quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:17 schreef BossFight het volgende:
Ik zit met een vraag betreffende Final Fantasty XI online.
Wat voor mogelijkheden zijn er met betrekking tot de betaling van je abonnement?
Kan dit alleen via creditcard, of zijn er ook andere manieren als paypal of eventueel ook prepaid kaarten?
Daarnaast zou ik ook graag willen weten wat het allemaal zo ongeveer kost per maand ed.
Ik snap dat dit op internet ook wel ergens te vinden is maar ik zit op mijn werk waar alle game gerelateerde sites geblocked zijn, en zou het graag vandaag overdag nog weten.
Alvast bedankt.
Ik meen dat je ook nog via een omweg met je gewone bankrekening kon betalen, met behulp van een soortgelijke dienst als Paypal, maar daar weet ik niet zoveel van want ik heb altijd met de Credit Card betaald,quote:[Credit Card]
VISA or MasterCard are accepted (all countries).
[Debit Card]
MasterCard Maestro, SOLO, SWITCH, and Carte Bleue are accepted.
SOLO and SWITCH can only be used by those residing in the U.K.
Carte Bleue can only be used by those residing in France.
[Bank Transfer]
ELV (Elektronisches Lastschriftverfahren) can only be used by those residing in Germany.
Bedankt voor de informatie!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:56 schreef Schimpie het volgende:
[..]
[..]
Ik meen dat je ook nog via een omweg met je gewone bankrekening kon betalen, met behulp van een soortgelijke dienst als Paypal, maar daar weet ik niet zoveel van want ik heb altijd met de Credit Card betaald,
Het is ¤12.95 per maand en voor iedere extra content ID (ieder extra character) moet je ¤1,- extra betalen.
Veel mensen nemen 1 extra character als mule, dat betekend dat ze al hun items naar hun 2e character sturen zodat je main wat meer ruimte heeft.
Dat geldt voor mij dus ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:03 schreef BossFight het volgende:
Want ik speel al heel lang zo'n beetje alle FF's die er voorbij komen en XI heb ik altijd met rust gelaten omdat ik nog niet zoveel verdiende dat ik het wel kon missen in de maand. Maar dat is nu anders dus wilde eens kijken of het te doen is.
En toch kan ik daar helemaal niets over vinden. Net als FFVII:Crisis Core trouwens.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:06 schreef Ixnay het volgende:
In het vorige topic heb ik er wat filmpjes van gepost volgens mij.
Hij komt volgens mij dit voorjaar uit ja.
Heb je al geprobeerd om opnieuw die Ruksel te pratenquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:35 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb mn cactus flower verkocht bij FXIINu kan ik zeker die sidequest niet meer doen of wel? Waarom hebben ze geen 'key' items in FFXII, nu verkoop ik alle belangrijke shit
Kan ik dan een nieuwe krijgen? Heb net ook die serpentskin verkocht omdat ik daar ook niks aan hadquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om opnieuw die Ruksel te praten
Ik ben na 105 uur overnieuw begonnenquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:49 schreef SuperFruitig het volgende:
Dat met die zodiac spear heb ik ook al verkloot btw
Muh, werkt prob niet, ik zal es proberenquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik ben na 105 uur overnieuw begonnen, om hem nu 100% uit te spelen
![]()
Weet niet of je een nieuwe bloem krijg, maar je kan het proberen uiteraard
,.................................................................. de reden van mijn PS3,................quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:59 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb dus FFIX gespeeld. Leuk enzo, maar ik had een uur gespeeld en kon nergens saven.En ik neem aan dat ik een ticket moet krijgen van die red mage die een ticket heeft maar wel droevig is? Het probleem is dus dat ik helemaal niks bak van dat card game. Ik snap hoe het werkt, maar ik speel langzamerhand al m'n kaarten weg.
Welk personnage hebt welke class bij jou? Ik heb nu 3 fighters waar ik eigenlijk alles mee doe (VAAN ASHE en GOLDYLOCKS) ashe is healer/mage -fighter en de rest is gewoon bruut hack en slashzorzquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb hemDe Zodiac Spear
![]()
9958 Hit damage
Ik zat op 80 uur met iedereen lvl 39 toen ik FF 12 voor het eerst uitspeelde.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Vaan level 85
Balthier level 81
Fran level 82
Bash level 45
Ashe level 44
Penelo level 45
Mijn License grid zit bij iedereen al vol, dus iedereen kan alles bij mij![]()
inmiddels op 77 uur
Die ronde spirit bollen zijn Elementals van lvl 40-45 dacht ik.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:27 schreef SuperFruitig het volgende:
SACRE FUCK!
Ik doe dat altijd he, bij FF. 3 uur spelen en dan een monstertje pakken wat 'net' iets te sterk is. DOOD en alles moet weer opnieuw
Ik heb dat nu gedaan bij: Die TREX in de eastersands, die 5e hunt in die mijn en nu op dat boorplatform met dat gele ronde spirit ding geval. Ik dacht dat hij 4k hp had dus ik pak mn quickenings en BABOOM BABOOM 9k eraf, heeftie 40k en waste mn hele party in notime
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |