abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56454074
Ik zit met een vraag betreffende Final Fantasty XI online.
Wat voor mogelijkheden zijn er met betrekking tot de betaling van je abonnement?
Kan dit alleen via creditcard, of zijn er ook andere manieren als paypal of eventueel ook prepaid kaarten?
Daarnaast zou ik ook graag willen weten wat het allemaal zo ongeveer kost per maand ed.
Ik snap dat dit op internet ook wel ergens te vinden is maar ik zit op mijn werk waar alle game gerelateerde sites geblocked zijn, en zou het graag vandaag overdag nog weten.
Alvast bedankt.
I am the Alpha and the Omega
pi_56456432
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 11:17 schreef BossFight het volgende:
Ik zit met een vraag betreffende Final Fantasty XI online.
Wat voor mogelijkheden zijn er met betrekking tot de betaling van je abonnement?
Kan dit alleen via creditcard, of zijn er ook andere manieren als paypal of eventueel ook prepaid kaarten?
Daarnaast zou ik ook graag willen weten wat het allemaal zo ongeveer kost per maand ed.
Ik snap dat dit op internet ook wel ergens te vinden is maar ik zit op mijn werk waar alle game gerelateerde sites geblocked zijn, en zou het graag vandaag overdag nog weten.
Alvast bedankt.
quote:
[Credit Card]
VISA or MasterCard are accepted (all countries).

[Debit Card]
MasterCard Maestro, SOLO, SWITCH, and Carte Bleue are accepted.
SOLO and SWITCH can only be used by those residing in the U.K.
Carte Bleue can only be used by those residing in France.

[Bank Transfer]
ELV (Elektronisches Lastschriftverfahren) can only be used by those residing in Germany.
Ik meen dat je ook nog via een omweg met je gewone bankrekening kon betalen, met behulp van een soortgelijke dienst als Paypal, maar daar weet ik niet zoveel van want ik heb altijd met de Credit Card betaald,

Het is ¤12.95 per maand en voor iedere extra content ID (ieder extra character) moet je ¤1,- extra betalen.
Veel mensen nemen 1 extra character als mule, dat betekend dat ze al hun items naar hun 2e character sturen zodat je main wat meer ruimte heeft.
pi_56456600
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 12:56 schreef Schimpie het volgende:

[..]

[..]

Ik meen dat je ook nog via een omweg met je gewone bankrekening kon betalen, met behulp van een soortgelijke dienst als Paypal, maar daar weet ik niet zoveel van want ik heb altijd met de Credit Card betaald,

Het is ¤12.95 per maand en voor iedere extra content ID (ieder extra character) moet je ¤1,- extra betalen.
Veel mensen nemen 1 extra character als mule, dat betekend dat ze al hun items naar hun 2e character sturen zodat je main wat meer ruimte heeft.
Bedankt voor de informatie!
Toch wel jammer dat ze de betaling niet wat toegankelijker maken voor wat jongere mensen. Ik zou hier dan bijvoorbeeld speciaal een credit/debitcard voor moeten gaan halen. En daar heb ik eigenlijk niet zo veel behoefte aan. Ik zal thuis eens kijken of die omweg met paypal een beetje te doen is. Want ik speel al heel lang zo'n beetje alle FF's die er voorbij komen en XI heb ik altijd met rust gelaten omdat ik nog niet zoveel verdiende dat ik het wel kon missen in de maand. Maar dat is nu anders dus wilde eens kijken of het te doen is.
I am the Alpha and the Omega
  vrijdag 1 februari 2008 @ 14:21:35 #79
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_56458412
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:03 schreef BossFight het volgende:
Want ik speel al heel lang zo'n beetje alle FF's die er voorbij komen en XI heb ik altijd met rust gelaten omdat ik nog niet zoveel verdiende dat ik het wel kon missen in de maand. Maar dat is nu anders dus wilde eens kijken of het te doen is.
Dat geldt voor mij dus ook.
Maar nu ik dat geld dus wel heb, heb ik de tijd er niet meer voor.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 14:22:34 #80
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_56458434
quote:
Op maandag 28 januari 2008 19:06 schreef Ixnay het volgende:
In het vorige topic heb ik er wat filmpjes van gepost volgens mij.

Hij komt volgens mij dit voorjaar uit ja.
En toch kan ik daar helemaal niets over vinden. Net als FFVII:Crisis Core trouwens.

Ik word een beetje ongeduldig.
Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
  vrijdag 1 februari 2008 @ 14:49:10 #81
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_56459025
Ik denk dat het gaat tegenvallen.

Net als de remake van deel 7 als die ooit komt. Die full 3d beelden en cutscenes in hoge kwaliteit ga je heel anders ervaren dan de orginele FF7.

Net als dat veel mensen een boek beter vinden als de film.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 17:07:41 #82
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_56462100
Crisis Core is leuk voor FF fans , als je de FF franchise van het spel weghaalt>
Hou je een middelmatige hack&slash over met een vleugje RPG
En een ingewikkeld verhaal

maar het was een goede 16 uur gespendeerd
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_56583945
Ik heb mn cactus flower verkocht bij FXII Nu kan ik zeker die sidequest niet meer doen of wel? Waarom hebben ze geen 'key' items in FFXII, nu verkoop ik alle belangrijke shit
  donderdag 7 februari 2008 @ 15:41:13 #84
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_56584056
ik heb mijn gambits zo ingesteld dat ik niks hoef te doen

Auto-Level , ben al 25 levels gestegen sinds afgelopen avond.
Kom maar op Necrohol of Nabudis Zodiac spear, here i come
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  donderdag 7 februari 2008 @ 15:42:54 #85
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_56584083
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb mn cactus flower verkocht bij FXII Nu kan ik zeker die sidequest niet meer doen of wel? Waarom hebben ze geen 'key' items in FFXII, nu verkoop ik alle belangrijke shit
Heb je al geprobeerd om opnieuw die Ruksel te praten
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_56584172
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

Heb je al geprobeerd om opnieuw die Ruksel te praten
Kan ik dan een nieuwe krijgen? Heb net ook die serpentskin verkocht omdat ik daar ook niks aan had
pi_56584204
Dat met die zodiac spear heb ik ook al verkloot btw
  donderdag 7 februari 2008 @ 16:07:48 #88
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_56584507
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 15:49 schreef SuperFruitig het volgende:
Dat met die zodiac spear heb ik ook al verkloot btw
Ik ben na 105 uur overnieuw begonnen , om hem nu 100% uit te spelen
Weet niet of je een nieuwe bloem krijg, maar je kan het proberen uiteraard
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_56584529
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 16:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

Ik ben na 105 uur overnieuw begonnen , om hem nu 100% uit te spelen
Weet niet of je een nieuwe bloem krijg, maar je kan het proberen uiteraard
Muh, werkt prob niet, ik zal es proberen
  donderdag 7 februari 2008 @ 16:10:24 #90
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_56584556
Je kan de Zodiac speer trouwens ook nog in de Hennes mines krijgen.
Maar de kans dat hij daar verschijnt is 1/ 10000 ofzo
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_56586739
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 7 februari 2008 @ 19:01:05 #92
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_56587751
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 18:13 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
,.................................................................. de reden van mijn PS3,................

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 16:01:41 #93
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_56604552
Ik heb hem De Zodiac Spear

9958 Hit damage
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  vrijdag 8 februari 2008 @ 16:59:33 #94
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_56605635
Ik heb dus FFIX gespeeld. Leuk enzo, maar ik had een uur gespeeld en kon nergens saven. En ik neem aan dat ik een ticket moet krijgen van die red mage die een ticket heeft maar wel droevig is? Het probleem is dus dat ik helemaal niks bak van dat card game. Ik snap hoe het werkt, maar ik speel langzamerhand al m'n kaarten weg.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_56606084
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 16:59 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb dus FFIX gespeeld. Leuk enzo, maar ik had een uur gespeeld en kon nergens saven. En ik neem aan dat ik een ticket moet krijgen van die red mage die een ticket heeft maar wel droevig is? Het probleem is dus dat ik helemaal niks bak van dat card game. Ik snap hoe het werkt, maar ik speel langzamerhand al m'n kaarten weg.

Je moet helemaal niks met die red mage, gewoon daar links het steegje inlopen en die ratjongen volgen.
pi_56606108
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 16:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb hem De Zodiac Spear

9958 Hit damage
Welk personnage hebt welke class bij jou? Ik heb nu 3 fighters waar ik eigenlijk alles mee doe (VAAN ASHE en GOLDYLOCKS) ashe is healer/mage -fighter en de rest is gewoon bruut hack en slashzorz

Btw wat vind je van die nieuwe opzet? Ik moet er echt super aan wennen, en krijg er niet echt een FF gevoel bij (beetje diablo bijna: mannetje loop loop slash slash volgende mannetje opsa slash slash etc.)

En speel je via een guid of gewoon by heart? Want ik kan nooit ALLES onthouden

Add me es op msn trouwens

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2008 17:31:02 ]
  vrijdag 8 februari 2008 @ 17:31:29 #97
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_56606199
Vaan level 85

Balthier level 81

Fran level 82

Bash level 45

Ashe level 44

Penelo level 45

Mijn License grid zit bij iedereen al vol, dus iedereen kan alles bij mij
inmiddels op 77 uur

Multifunctioneel noemen ze dat
Zal straks even de rest vertellen , eerst even mijn vriendin ophalen
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_56607617
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 17:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Vaan level 85

Balthier level 81

Fran level 82

Bash level 45

Ashe level 44

Penelo level 45

Mijn License grid zit bij iedereen al vol, dus iedereen kan alles bij mij
inmiddels op 77 uur
Ik zat op 80 uur met iedereen lvl 39 toen ik FF 12 voor het eerst uitspeelde.
De laatste paar boss gevechten in Sky Fortress Bahamut waren best uitdagend op dat lvl.
Je moest gewoon zorgen dat je je hp constant boven de 50% hield en een paar Ethers/Elixers achter de hand houden.

Eigenlijk waren de meeste storyline bosses vrij simpel, met een simpele heal, protect/shell, bubble en haste gambit kwam je de meeste gevechten wel door.
pi_56608042
SACRE FUCK!

Ik doe dat altijd he, bij FF. 3 uur spelen en dan een monstertje pakken wat 'net' iets te sterk is. DOOD en alles moet weer opnieuw

Ik heb dat nu gedaan bij: Die TREX in de eastersands, die 5e hunt in die mijn en nu op dat boorplatform met dat gele ronde spirit ding geval. Ik dacht dat hij 4k hp had dus ik pak mn quickenings en BABOOM BABOOM 9k eraf, heeftie 40k en waste mn hele party in notime

Wat is er met die monsters die niet aanvallen unless aangevallen zijn? Zijn dat specials ofzo
pi_56608548
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 19:27 schreef SuperFruitig het volgende:
SACRE FUCK!

Ik doe dat altijd he, bij FF. 3 uur spelen en dan een monstertje pakken wat 'net' iets te sterk is. DOOD en alles moet weer opnieuw

Ik heb dat nu gedaan bij: Die TREX in de eastersands, die 5e hunt in die mijn en nu op dat boorplatform met dat gele ronde spirit ding geval. Ik dacht dat hij 4k hp had dus ik pak mn quickenings en BABOOM BABOOM 9k eraf, heeftie 40k en waste mn hele party in notime
Die ronde spirit bollen zijn Elementals van lvl 40-45 dacht ik.
Normaal zijn ze niet agressief, ze vallen je alleen aan als je magic cast of hen aanvalt natuurlijk.
Gewoon een stuk wegrennen zodat hij niet binnen je bereik komt waar hij kan waarnemen dat jij magic aan het casten bent.

Die T-Rex in de esternsands heb ik nooit aangevallen omdat het de enige was die niet agressief werd als je er naast ging staan.
Die moest dus wel hoog lvl zijn, want zulke grote beesten kom je meestal niet aan het begin van het spel tegen.

Als je wil lvlen moet je gewoon zorgen dat je dicht bij een save crystal in de buurt blijft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')