy Tactics: The War Of The Lions
Final Fantasy Tactics Advance
Final Fantasy Tactics A2: Grimoire Of The Rift
Vagrant Story

Compilation Of Final Fantasy XIII / Fabula Nova Crystallis:
Final Fantasy Versus XIII
Final Fantasy Agito XIII

Chrystal Chronicles Series:
Final Fantasy Chrystal Chronicles
Final Fantasy Chrystal Chronicles: Ring Of Fates
Final Fantasy Chrystal Chronicles: The Chrystal Bearers
Final Fantasy Chrystal Chronicles: My Life As A King

Dissidia Series:
Final Fantasy Dissidia

Chocobo Series:
Chocobo’s Mysterious Dungeon
Chocobo’s Mysterious Dungeon 2
Chocobo’s Dungeon: Toki Wasure No Meikyuu
Final Fantasy Fables: Chocobo’s Tales
Chocobo Racing

Adventure/Legend/Mystic Series:
Final Fantasy Adventure
Final Fantasy Legend I
Final Fantasy Legend II
Final Fantasy Legend III
Final Fantasy Mystic Quest

Kingdom Hearts Series:
Kingdom Hearts I
Kingdom Hearts II
Kingdom Hearts: Chain Of Memories

Other:
Bahamut Lagoon
Chrono Trigger
Secret Of Evermore
Ehrgeiz


[ Bericht 0% gewijzigd door Ixnay op 24-02-2008 02:17:10 ]
  zaterdag 23 februari 2008 @ 14:12:24 #220
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_56925076
Het kopje 'Other' kan wel flink aangevuld worden Square-Enix heeft ontelbaar veel RPG's gemaakt (Seiken/Mana series, Soul Blazer, Illusion of Gaia, Terranigma, etc)

Verder zou je de film Advent Children bij de FFVII compilatie kunnen zetten. Mocht je dat doen dan mag er ook een kopje films/anime komen:

FFVII Last Order (pre-FFVII)
Spirits Within (cgi bioscoopfilm)
Unlimited (anime serie)
Legend of the Crystals (anime post FFV)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 23 februari 2008 @ 15:10:20 #221
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_56926101
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het kopje 'Other' kan wel flink aangevuld worden Square-Enix heeft ontelbaar veel RPG's gemaakt (Seiken/Mana series, Soul Blazer, Illusion of Gaia, Terranigma, etc)

Verder zou je de film Advent Children bij de FFVII compilatie kunnen zetten. Mocht je dat doen dan mag er ook een kopje films/anime komen:

FFVII Last Order (pre-FFVII)
Spirits Within (cgi bioscoopfilm)
Unlimited (anime serie)
Legend of the Crystals (anime post FFV)
Het moet wel FF-related zijn he. Chrono Trigger stond bijvoorbeeld op een FF Compilation, Kingdom Hearts heeft FF-characters etc.
pi_56926289
PSX Final Fantasy Tactics en Final Fantasy Tactics: The War of the Lions zou ik wel even scheiden van elkaar, verschillen vrij veel van elkaar.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zaterdag 23 februari 2008 @ 15:39:32 #223
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_56926526
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 15:10 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Het moet wel FF-related zijn he. Chrono Trigger stond bijvoorbeeld op een FF Compilation, Kingdom Hearts heeft FF-characters etc.
Ah okay, nou, dan kun je de games weglaten die ik genoemd heb. Al is Seiken Densetsu/Sword of Mana (GBA) dezelfde game als Final Fantasy Adventure/Final Fantasy Mystic Quest (GameBoy Classic).
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 23 februari 2008 @ 15:52:16 #224
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_56926742
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 15:24 schreef Pritt het volgende:
PSX Final Fantasy Tactics en Final Fantasy Tactics: The War of the Lions zou ik wel even scheiden van elkaar, verschillen vrij veel van elkaar.
Ok, ik dacht dat dat hetzelfde spel was maar dan met verbeterde graphics.
pi_56927099
Verbeterde graphics, nieuwe chars, nieuwe jobs, meer uitdieping in het verhaal, multiplayer-options.
Genoeg verschillen toch om apart aan te geven.

Ik moet zeggen dat ik het zicht ook een beetje kwijt ben met al die re-releases.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_56940582
Liep net langs de kamer met de Zodiak Spear
  zondag 24 februari 2008 @ 02:15:18 #227
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_56940619
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 16:08 schreef Pritt het volgende:
Verbeterde graphics, nieuwe chars, nieuwe jobs, meer uitdieping in het verhaal, multiplayer-options.
Genoeg verschillen toch om apart aan te geven.

Ik moet zeggen dat ik het zicht ook een beetje kwijt ben met al die re-releases.
Dan zijn FF3 en FF3DS ook verschillende games.
pi_56964085
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_56965808
Ik heb Revenant Wings uitgespeeld, maar blijkbaar heb ik nog 5% aan side-quests open staan.
Volgens mij kan je deze tijdens het spel unlocken, maar kunnen deze ook unlocked worden als je het spel al hebt uitgespeeld? (Bijv. mission 56)
Anders kan ik het spel nooit op 100% uitspelen
There is no such thing as Automerge
pi_56970248
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:46 schreef Icefire het volgende:
Ik heb Revenant Wings uitgespeeld, maar blijkbaar heb ik nog 5% aan side-quests open staan.
Volgens mij kan je deze tijdens het spel unlocken, maar kunnen deze ook unlocked worden als je het spel al hebt uitgespeeld? (Bijv. mission 56)
Anders kan ik het spel nooit op 100% uitspelen
Volgens mij moet je sommige sidequests voor een bepaald punt in het verhaal doen anders komen deze te vervallen.
Je enige kans op 100% zou dan een tweede sessie zijn met een FAQ waarin staat wanneer welke sidequests komen te vervallen.
pi_56981353
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:26 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Volgens mij moet je sommige sidequests voor een bepaald punt in het verhaal doen anders komen deze te vervallen.
Je enige kans op 100% zou dan een tweede sessie zijn met een FAQ waarin staat wanneer welke sidequests komen te vervallen.

Kan ik me eigen weer een maand opsluiten in de kast.
There is no such thing as Automerge
pi_56981427
quote:
Op maandag 25 februari 2008 14:21 schreef zquing het volgende:
dit is pas OMFG
http://cinnamonpirate.com/blog/507/
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  dinsdag 26 februari 2008 @ 12:26:08 #234
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56983745
quote:
Op maandag 25 februari 2008 14:21 schreef zquing het volgende:
dit is pas OMFG
http://cinnamonpirate.com/blog/507/
WTF ?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_56985003
Het speelt toch lastig in het Japans
  dinsdag 26 februari 2008 @ 13:43:47 #236
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_56985573
quote:
Op maandag 25 februari 2008 14:21 schreef zquing het volgende:
dit is pas OMFG
http://cinnamonpirate.com/blog/507/
Thinking about thinking of you.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 16:23:10 #237
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_56989412
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 13:21 schreef kipknots het volgende:
Het speelt toch lastig in het Japans
Hoe dat zo? Je kent het verhaal toch wel? Daarvoor hoef je het niet te spelen.
Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
  dinsdag 26 februari 2008 @ 20:21:21 #238
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_56995722
quote:
Op maandag 25 februari 2008 14:21 schreef zquing het volgende:
dit is pas OMFG
http://cinnamonpirate.com/blog/507/
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_57006194
Ik vind de dark aeons in FFX trouwens verschrikkelijk lame. Ik kan niet fatsoenlijk de wereld meer verkennen, met een beetje pech kom ik er een tegen en dat is een instant death
Vraag me af wie bij SE het een goed idee vond om die bij de europese versie toe te voegen.
pi_57011411
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:45 schreef kipknots het volgende:
Ik vind de dark aeons in FFX trouwens verschrikkelijk lame. Ik kan niet fatsoenlijk de wereld meer verkennen, met een beetje pech kom ik er een tegen en dat is een instant death
Vraag me af wie bij SE het een goed idee vond om die bij de europese versie toe te voegen.
Zanmato-tje er tegenaan en hoppa
  woensdag 27 februari 2008 @ 15:32:34 #241
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_57012213
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 14:53 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Zanmato-tje er tegenaan en hoppa
Gaat natuurlijk niet op. Je moet een goede afweging in geld en geluk hebben,.... beetje mazzel en een goede niet egoistische houding helpt. Tevens heeft hij wel een punt. Ik miste nog een of twee destruction spheres voor Anima en was echt de lul,.... moest elke tempel toen af terwijl die stink Dark Aeons er toen waren. Heb ze echt allemaal met de hulp van die Samurai moeten doen, maar het kostte me zoveel game-over en laadschermen. Een kleine waarschuwing van Square had fijn geweest. Iets in de trend van luister eens,.... we plaatsen nu ongekend sterke oneerlijke summons in de wereld die jou ervan weerhouden nog even rustig alles te verkennen,.... met andere woorden,.... we dwingen je Sin in om dit spel nu maar eens te gaan uitspelen.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_57013604
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 15:32 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Gaat natuurlijk niet op. Je moet een goede afweging in geld en geluk hebben,.... beetje mazzel en een goede niet egoistische houding helpt. Tevens heeft hij wel een punt. Ik miste nog een of twee destruction spheres voor Anima en was echt de lul,.... moest elke tempel toen af terwijl die stink Dark Aeons er toen waren. Heb ze echt allemaal met de hulp van die Samurai moeten doen, maar het kostte me zoveel game-over en laadschermen. Een kleine waarschuwing van Square had fijn geweest. Iets in de trend van luister eens,.... we plaatsen nu ongekend sterke oneerlijke summons in de wereld die jou ervan weerhouden nog even rustig alles te verkennen,.... met andere woorden,.... we dwingen je Sin in om dit spel nu maar eens te gaan uitspelen.
Tuurlijk gaat dat wel op, je kan je Yojimbo trainen. Verschillende faqs te vinden op internet die precies laten zien hoe het hele Zanmato gebeuren in elkaar zit
pi_57014337
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
  woensdag 27 februari 2008 @ 17:36:47 #244
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_57014922
quote:
Lijkt me onzin. Alles is er in principe al, maken die handel en gaan. Dat kan iemand die niet in het originele team zat ook wel. Volgens mij is het gewoon een soort zoethoudertje.
Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
  woensdag 27 februari 2008 @ 17:44:15 #245
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_57015048
ik heb echt werkelijk nog nooit 1 blitzball toernooi gewonnen
En dan moest je ook echt 10000 toernooien spelen om het sterkste wapen van Wakka te krijgen

Blitzball
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  woensdag 27 februari 2008 @ 17:57:38 #246
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_57015297
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 16:33 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Tuurlijk gaat dat wel op, je kan je Yojimbo trainen. Verschillende faqs te vinden op internet die precies laten zien hoe het hele Zanmato gebeuren in elkaar zit
Je bent het probleem een beetje kwijt. Gaat me om het verschijnen van die Dark Aeons,.... wel cool, maar er had een betere waarschuwing in moeten zitten. Niet iedereen trekt het om Yojimbo +20 uur te gaan trainen puur om een tempel te bezoeken.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 27 februari 2008 @ 17:58:04 #247
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_57015307
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 17:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik heb echt werkelijk nog nooit 1 blitzball toernooi gewonnen
En dan moest je ook echt 10000 toernooien spelen om het sterkste wapen van Wakka te krijgen

Blitzball
Dramaaaatische minigame inderdaad
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_57015660
Vond dat BB ook geen fuck aan, er zat een truukje trouwens, waarbij je 1 doelputn moest maken, om vervolgens met de bal achter je eigen doel te gaan zitten, zo won je vrijwel elke wedstrijd Maat van me heeft dat gedaan, ik heb 2nd best wapen van wakka gepakt, had daar niet zo veel zin in.
pi_57016447
Blitzball moest je gewoon echt voor gaan zitten, want voordat je alle Reels en Ultimate Weapon van Wakka had was je zeker een paar uur zoet.

Ik moest mij er echt toe zetten om al die matches te spelen, maar zodra je de betere spelers kan recruiten wordt Blitzball toch wel erg makkelijk en is het gewoon saai.

Het is mij trouwens wel gelukt om de storyline Blitzball wedstrijd te winnen zonder de truc te gebruiken door je achter de goal te verstoppen.
Die extra scene die je dan krijgt waar je team met de overwinningsbeker zit te pronken is de moeite toch wel waard.

Het enige waar ik mij nooit toe heb kunnen zetten was het lightning dodgen voor Lulu's sigil.

Ook zie ik mij nog niet zo snel al mijn stats gaan maxen om Penance te verslaan.
Gaat gewoon te veel tijd in zitten.
  woensdag 27 februari 2008 @ 19:16:48 #250
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_57017056
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 15:32 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Gaat natuurlijk niet op. Je moet een goede afweging in geld en geluk hebben,.... beetje mazzel en een goede niet egoistische houding helpt. Tevens heeft hij wel een punt. Ik miste nog een of twee destruction spheres voor Anima en was echt de lul,.... moest elke tempel toen af terwijl die stink Dark Aeons er toen waren. Heb ze echt allemaal met de hulp van die Samurai moeten doen, maar het kostte me zoveel game-over en laadschermen. Een kleine waarschuwing van Square had fijn geweest. Iets in de trend van luister eens,.... we plaatsen nu ongekend sterke oneerlijke summons in de wereld die jou ervan weerhouden nog even rustig alles te verkennen,.... met andere woorden,.... we dwingen je Sin in om dit spel nu maar eens te gaan uitspelen.
Als je de ultimate weapons of de juiste abilities hebt, heb je "triple EP".
Je kunt volgens mij ook tweemaal triple EP hebben, waardoor je 9x EP krijgt.
Als je hiermee gaat levellen in de Omega Ruins krijg je heel snel EP erbij.
Vooral bij Wakka's Ultimate Weapon gaat het snel. Hiervoor moet je wel héél veel blitzballen voordat je deze kunt gebruiken.

Wakka heeft in no time de heel sphere grid vol, levellen in de Omega RUins gaat dan heel makkelijk, want de lastige enemies zijn geen probleem meer.
Je mede team mates groeien mee, zorg wel dat deze allemaal "iets" doen in het gevecht, anders krijgen ze geen EP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')